W chuja cięcia , też zajęcie !!

Data: 2011-11-18 15:05:58
Autor: MH
W chuja cięcia , też zajęcie !!
Data: 2011-11-18 15:08:33
Autor: MH
W chuja cięcia , też zajęcie !!
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
http://www.tvs.pl/34134,dostal_warta_5_mln_kamienice_na_falszywy_testament.html

Bez komentarza ,

MH

================

Upss ... , w tytule winno być "cięcie" !!

MH

Data: 2011-11-18 16:07:46
Autor: Zennon
W chuja cięcia , też zajęcie !!

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ja5s8m$s2h$1inews.gazeta.pl...
http://www.tvs.pl/34134,dostal_warta_5_mln_kamienice_na_falszywy_testament.html

W Krakowie tak przekręcili kilka kamienic. Testamenty i akty zgonu "właścicieli" produkowano w mało znanej kancelarii prawnej pod Telavivem.

Zennon

Data: 2011-11-18 15:24:35
Autor: MH
W chuja cięcia , też zajęcie !!
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

> [...]

W Krakowie tak przekręcili kilka kamienic. Testamenty i akty zgonu "właścicieli" produkowano w mało znanej kancelarii prawnej pod Telavivem.

===================

Tak zupełnie serio !!  To już przestaje być śmieszne !!  Swojego czasu
opisywałem tutaj na psp zachowanie przybyszów z Bliskiego Wschodu , również
można sobie poczytać conieco w sieci n/t ich zachowania zarówno w żelaznym
ptaku , sraniu do wyra w hotelach , pobicia makaroniarza itd., itp....
Bydło ?? Mało powiedziane !! Niejaki uhonorowany Weiss , jego intonacja.. ,
JAPIERDOLE !!!  , i do tego "profesor" - buahahaha !!! . Do czego to doszło ??
Kurdupel w jarmułce , Donald też , KRETYN zwie się profesorem...  E. Gierek
przynajmniej coś zrobił...  A teraz to wszystko idzie się jebać ....

MH

Data: 2011-11-18 16:29:03
Autor: Neko
W chuja cięcia , też zajęcie !!
Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

[...]

Dół czy Zyd_brówka?

Data: 2011-11-18 15:45:10
Autor: MH
W chuja cięcia , też zajęcie !!
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
> [...]

> przynajmniej coś zrobił...  A teraz to wszystko idzie się jebać ....

==================

Doły to są w Poniedziałki - nie lubię Poniedziałków !!!  A co się tyczy
Żybrówki , to chętnie skorzystam , hehehe...

MH

Data: 2011-11-18 16:51:24
Autor: Neko
W chuja cięcia , też zajęcie !!
Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

Doły to są w Poniedziałki - nie lubię Poniedziałków !!!  A co się tyczy
Żybrówki , to chętnie skorzystam , hehehe...

Chetnie dalbym Ci dzisiaj Zyd_browkę, jednak z powodu brakow
kadrowych moge Ci dzisiaj zaproponowac jedynie Zennona... ;))
(w kolejce tez czeka mkurwan, ale on ma juz rezerwacje :)))

Data: 2011-11-18 16:09:34
Autor: MH
W chuja cięcia , też zajęcie !!
[...]

====================

Srutututu... , Łaski bez !!!  Sam se pójdę do monopola , i dam dzisiaj czadu
na psp !!!

MH

Data: 2011-11-18 18:12:23
Autor: Kubuś Puchatek
W chuja cięcia , też zajęcie !!
Dnia Fri, 18 Nov 2011 16:51:24 +0100, Neko napisał(a):

[...]

Może byś tak siebie zaproponował chłopski ciulu!

--
Wysłany 2011-11-18 18:12:07.

Data: 2011-11-18 17:51:56
Autor: MH
W chuja cięcia , też zajęcie !!
Kubuś Puchatek <kubus.puchatek@chatka.pl> napisał(a):
> [...]

> (w kolejce tez czeka mkurwan, ale on ma juz rezerwacje :)))

Może byś tak siebie zaproponował chłopski ciulu!

Eeee tam , wyluzuj. Neko jest OK , chociaż nie raz się z  nim sprzeczam..

MH

Data: 2011-11-18 22:35:39
Autor: raff
W chuja cięcia , też zajęcie !!

" MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ja65vs$pit$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> (w kolejce tez czeka mkurwan, ale on ma juz rezerwacje :)))

Może byś tak siebie zaproponował chłopski ciulu!

===============> Eeee tam , wyluzuj.

On jest biedny, bo jego rodzice byli blisko spokrewnieni.  Powstal podczas libacji na ktorej nikt sie nie kontrolowal.

A teraz wez kolege i idzcie na piwo :)

R.

Data: 2011-11-19 05:17:42
Autor: stevep
W chuja cięcia , też zajęcie !!

===============>>
[...]

Ale prezio pedział, że patrioty nie siedzą przed komputrem żłopiąc piwo.   ;)

--
stevep

Data: 2011-11-19 16:15:15
Autor: raff
W chuja cięcia , też zajęcie !!

"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> wrote in message news:op.v46d7sjg50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
> [...]

R.

Ale prezio pedział, że patrioty nie siedzą przed komputrem żłopiąc piwo.   ;)

No to im mowie zeby sobie na piwo poszli. Stefek, czy ty masz cos z aparatem wzroku ?

R.

Data: 2011-11-20 06:24:28
Autor: stevep
W chuja cięcia , też zajęcie !!

===============>>>
[...]

;)

No to im mowie zeby sobie na piwo poszli. Stefek, czy ty masz cos z  aparatem wzroku ?

R.

Tak, zawsze jak ciebie czytam to widze przed sobą kretyna.

--
stevep

Data: 2011-11-20 07:52:00
Autor: oyster
W chuja cięcia , też zajęcie !!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ja6j3f$bul$1news.onet.pl...

> [...]

On jest biedny, bo jego rodzice byli blisko spokrewnieni.  Powstal podczas libacji na ktorej nikt sie nie kontrolowal.

Ty chłopino musisz zbierać na piwo metodą pan-da!

rAzor

Data: 2011-11-19 05:16:14
Autor: stevep
W chuja cięcia , też zajęcie !!
Dnia 18-11-2011 o 16:51:24 Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):

[...]

A dlaczego siebie nie proponujesz cioto?

--
stevep

Data: 2011-11-18 16:45:18
Autor: raff
W chuja cięcia , też zajęcie !!

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:ja5tmu$a3p$1news.onet.pl...
[...]

Piątek, czyli wóda.

R.

Data: 2011-11-18 15:54:17
Autor: MH
W chuja cięcia , też zajęcie !!
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

Pi=B1tek, czyli w=F3da.

R.

====================

I co tak psy Piontku mamroces Raffałelo ??  Sete Ci mom zakupić cyco ???

MH

Data: 2011-11-18 16:49:27
Autor: Neko
W chuja cięcia , też zajęcie !!
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Piątek, czyli wóda.

W tym kraju ostala sie ino wóda...

Data: 2011-11-18 16:52:50
Autor: Leprechaun
W chuja cięcia , też zajęcie !!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:ja5uta$gcq$1news.onet.pl...
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Piątek, czyli wóda.

W tym kraju ostala sie ino wóda...

Plebs taki jak ty i raff tylkom w wódzie znajduje pocieszenie!

BomBel

Data: 2011-11-18 18:12:00
Autor: Kubuś Puchatek
W chuja cięcia , też zajęcie !!
Dnia Fri, 18 Nov 2011 16:52:50 +0100, Leprechaun napisał(a):

[...]

Nie mów, walą dyktę? A to ciuliki jedne! --
Wysłany 2011-11-18 18:11:46.

Data: 2011-11-18 18:12:42
Autor: Kubuś Puchatek
W chuja cięcia , też zajęcie !!
Dnia Fri, 18 Nov 2011 16:49:27 +0100, Neko napisał(a):

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Piątek, czyli wóda.

W tym kraju ostala sie ino wóda...

Dla takich durni jak ty!

--
Wysłany 2011-11-18 18:12:30.

Data: 2011-11-18 16:50:38
Autor: Leprechaun
W chuja cięcia , też zajęcie !!

,
[...]

Od dawna wiadomo, że chlejesz w piatki. Dziwne, że jesteś jeszcze trzeźwy!
Weź przykład z u2! On napierdala się w trupa przy każdej porażce PiS. Dziś
jest okazja! Tusku skopał wam owłosione zadki! ;)

BomBel

Data: 2011-11-18 15:58:23
Autor: MH
W chuja cięcia , też zajęcie !!
Leprechaun <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał(a):

[...]

No dyć tego zek niewiedzioł , ze jutu tako łokrutnie wkocioł wali  !!

MH

Data: 2011-11-18 17:05:25
Autor: raff
W chuja cięcia , też zajęcie !!

" MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ja5vav$6up$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ty co mi ciula z pierdla wyciagasz ? Moze idzcie sie lizac gdzies dalej.

R.

Data: 2011-11-18 17:57:18
Autor: MH
W chuja cięcia , też zajęcie !!
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

A ty co mi ciula z pierdla wyciagasz ? Moze idzcie sie lizac gdzies =
dalej.

R.

=====================

MatkoBoskoJedyna !!!  Ty sie synek lecz !! Razem z bezzębnym kurduplem. Dupska
se kotami podcierajcie ....

MH

Data: 2011-11-18 22:33:09
Autor: raff
W chuja cięcia , też zajęcie !!

" MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ja669u$qct$1inews.gazeta.pl...
[...]

No Hajduk, ty tu nie brykaj...

R.

Data: 2011-11-19 03:48:07
Autor: MH
W chuja cięcia , też zajęcie !!
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

No Hajduk, ty tu nie brykaj...

R.

===============

Łamiesz złamasie podstawowe zasady SawłarWiwru na grupie. Wybaczam , boś
głupek jak większość pisików. A pobrykać to sę synek możesz sam ze sobą w kiblu...

MH

Data: 2011-11-19 12:22:38
Autor: raff
W chuja cięcia , też zajęcie !!

" MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ja78tn$hig$1inews.gazeta.pl...
[...]

No popatrz, jakos mię to zwisa, Hajduk. Idz se pogadaj ze specem od dowcipu rynsztokowego, Bacą ;)

R.

Data: 2011-11-19 14:29:34
Autor: Kubuś Puchatek
W chuja cięcia , też zajęcie !!
Dnia Sat, 19 Nov 2011 12:22:38 +0100, raff napisał(a):

[...]

Zwisa ci i to od dawna! Pżeżarty kaszanka i przepity gorzałą jesteś! Żadna
kobita cię nie chce no bo kto chciałby takiego łysego tłuściocha!

--
Wysłany 2011-11-19 14:28:08.

Data: 2011-11-20 07:51:23
Autor: oyster
W chuja cięcia , też zajęcie !!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ja6iup$bcq$1news.onet.pl...

[...]

Nie pierdol złamasie, hajduk to facet,a ty mały pedałek bez grosza w kieszeni.

rAzor

Data: 2011-11-18 18:10:25
Autor: Kubuś Puchatek
W chuja cięcia , też zajęcie !!
Dnia Fri, 18 Nov 2011 17:05:25 +0100, raff napisał(a):

[...]

Raff, ciesz się, że nie wyciąga ci ciula z dupska! Podobno uwielbiasz te
kabarety.

--
Wysłany 2011-11-18 18:09:50.

W chuja cięcia , też zajęcie !!