W co grają purpuraci?

Data: 2011-04-27 12:33:36
Autor: Leprechaun
W co grają purpuraci?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ip83kn$rud$1news.vectranet.pl...
# Zadaję sobie pytanie:, dlaczego katoliccy purpuraci tak zaciekle zwalczają prezydenta i polityków PO? Czyżby to byli ateiści, innowiercy czy islamscy terroryści? Ależ skąd! Prezydent - gorliwy katolik, przykładny ojciec rodziny, Tusk - to samo, poseł Gowin - aż do przesady, a biskupi nic - tylko Kaczyński i Kaczyński: stary kawaler, szerzący zamęt i podsycający podziały - wśród katolików przecież! Może jakiś ksiądz wyjaśni mi, o co chodzi, - bo ja tego nie rozumiem. Nie tylko ja - zresztą! #
Ze strony:
http://tiny.pl/hdbvt

To proste: Jarosław Kaczyński obiecał katabasom państwową czyli naszą kasę na kolejne setki kościołów. Tusk ukrócił te zachcianki upierścienionych tłuściochów stąd nie przepadają za nim.

BomBel

W co grają purpuraci?