W ciągu miesiąca dwukrotnie wzrosła liczba osób, które mają negatywne zdanie o Andrzeju Dudzie!

Data: 2016-01-01 00:55:17
Autor: Stachu Chebel
W ciągu miesiąca dwukrotnie wzrosła liczba osób, które mają negatywne zdanie o Andrzeju Dudzie!
Jego prezydenturę źle ocenia 40 proc. badanych, pozytywnie zaś 43 proc. - wynika z najnowszego sondażu CBOS. Czy to efekt zaangażowania prezydenta w awanturę o Trybunał Konstytucyjny, a wcześniej kontrowersyjnego ułaskawienia byłego szefa CBA, koordynatora służb specjalnych Mariusza Kamińskiego?

http://www.fakt.pl/politycy/sondaz-cbos-gwaltowny-spadek-poparcia-dla-prezydenta-andrzeja-dudy,artykuly,597459.html

Data: 2016-01-01 10:40:53
Autor: Chiron

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

==========

Żartujesz? Nie znam Cię, ale gdybym miał w rekach media i kasę od Sorosa- to
mógłbym np wykreować Cię na pedofila- seryjnego zabójcę, i jeszcze byś za to
dostał dożywocie. Wiesz- kiedyś (lata sześciesiąte) w Polsce ukazała się
książka o USA- widzianych oczyma przybysza z Polski. Owszem, miała ona wtedy
wydźwięk propagandowy, ale oddawała ona obraz społeczeństwa hamburgerów.
Ludzi, którzy są takimi "indywidualistami", że kazdy może myślec i mówić- co
tylko chce. Jednak jak ich posłuchać- to każdy myśli tak samo. A tak
naprawdę- tak, jak ich "wolne" media, które czemuś głoszą to samo. Ludzie,
którzy byli w USA- na ogół to potwierdzali, śmieli się z hamburgerów. A co
mamy teraz w Polsce? To samo, ale zwielokrotnione przez udoskonalone od
tamtych czasów narzędzia propagandowe- które działają na słabo wykształconym
społeczeństwie (w latach 60 ubiegłego wieku bylismy społeczeństwem
wykształconym, poszukującym wiedzy o świecie w różnych źródłach)

--

Chiron

Data: 2016-01-01 20:19:50
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 1 stycznia 2016 10:40:53 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
[...]

=====================
1) Nie znam Stacha Chebla, ale polemizuję z linkiem jaki Stachu wpierdzielił. 2) Odpowiadam tylko na linki/gazetki ściemne, ot taki Obywatel Piszczyk ze mnie.

Postaraj się coś powiedzieć w wątkach zapodanych bez odwoływania się do "swiętych" linków. Ot tak coś od siebie.. Dasz radę?

Data: 2016-01-01 13:36:50
Autor: Budzik
[...]

Wiadomo - manipulacja i zamach na urząd :)

Patrzac na ostatnie wydarzenia skłaniam się ku zdaniu, ze rzeczywiście mamy zbyt duzy sejm, niepotrzebny senat itd.

Wystarczyło by z 30 posłów w sejmie, zlikwidować senat - przynajmniej koszty beda odrobine mniejsze. Przeciez i tak to tylko maszynki do głosowania.

Data: 2016-01-01 15:29:50
Autor: z
W dniu 2016-01-01 o 14:36, Budzik pisze:
[...]

A na kogo głosowałeś? Czy zrobiłeś coś żeby dać upust swojemu poglądowi żeby zmieniać rzeczywistość wg. swoich poglądów?

Data: 2016-01-01 16:00:46
Autor: Budzik
W ciągu miesiąca dwukrotnie wzrosła liczba osób, które mają negatywne zdanie o Andrzeju Dudzie!
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Ale w ktorych wyborach?
Czy zrobiłem? Uczestniczyłem w praktycznie wszystkich wyborach.
Czy jeżeli powiem ci na kogo głosowałem to to cokolwiek zmieni w zakresie sensu mojej wypowiedzi? Zmieni w jakiś sposób jej logikę?

Bo ja oczywiście mogę powiedziec (pisałem zresztą o tym nie raz) tylko obawiam się ze Twoje pytanie sprowadzi rozmowe z merytorycznej na personalna a mnie zdecydowanie nie o to chodzi.

Data: 2016-01-01 19:08:25
Autor: z
W dniu 2016-01-01 o 17:00, Budzik pisze:
[...]

Sprawdzam rzetelność i prawdomówność rozmówcy.
Tylu tu przekupnych hejterów albo zaślepionych nawiedzonych psychopatów :-)
Boisz się mnie poprzeć? Mamy tyle wspólnego.

Data: 2016-01-01 20:58:28
Autor: Budzik
[...]

Czy ja sie boje ciebie poprzec? Moge to zrobic za kazdym razem, kiedy moim zdaniem napiszesz cos sensownego.
A co - czy odpowiedziałem ci na jakis post w sposób, ktory kazałby ci zakwalifikowac mnie do grona hejterów lub zaslepionych nawiedzonych?

Data: 2016-01-02 00:02:47
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 21:58 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Eeee, nawiedzony we wszystkich widzi nawiedzonych.
--
  stevep
-- -- -

W ciągu miesiąca dwukrotnie wzrosła liczba osób, które mają negatywne zdanie o Andrzeju Dudzie!