W co się ubrać - Spodnie

Data: 2010-12-19 06:52:50
Autor: kaczor1
W co się ubrać - Spodnie
Dopiero teraz rozpocząłem sezon zimowy i niestety.
Okazało się, że mój tyłek, na tyle przyzwyczaił się do wygodnego
fotela w poziomie,
że za żadne skarby na wąskim zydelku siedzieć nie chce.
Czas zakupić spodnie z pieluchą.

Jak spodnie (długie) z laykry odprowadzają pot?
Czy to dobre rozwiązanie na zimę?
Czy są spodnie jw. z odpinaną/wyjmowaną pieluchą?

Dlaczego z laykry i z pieluchą wyjmowaną?
Bo wymyśliłem sobie, że jak już lody puszczą i z powrotem przesiądę
się na pozioma, to będę je mógł zakładać pod piankę do pływania.

W co się ubrać - Spodnie