W biurach PiS można składać deklaracje poparcia dla Jarosława

Data: 2010-04-27 09:45:22
Autor: komunista0
W biurach PiS można składać deklaracje poparcia dla Jarosława
światli Rodacy, ruszcie dupę, ja swoją już ruszyłem
Przepowiem wam przyszłość. Już któryś raz z kolei, drażnicie obolałego, rannego niedźwiedzia. Z pewnością będziecie to czynić nadal. W międzyczasie rozpieprzycie unię, pozbawiając się jakiegokolwiek wsparcia militarnego, o gospodarce nawet nie myślę. Chory niedźwiedź wsparty Chińczykiem, okrzepnie i zrobi Nam nie jeden Katyń tylko inaczej. A nasi fanatycy religijni jeżeli jeszcze przeżyją, będą nadal utyskiwać na swoją dolą, a kościół będzie rósł w siłę, a wybicie milionów zaś zwali na niedźwiedzia. Bo przecież raj jest w niebie zwłaszcza dla bojowników Pana. Niby walczycie o życie, bo życie jest najważniejsze? A co z ofiarami podsyłanymi katom???

--

W biurach PiS można składać deklaracje poparcia dla Jarosława