W chemitrailsy nie wierzÄ™, ale jednak....

Data: 2017-05-20 03:08:17
Autor: marek.murawa
W chemitrailsy nie wierzÄ™, ale jednak....
.... czasem flightradar dziwne loty pokazuje. :)

https://drive.google.com/open?id=0ByPuv7J43RKbMjNUWC1mWmxQanM

Data: 2017-05-21 10:05:18
Autor: P.B.
W chemitrailsy nie wierzÄ™, ale jednak....
Dnia Sat, 20 May 2017 03:08:17 -0700 (PDT), marek.murawa@gmail.com
napisał(a):

... czasem flightradar dziwne loty pokazuje. :)

https://drive.google.com/open?id=0ByPuv7J43RKbMjNUWC1mWmxQanM

Chyba niedawno ten sam robił takie szlaczki w okolicach Gdańska. Kto¶ wie
co to za robota: kartografia, mapy zasiewów dla ARiMR? Była też jaki¶ czas
temu akcja, że ludzie w Gdańsku dzwonili na 112, że im samolot cał± noc
buczy nad głow±, a to GPEC zlecił zrobienie termowizyjnej mapy Gdańska,
żeby sprawdzić, gdzie im ciepło z sieci ucieka :)

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2017-05-22 08:53:58
Autor: Shrek
W chemitrailsy nie wierzę, ale jednak....
W dniu 21.05.2017 o 10:05, P.B. pisze:

https://drive.google.com/open?id=0ByPuv7J43RKbMjNUWC1mWmxQanM

Chyba niedawno ten sam robił takie szlaczki w okolicach Gdańska. Kto¶ wie
co to za robota: kartografia, mapy zasiewów dla ARiMR?

Może google robi nowe zdjęcia. Trasa nad Warszawa raczej wyklucza ARiMR.

W Warszawie też.

Shrek

Data: 2017-05-22 01:48:24
Autor: Bruno
W dniu poniedziałek, 22 maja 2017 08:53:56 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

> Chyba niedawno ten sam robił takie szlaczki w okolicach Gdańska. Kto¶ wie
> co to za robota: kartografia, mapy zasiewów dla ARiMR?

Może google robi nowe zdjęcia. Trasa nad Warszawa raczej wyklucza ARiMR.
A dlaczego wyklucza? Podobno użytki rolne to ponad 20% powierzchni stolicy.

--
Bruno

Data: 2017-05-22 15:47:07
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
Bruno pisze:
W dniu poniedziałek, 22 maja 2017 08:53:56 UTC+2 użytkownik Shrek >>
Może google robi nowe zdjęcia. Trasa nad Warszawa raczej wyklucza ARiMR.
A dlaczego wyklucza? Podobno użytki rolne to ponad 20% powierzchni stolicy.

A mieszkańców na KRUSie - pewnie jeszcze więcej. ;-)

Rafal "RAV" Miszczak

Data: 2017-05-22 16:10:41
Autor: J.F.
W chemitrailsy nie wierzę, ale jednak....
Użytkownik "Bruno"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:84775f11-2e0c-4e5c-9003-e607746554a5@googlegroups.com...
> [...]

A dlaczego wyklucza? Podobno użytki rolne to ponad 20% powierzchni stolicy.

A wysokosc jaka ?
Czy odstep sladow jakos pasuje do wysokosci ?
Bo wyglada na zdjecia lotnicze ...

J.

Data: 2017-05-27 15:28:27
Autor: mrbluesky.pl
W chemitrailsy nie wierzę, ale jednak....
stawiam na akcje rozrzucania szczepionek przeciw wsciekliznie...ostatnio o tym ostrzegali w rozglosniach radiowych -zeby nie podnosic, nie dotykac bo takiej skazonej ludzkim zapachem juz lis nie podniesie co obnizy skutecznosc akcji. W sumie taki lot musi przebiegac wlasnie podobna trasa.

Data: 2017-05-28 22:35:37
Autor: tck
W chemitrailsy nie wierzę, ale jednak....

Użytkownik <mrbluesky.pl@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ae1cd6e2-3a05-4b5e-89e9-ec4da0e10c0egooglegroups.com...
[...]

w mojej okolicy (Lublin) szczepionki rozrzucaj± z Antków

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-05-29 09:25:03
Autor: TJ_Blues
On Sunday, May 28, 2017 at 4:35:35 PM UTC-4, tck wrote:
[...]

No i pewnie nie z wysokosci 16000ft :-)

cheers

Data: 2017-05-29 19:35:08
Autor: J.F.
W chemitrailsy nie wierzę, ale jednak....
Dnia Sat, 27 May 2017 15:28:27 -0700 (PDT), mrbluesky.pl@gmail.com
[...]

Bylby to jakis pomysl ... ale w Warszawie te szczepionki zrzucali ?

J.

Data: 2017-06-07 01:17:44
Autor: Grzegorz Tomczyk
W chemitrailsy nie wierzę, ale jednak....
HB-GLA

SFS40 Beech King Air B200

Swiss Flight Services SA - Wystarczy poczytać, czym się zajmuje ta firma.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

W chemitrailsy nie wierzÄ™, ale jednak....