Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   W cichości, bez rozgłosu, bez zbędnych milionowych kosztów ludzie dobrej woli rozprowadzilli w czasie Adwentu 4,5 (!) miliona świec dla "Caritas-Polska"!

Data: 2011-01-10 02:21:24
Autor: Antenka
W cichości, bez rozgłosu, bez zbędnych milionowych kosztów ludzie dobrej woli rozprowadzilli w czasie Adwentu 4,5 (!) miliona świec dla "Caritas-Polska"!
Nie trudno obliczyć ile milionów złotych zasili najuboższe polskie
rodziny jak również ludność w krajach misyjnych ( 1% ze sprzedaży
świec wigilijnych przeznacza się co roku na misje).

Zebrać 40 milionów złotych przez ludzi skromnych, cichych, dla których
tak obca jest  owsikowa pompa, huk, gigantyczne koszty WOŚP ( energia
elektryczna, transmisje tv, druk serduszek, kartonowych puszek,
plakatów itp. zbędnych gadżetów), to jest prawdziwy cud!

Dzięki Ci Boże za wszystkich wolontariuszy "Caritas-Polska"! Błogosław
im! Dzięki nim tysiące polskich dzieci po raz pierwszy raz w życiu
ujrzy polskie morze podczas wakacji 2011 i nie będą głodne biegać po
podwórku!
Błogosław im Panie!

Antenka :-)

Data: 2011-01-10 02:38:59
Autor: zbig
On 10 Sty, 11:21, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

Ichwała im za to. Nie podoba mie sie jednak deprecjonowanie osiągnięć
Owsiaka tylko dlatego, ze nie po drodze mu z Kościołem. On ma swoja
metodę. bez pompy i rozgłosu zebrałby zapewne jakies grosze. Caritas
też nie robi tego bez zaangażowania wspierających go ludzi oraz
aparatu Kościoła z jego wszechobecną zachętą do wspierania akcji
kupowania świec.

Data: 2011-01-10 11:53:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-10 11:38, zbig pisze:
[...]

Czyli co chcesz powiedzieć zbigu? - Owsiak bez straty milionów na krzykliwą reklamę nie zdołałby zebrać tych pieniędzy?

Data: 2011-01-10 03:09:35
Autor: Antenka
On 10 Sty, 11:53, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Czyli co chcesz powiedzieć zbigu? - Owsiak bez straty milionów na krzykliwą reklamę nie zdołałby zebrać tych pieniędzy?<

Gdyby owsik nie zatrudniał w swojej fundacji całej rodziny, gdyby
ograniczył koszty WOŚP do minimum i gdyby zakup aparatury medycznej
odbywała się w pełnym świetle, bez zakulisowych matactw i w drodze
uczciwego przetargu, ja też sypnęła bym groszem. Dopóki to się nie
zmieni, wolę wspierać inicjatywy "Caritasu" - patrz na coroczne
sprawozdania finansowe na stronie www.caritas.polska.pl

Antenka ;-)

Data: 2011-01-10 03:41:13
Autor: robertbig
On 10 Sty, 12:09, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

uczciwego przetargu, ja też sypnęła bym groszem. Dopóki to się nie
zmieni, wolę wspierać inicjatywy "Caritasu" - patrz na coroczne

Ty to lepiej policz kase "czarnuchom".  Bo  z uczciwoscia to oni sie
jeszcze nigdy nie skumplowali.
A potem to sobie nakup chocby i 1000 świeć ,w rozmiarze xxl.
Dewotko stara.

Data: 2011-01-10 06:03:53
Autor: zbig
> [...]

uczciwego przetargu, ja też sypnęła bym groszem. Dopóki to się nie
zmieni, wolę wspierać inicjatywy "Caritasu" - patrz na coroczne

Wszystkim wiadomo, że fundacja owsiaka publikuje corocznie
sprawozdania, choćby na tej stronie http://www.wosp.org.pl/fundacja/rozliczeniafinansowe.
Przetargi są dobra rzeczą, ale prywatna fundacja nie musi z nich
korzystać, choć to robi. Caritas również nie musi, ale czy korzysta z
"uczciwych przetargów" to nie wiem.

Data: 2011-01-11 16:36:41
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
zbig wrote:

[...]

Tak, tak zbigu.

Ja też, gdy się patrzę na te rozliczenia, to aż mi się buźka cieszy jaki to dobry zaradny jest pan Jurek, który mało wydaje, a tyle zarabia, by kupić sprzęt dla szpitali, bo nasze biedne państwo, które na ten cel zabiera nam co miesiąc kupę kasy, nie jest w stanie ich utrzymać. Ile ten człowiek robi, by tak małym kosztem sprawić...

Oczywiście żartowałem, niestety... :(

Podają piękne rozliczenia, tylko gdzie na stronie WOŚP jest rozliczenie kosztów, które ponosi Państwo?

Gdzie jest rozliczenie kasy, którą wydają samorządy, telewizja publiczna i jej ośrodki regionalne, a także "dobroczynne" firmy z udziałem Skarbu Państwa, które tak ochoczo rozdają miliony dla WOŚP?

Gdzie koszta zabezpieczenia imprezy przez służby państwowe?

No gdzie są te koszta? Ile tracimy, jako podatnicy na "udział" w tym cyrku?

WOŚP, jak wynika z jej rozliczeń, na pewno nie traci. Tracimy my, bo choć oddajemy co miesiąc kasę na służbę zdrowia, czyli m.in. na sprzęt dla szpitali, to dodatkowo podstępnie, ale też na ten sam cel wydziera się ją od nas na Orkiestrze.

WOŚP lepiej by zrobiła, gdyby cały swój potencjał przeznaczyła, zamiast na wspieranie tego chorego systemu "opieki" zdrowotnej, na jego likwidację i stworzenie całkiem nowego.

WOŚP uzbiera w tym roku pewnie ok. 50 mln. zł, co stanowi mniej niż 0.1 % budżetu naszej służby zdrowia, wiec gdyby tylko wprowadzić lekkie usprawnienie redystrybucji środków naszej służby zdrowia, pewnie można by osiągnąć większe korzyści niż ta cała Orkiestra.

No, ale przecież łutsstoka by nie było...
--
Pit

Data: 2011-01-11 16:43:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:ightfe$i54$1news.onet.pl...
zbig wrote:

[...]

Jest jeszcze jedno wyście. Wszystkie pieniądze dla czarnych. Oni lepiej potrafią zrobić użytek (np. zbierano na stocznie).

Data: 2011-01-12 00:59:26
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

zbig wrote:

[...]

Komitety na ratowanie SG były dwa - zbierał Rydzyk i zbierał Krzaklewski, który był wówczas szefem NSZZ Solidarność, przy którym działał komitet.

Gdy okazało się, że stocznie nie będą ratowane Rydzyk zwracała kasę każdemu, kto wysłał doń pismo z żądaniem zwrotu. Wiele osób takiego zwrotu nie chciało, co zostało potraktowane jako datki dla RM.

Czy ten drugi komitet robił podobnie?

Nie, ale gówniana i przydupasy oczywiście sobie "poużywali" na Rydzyku ile wlezie, ani słowa nie wspominając o drugim, krzakowym komitecie.
--
Pit

Data: 2011-01-10 18:51:10
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-10 12:09, Antenka pisze:
[...]

Tu chyba zaistniało jakieś nieporozumienie. Owsiak nie może odnosić korzyści majątkowych, byłoby to niezgodne z prawem.  I ja osobiście nie sądzę żeby on coś zyskał finansowo na akcji WOŚP. :-\

Data: 2011-01-10 13:10:39
Autor: Antenka
W cichości, bez rozgłosu, bez zbędnych milionowych kosztów ludzie dobrej woli rozprowadzilli w czasie Adwentu 4,5 (!) miliona świec dla "Caritas-Polska"!
On 10 Sty, 18:51, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Tu chyba zaistnia o jakie nieporozumienie. Owsiak nie mo e odnosi
 korzy ci maj tkowych, by oby to niezgodne z prawem.  I ja osobi cie
nie
 s dz eby on co zyska finansowo na akcji WO P. :-\ <

Tak sądzisz? To dlaczego przez okrągły rok zatrudnia w fundacji swoją
famułę? Każdy z nich bierze profity. :-P

Antenka

Data: 2011-01-11 14:57:24
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Owsiak zyskuje na tym tyle ile dopuszcza prawo .
To o ile pamietam , zezwala wszelkim fundacjom na wykorzystanie na  cele
organizacyjne w tym na wynagrodzenia etatowych pracownikow  fundacji a wiec
i Owsiaka , nie wiecej niz 20 % zebranej kwoty !.
Nie jest to wiec wolonariat lecz dla wielu ludzi w tym dla Owsiaka normalna
praca i nie sadze aby slabo platna .
Roznica miedzy owsiakowa fundacja a koscielnymi tego typu organizacjami sa
takie , ze najlepszym przypadku proporcje w wykorzystaniu pozyskanych
srodkow sa odwrotne tzn. 80% dla organizatorow a 20% na formalny cel zbiorki ..
Oczywiscie taki stan jest ieweryfikowalny bo nie ma takiej sily , ktoraby zmusila funkcjonariuszy kosciola do dopuszczenia kogokolwiek w zakres wiedzy o stanie finsnsow zarzadzanej przez nich instytucji publicznej , bo taka w istocie jest kosciol .

cyc

PS. Owiak jest czlowiekiem majetnym od "zawsze" . Wywodzi sie znanej  nie
tylko w Polsce rotrazystow . Odziedziczyl firme po ojcu i dalej ja prowadzi
skad czerpie nie male dochody . Jako wlaciciel dosc duzej firmy ma czas na
dzialanosc w WOSP oraz polskim Ludstoku , ktore to projekty sa dzielem jego
zycia . Dodam wielkim dzielem !.

Data: 2011-01-10 05:54:39
Autor: zbig
> [...]

Czyli co chcesz powiedzieć zbigu? - Owsiak bez straty milionów na
krzykliwą reklamę nie zdołałby zebrać tych pieniędzy?
Mniej wiecej.

Data: 2011-01-10 18:51:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-10 14:54, zbig pisze:
[...]

I myślisz jak niektórzy że jeżeli chodzi o rachunki i opłacalność tego przedsięwzięcia, to zyski są wątpliwe?

Data: 2011-01-11 04:48:55
Autor: zbig
> [...]
> Mniej wiecej.

I myślisz jak niektórzy że jeżeli chodzi o rachunki i opłacalność tego

Tu nie ma co myśleć, wystarczy policzyć.

Data: 2011-01-10 12:09:51
Autor: zażółcony

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:igeofl$tfj$1news.onet.pl...

[...]

Ale co, kościół to niby nie ma kosztów związanych z prowadzeniem swojej
działalności ???

Data: 2011-01-10 12:33:47
Autor: Dirko
Użytkownik "zażółcony" <red@xop.pl> napisał w wiadomości news:igepdv$10h$1news.onet.pl...

Ale co, kościół to niby nie ma kosztów związanych z prowadzeniem swojej
działalności ???

    o czym łatwo się przekonać przy okazji ślubu bądź pogrzebu.

Data: 2011-01-10 18:52:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-10 12:09, zażółcony pisze:

[...]

Jednk nie marnuje pieniędzy na wystrzeliwanie rac za dziesiątki tys  zł.

Data: 2011-01-10 13:40:10
Autor: Wasz Dobrodziej

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6c5933e0-38c6-4107-88a6-d983bc88f37bfm22g2000vbb.googlegroups.com...
Nie trudno obliczyć ile milionów złotych zasili najuboższe polskie
rodziny jak również ludność w krajach misyjnych ( 1% ze sprzedaży
świec wigilijnych przeznacza się co roku na misje).

Powiedz no dobra kobieto (?) na co idzie kasa z tacy i kolędy?

BB

Data: 2011-01-11 15:32:29
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Wasz Dobrodziej wrote:

[...]

Kasa z tacy idzie na konkretne potrzeby Kościoła, na: utrzymanie parafii, misje, uczelnie katolickie, schroniska dla bezdomnych... Nie wierzysz?
To pójdź do byle jakiego kościoła i posłuchaj ogłoszeń. Na pewno ksiądz mówi na co jest taca. Wiele parafii ma także ogłoszenia na swojej stronie www. Gdybyś chciał się tą sprawą zainteresować, to nie maiłbyś problemu ze znalezieniem informacji, ale Ty wolisz p*ć te lewackie farmazony, zamiast szukać prawdy.

Nb w wielu parafiach składki zbiera rada parafialna i je kontroluje.

A kolęda?
Czy ktoś Ci zabrania chodzić po kolędzie?

Idź w najbliższe święta Bożego Narodzenia "po domach" i kolęduj. Ba, możesz nawet jeszcze załapać się i dziś, bo kościoły obrządku wschodniego jeszcze świętują, a za dwa dni u nich nowy rok.

I mówię poważnie, bo znam ludzi, nawet dorosłych, którzy chodzą z harmonią po kolędzie, śpiewają kolędy, składają życzenia i sobie chwalą. :)
--
Pit

Data: 2011-01-11 17:56:29
Autor: cyc

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:ighpn2$6la$1news.onet.pl...
Wasz Dobrodziej wrote:

[...]

W deklaracjach jestesmy mistrzami swiata !.
Probem w tym aby wiedziec na co rzeczywicie ida zbierane od wiernych pieniadze .
Zreszta to nie ma nic do rzeczy . Wierni daja i to jest ich i tych ktorzy zbieraja rzecz . Ich pieniadze , ich sumienie .
Glownie chodzi o to na co ida pieniadze lozone przez panstwo a to jest lwia czesc dochodow kosciola ....zle mowie , nie kosciola , tylko kleru !.

cyc

Data: 2011-01-12 00:44:10
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Wasz Dobrodziej wrote:

[...]

:) --
[...]

Podaj jakieś wyliczenia, linki itd., a nie piernicz w kółko te swoje lewackie dyrdymały. Pomawiać można każdego.
--
Pit

Data: 2011-01-10 17:43:01
Autor: cyc
W cichości, bez rozgłosu, bez zbędnych milionowych kosztów ludzie dobrej woli rozprowadzilli w czasie Adwentu 4,5 (!) miliona świec dla "Caritas-Polska"!
Co swiadczy tylko o glupocie takich jak Ty  , ktorzy dali sie nabrac czarnym !.
Niech pokaza nie tylko ile zebrali , ale rowniez ile z tego  poszlo na ratowanie chorych dzieci , ratowanie biednych , na bezdomnych , na wsparcie potrzebujacych a ile na nowe majbachy purpuratow , ich dwory , czy " pielgrzymki  " kolorastkowym bedace de facto turystycznymi wojazami incognito po swiecie w warunkach jakie pozazdroscic mogliby im najbogatsi ludzie w Polsce .
Tak dlugo , jak dlugo nie beda dopuszczac do swoich finansow publicznych kontroli , jak dlugo beda sie wzbraniac  przed pelna i kontrolowana jawnoscia swoich finasnsow , tak dlugo bedzie ciazyc na nich podejrzenie defraudowania zlozonych na ich rece w dobrej wierze pieniedzy a to , ze jest ono uzasadnione pokazuje zycie i obserwacje ich jakosci zycia !.
Z kilkunastu milionow jakie zebral Caritas na wspomaganie rodzin - ofiar katastrofy budowlanej w Chorzowie pare lat temu , ledwie niewielki ulamek trafil do prawnych wlascicieli tych pieniedzy !.
Tak jest z kazda prowadzona przez kosciol akcja "charytatywna " .

cyc

Data: 2011-01-10 17:59:45
Autor: cyc
[...]

............<

[...]

Na wszystkich prowadzonych przez kosciol akcjach "charytatywnych " , tenze kosciol tylko zarabia i zadne zbiorki na ten cel nie ida . Kazda "koscielna" , "charytatywna " kolonia , kazdy koscielny dom dziecka , dom opieki , szpital , hospicjum ,czy inny osrodek prowadzony przez "siostry" , czy " ojcow i braci " , to dla nich dojna krowa , na ktorych robia kokosy bo za wszystko placa sami pacjenci  pozostajacy pod opieka lub ich rodziny oraz panstwo . To drugie placi bez gadania , bez rozliczen i tyle ile zarzadaja koscielni . Pierwsi aby doswiadczyc " opieki " w tych osrodkach musza miec odpowienio wysokie renty lub emerytury , ktore znikaja w calosci w przepastnych kieszeniach " jalmuznikow " . Na dodatek zbieraja "jalmuzne " od producentow zywnosci na utrzymanie , nie placa podatkow , za prad , za wode , swiatlo i czynsz bo sa z tego obowiazku najczesciej zwolnieni.
Dotacje od panstwa dla nich sa nieporownywalnie wieksze i placone bez gadania niz te , jakie otrzymuja podobne placowki funkcjonujace pod zarzadem panstwa lub gmin .
To tylko czesc prawdy o " charytatywnej " dzialnosci kosciola !.

Antenka :-)

......a Owsiaka pieniadze w calosci niemal ida na z gory , jasno okreslony i rozliczony cel !!.
W przeciwienstwie do wielu zlodziejstw w Caritasie o ktorych bylo glosno w calej Polsce , mimo nalozonego "embarga " na informacje w tym zakresie , poza sporadycznymi przypadkami w fundacji Owsiaka nikt nie ukradl ani zlotowki a przejrzystosc jego dzialan jest tak jasna , jak biel papieskiego stroju .

cyc

Data: 2011-01-10 18:14:05
Autor: Eulalia Browarek
[...]

Tym, co w jednym z krakowskich przytułków (dotowanym z budżetu, a prowadzonym przez Caritas) zaniżali normy żywieniowe, czym doprowadzili do buntu bezdomnych tam zamieszkujących też ?

Zennon

Data: 2011-01-10 18:37:58
Autor: MH
Data: 2011-01-11 15:12:26
Autor: cyc
W cichości, bez rozgłosu, bez zbędnych milionowych kosztów ludzie dobrej woli rozprowadzilli w czasie Adwentu 4,5 (!) miliona świec dla

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igfjm6$mvv$1inews.gazeta.pl...
[ciach]

Poczytaj sobie kaleko poniższe:

http://wiadomosci.onet.pl/waszymzdaniem/45430,smutna_nie_bajka_o_caritasie_aw,1,artykul.html

MH

Jak widac echo dla wiadomosci ze strony antenkowych zadno !. Jesli sie pojawi to bedzie brzmialo mniej wiecej tak , ze to wymysl GW lub jakichs pedalow i owsiakow !.
Zbrodnie Caritasu w normalnym pasnstwie juz dawno zakoncvzylyby sie rozwiazaniem tego mafijnego przedstawicielstwa Watykanu . Nie u nas . Mielismy tam do czynienia nie tylko ze zlodziejstwem co jest zjawiskiem w tym serodowisku norlanym , ale rowniez z mordem i czym tam kto chce . Glosna przez pare dni sprawa sprzed paru lat zamordowania dyrektora Caritasu ks. .....jakiegos tam , dziwnym trafem ucichla raz na zawsze a winnych niech sam Bog sobie szuka !.
To nie sporadyczny przypadek z takimi opinia spoleczna przez przypadek i dzieki naiwnosci dziennikarzy , zapoznala sie wielokrotnie . Tak dlugo fuankcjonowaly na medialnym rynku , jak dlugo nie dotarlo to do oczu i uszu wznych w kosciele postaci . Tu konczylo sie poblazanie dla wrogow Boga , kosciola i Polski a temat konczyl , najczescej ze sprostowaniem , zywot .

cyc

cyc

Data: 2011-01-11 06:38:34
Autor: Antenka
On 11 Sty, 15:12, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:igfjm6$mvv$1inews.gazeta.pl...

> [...]

kosciola i Polski a temat konczyl , najczescej ze sprostowaniem , zywot .

Jesteś większym debilem niż myślałam. Na dodatek wrednym starym,
nienawistnym bucem nadającym się na odstrzał, czyli na śmierć z
litości zwaną powszechnie eutanazją. Jeden zastrzyk załatwiłby
wszystko. Nie musiałbyś się dłużej męczyć na tym świecie. To, że się
męczysz nie ulega najmniejszej wątpliwości a dowodem na to są pełne
żmijowskiego jadu wpisy na psp.
Nie bez kozery ktoś raz powiedział, że fanatyzm jest gorszy od
faszyzmu, czego jesteśmy świadkami czytając twoje  idoptyczne
wypociny. :-P

Antenka

P.s. A 20% z ok. 40 mln wyżebranych od biednych Polaków złotówek
stanowi pokaźny zastrzyk finansowy dla owsikowej mafii, bo 8 mln zł pl
nie pogardziłby niejeden polski przedsiębiorca.

Data: 2011-01-11 15:45:10
Autor: WW
W dniu 2011-01-11 15:38, Antenka pisze:

[...] wrednym starym,
nienawistnym bucem nadającym się na odstrzał, czyli na śmierć z
litości zwaną powszechnie eutanazją. Jeden zastrzyk załatwiłby
wszystko.[...]

Jak miło posłuchać zionących miłością bliźniego katolików.

"..mówiąc te słowa biła bez litości
uchowaj panie boże takiej pobożności..."

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-01-11 18:02:45
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:80dc2fe2-2f7f-46c4-9904-08cd17927844w2g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

kosciola i Polski a temat konczyl , najczescej ze sprostowaniem , zywot .

Nie pochlebiaj sobie !! . Tylko Ci sie wydaje , ze myslisz !.
Masz od tego Rydzyka a i on nie jest w tym zakresie nadto biegly .

Antenka

cyc
P.s. A 20% z ok. 40 mln wyżebranych od biednych Polaków złotówek
stanowi pokaźny zastrzyk finansowy dla owsikowej mafii, bo 8 mln zł pl
nie pogardziłby niejeden polski przedsiębiorca.

Czarni biora 80% dla siebie a tylko 20% i to w porywach daja tym  na ktorych zbieraja ale to dla Ciebie w porzadku !.
Takie to Twoje koltunsko - pseudokatolickie spojrzenie .

cyc

Data: 2011-01-11 14:36:29
Autor: WW
W dniu 2011-01-10 11:21, Antenka pisze:

Dzięki Ci Boże za wszystkich wolontariuszy "Caritas-Polska"! Błogosław
im!

W czasie swoich licznych (niestety) wizyt w szpitalach widzę sporo sprzętu z naklejonym serduszkiem. Na pytanie co dostali od czarnych - grobowa cisza.
Doświadczenia z kilku szpitali.
Sprawozdanie Caritasu, zamieszczone na stronie jest niesprawdzalne, bo nie ma możliwości skontrolowania ksiąg bo...ich nie prowadza ??!!
No, ale tam wszystko opiera się na "wierze", więc kto chce, ten niech wierzy.
Ja nie.

Data: 2011-01-11 06:51:20
Autor: Antenka
On 11 Sty, 14:36, WW <wu...@vp.pl> wrote:
W dniu 2011-01-10 11:21, Antenka pisze:

Na pytanie co dostali od czarnych -
grobowa cisza. <

Kościół nie został powołany do tego, by wyręczać państwo z jego
podstawowych obowiązków, a tym bardziej by wyłudzać pieniądze od
maluczkich na dziwne, owsikowe interesy. To po pierwsze.

A widziałeś kiedyś rozliczenie i sprawozdanie finansowe owsika?! Bo ja
nigdy! O księga nawet nie wspomnę. Więc przestań p_ __ć farmazony..
Żebracza działalność owsika a charytatywna działalność KK mają się tak
do siebie jak wielkość pierwotniaka do słonia afrykańskiego, przy czym
tym słoniem jest oczywiście instytucja KK działająca na całym świecie
i wspierająca najbardziej potrzebujących.
Owsik tak naprawdę dba o interesy zakulisowej mafii, która tego
udającego jąkałę przed laty wylansowała.

Antenka

Data: 2011-01-11 17:58:49
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d207f62a-c085-405c-a979-c556e9fe5a7df2g2000vby.googlegroups.com...
[...]

\Nie widzialas bo jestes analfabetka i nie umiesz cz\ytac to co od zawsze jest deklarowane przez fundacje a co wazniejsze sprawdzane w przeciwienstwie do koscielnych fundacji , przez organy finansowe , kontrolne panstwa .
Taki jelop jak Ty tego jednak nie zrozumiesz bo "musk" masz rydzykiem wyprany !.

cyc

Data: 2011-01-11 18:01:57
Autor: u2
W dniu 2011-01-11 17:58, cyc pisze:
[...]

Sądzisz innych po sobie cycek.

Analfabeta z ciebie jak mało kto.

A 'musk' to masz wyprany że nawet ani ixi ani omo tak nie wypiorą. :)

Data: 2011-01-12 00:30:37
Autor: Antenka
On 11 Sty, 18:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:

A 'musk' to masz wyprany że nawet ani ixi ani omo tak nie wypiorą. :) <

Łahahahaha :D

P.s. Wiesz, YouTwo, żal mi tego pieniacza - to jest chore. ;-)

Data: 2011-01-12 09:39:26
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ae78e501-768a-4f05-abec-2f61e7c9f048g26g2000vbi.googlegroups.com...
On 11 Sty, 18:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:

A 'musk' to masz wyprany że nawet ani ixi ani omo tak nie wypiorą. :) <

Łahahahaha :D

P.s. Wiesz, YouTwo, żal mi tego pieniacza - to jest chore. ;-)

u2 tu popgrowski głupek. ;-)

BB

Data: 2011-01-12 01:46:20
Autor: MH
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
On 11 Sty, 14:36, WW <wu...@vp.pl> wrote:
> W dniu 2011-01-10 11:21, Antenka pisze:

> Na pytanie co dostali od czarnych -
grobowa cisza. <

Ko=B6ci=F3=B3 nie zosta=B3 powo=B3any do tego, by wyr=EAcza=E6 pa=F1stwo z =
jego
podstawowych obowi=B1zk=F3w, a tym bardziej by wy=B3udza=E6 pieni=B1dze od
maluczkich na dziwne, owsikowe interesy. To po pierwsze.

No pewnie , że nie !!  To po kiego Wuja jest Caritas ??  To po pierwsze.. Po
drugie : również nie po to "by wyłudzać od maluczkich na owsikowe interesy"
...  Boszsz...  Trochę logiki !!  Gdzież tam kościół przyczynia się do
"owsikowych interesów". Gubisz się trans !!

A widzia=B3e=B6 kiedy=B6 rozliczenie i sprawozdanie finansowe owsika?! Bo j=
nigdy!

To se trans popatrz :

http://s.wosp.org.pl/Files/Bilans_Fundacji_2009.pdf

A jak się coś nie podoba , to zgłaszać do prokuratury !!

MH