W co się ubrać - Spodnie

Data: 2010-12-19 06:59:15
Autor: kaczor1
W co się ubrać - Spodnie
Dopiero teraz rozpocząłem sezon zimowy i niestety.
Okazało się, że mój tyłek, na tyle przyzwyczaił się do wygodnego
fotela w poziomie,
że za żadne skarby na wąskim zydelku siedzieć nie chce.

Czas zakupić spodnie z pieluchą.
Jak spodnie (długie) z laycry odprowadzają pot?
Czy to dobre rozwiązanie na zimę?
Czy są spodnie jw. z odpinaną/wyjmowaną pieluchą?

Dlaczego z laycry i z pieluchą wyjmowaną?
Bo wymyśliłem sobie, że jak już lody puszczą i z powrotem przesiądę
się na pozioma, to będę je mógł zakładać pod piankę do pływania.

Data: 2010-12-19 07:20:32
Autor: Rowerex
W co się ubrać - Spodnie
On 19 Gru, 15:59, kaczor1 <roland.korczakow...@komax.net.pl> wrote:

Dopiero teraz rozpocząłem sezon zimowy i niestety.
Okazało się, że mój tyłek, na tyle przyzwyczaił się do wygodnego fotela w poziomie,

A to poziomym w zimie się nie da?

że za żadne skarby na wąskim zydelku siedzieć nie chce.

Ostatnio coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że (z małymi
wyjątkami) nie ma niewygodnych siodełek, są tylko źle ustawione....

Czas zakupić spodnie z pieluchą.

Z odpinaną wkładką to chyba tylko bermudy, a te tylko na zimę to
trochę bez sensu. Długie ocieplane spodnie z wkładką, to spory koszt.
Ja w zimie używam spodenek letnich z pieluchą, a na nie zakładam to co
znajdę w szafie. Myślałem o spodniach ocieplanych, ale póki co, to co
mam wystarcza mi nawet poniżej -10...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-12-19 08:00:50
Autor: kaczor1
W co się ubrać - Spodnie
On 19 Gru, 16:20, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:
> [...]

> Dopiero teraz rozpocząłem sezon zimowy i niestety.
> Okazało się, że mój tyłek, na tyle przyzwyczaił się do wygodnego fotela w poziomie,

Da się. Ale poco.
Musiał bym zmienić pedały na platformy, bo butów zimowych spd nie mam,
a platformy zbyt wygodne w poziomie nie są.
Musiał bym zmieniać kapcie. Mam bez bieżnika.
Na zimę mi go trochę szkoda, a i tak mam drugi rower, który w zaspach
i na śliskim, radzi sobie dużo lepiej - są tacy co jeżdżą na poziomach
całą zimę.
Poziom poziomowi nie równy.

> że za żadne skarby na wąskim zydelku siedzieć nie chce.

Ostatnio coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że (z małymi
wyjątkami) nie ma niewygodnych siodełek, są tylko źle ustawione.....

Ustawień nie zmieniałem i mimo, że z pieluchą nie jeździłem, to
myślałem, że mam wygodne siodełko.
Po prostu, człowiek się przyzwyczaja do dobrego.

> [...]

trochę bez sensu. Długie ocieplane spodnie z wkładką, to spory koszt.
Ja w zimie używam spodenek letnich z pieluchą, a na nie zakładam to co

O spodniach z laycry myślałem, jako o pierwszej warstwie, zamiast
bielizny termo-aktywnej.
Na wierzch i tak zakładam cienkie spodnie z membraną.
A laycrowe nieocieplane i tak na wiosnę będę musiał kupić pod piankę.
Myślałem, że uda się upiec dwie pieczenie.

Data: 2010-12-20 08:17:43
Autor: bans
W co się ubrać - Spodnie
W dniu 2010-12-19 17:00, kaczor1 pisze:

A laycrowe

Albo lycra, albo lajkra - zdecyduj się ;)

--
bans

Data: 2010-12-20 12:50:54
Autor: Coaster
W co się ubrać - Spodnie
On 12/20/10 8:17 AM, bans wrote:
W dniu 2010-12-19 17:00, kaczor1 pisze:

A laycrowe

Albo lycra, albo lajkra - zdecyduj się ;)

Zostala jeszcze lykra ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-12-19 16:08:26
Autor: Fabian
W co się ubrać - Spodnie
W dniu 19.12.2010 15:59, kaczor1 pisze:
Czas zakupić spodnie z pieluchą.
Jak spodnie (długie) z laycry odprowadzają pot?
Czy to dobre rozwiązanie na zimę?

Spodnie wyłącznie z laycry? To chyba na ciepłą zimę. Ja na temp. do 0-5
stopni zakładam spodnie z Super Roubaix. Taki ocieplany elastyczny
materiał. Przy niższej temp. lub silniejszych wiatrach zakładam spodnie
z membraną. Jeżeli chodzi o odprowadzenie potu, to na nogach mało się
pocę i tylko przy wyższych temperaturach i spodniach z membraną odczuwam
obecność potu. Na pewno w spodniach z Super Roubaix nie będzie z tym
problemu, w spodniach z lajkry pewnie też nie.

Czy są spodnie jw. z odpinaną/wyjmowaną pieluchą?

W obcisłe spodnie wkładki są wszywane. Możesz kupić bokserki z wkładką +
spodnie długie, nie wiem jak się  to sprawdza, pewnie gorzej.

Fabian.

Data: 2010-12-20 15:22:16
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
W co się ubrać - Spodnie
Dnia 19-12-2010 o 15:59:15 kaczor1 <roland.korczakowski@komax.net.pl>  napisał(a):

Dlaczego z laycry i z pieluchą wyjmowaną?
Bo wymyśliłem sobie, że jak już lody puszczą i z powrotem przesiądę
się na pozioma, to będę je mógł zakładać pod piankę do pływania.

jezdzisz na rowerze w piance do plywania?

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-12-20 15:54:10
Autor: bans
W co się ubrać - Spodnie
W dniu 2010-12-20 15:22, Leszek 'QSi' Pasoń pisze:

Bo wymyśliłem sobie, że jak już lody puszczą i z powrotem przesiądę
się na pozioma, to będę je mógł zakładać pod piankę do pływania.

jezdzisz na rowerze w piance do plywania?

Wiesz, niektóre kałuże mogą być naprawdę głębokie...

--
bans

Data: 2010-12-20 16:18:04
Autor: Coaster
W co się ubrać - Spodnie
On 12/20/10 3:54 PM, bans wrote:
[...]

W czerwcu tego roku mialem na trasie do pracy niespodziewana przeprawe - zrezygnowalem z kontynuowania jazdy, kiedy woda zaczela mi siegac do kolana (przy korbie w dolnej pozycji) a zapowiadalo sie jeszcze glebiej. W takiej sytuacji pianka jak najbadziej przyda sie 'poziomym' - ja musialem tylko wysuszyc pepegi. ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-12-20 17:03:11
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
W co się ubrać - Spodnie
Dnia 20-12-2010 o 15:54:10 bans <goc@o2.pl> napisał(a):

[...]

a oznakowane odpowiednio sa?
http://skomentujzdjecie.blox.pl/resource/drogowcy2.jpg

Data: 2010-12-21 08:53:05
Autor: bans
W co się ubrać - Spodnie
W dniu 2010-12-20 17:03, Leszek 'QSi' Pasoń pisze:

Wiesz, niektóre kałuże mogą być naprawdę głębokie...

a oznakowane odpowiednio sa?
http://skomentujzdjecie.blox.pl/resource/drogowcy2.jpg

W przypadku kałuży o głebokości 30m zaleca się pełny zestaw do nurkowania. Balast może ostatecznie zostać zastąpiony przez sam rower.

--
bans

Data: 2010-12-21 00:57:13
Autor: kaczor1
W co się ubrać - Spodnie
On 20 Gru, 15:22, Leszek 'QSi' Pasoń <cou...@wywalspam.o2.pl> wrote:
Dnia 19-12-2010 o 15:59:15 kaczor1 <roland.korczakow...@komax.net.pl>
napisa (a):

Zapraszam do ckahttp://www.lacko.pl/
oraz na zakupy:http://qsi-sport.pl
Sledz postepy:http://sportypal.com/Workouts?user_id=80144

He He.
Nie, nie jeżdżę na rowerze w piance.
Pianki używam do tego: http://picasaweb.google.com/komax14/UpgradeMojegoHobbi#5527149568793412930

Ale mam kumpla, któremu co prawda rzadko, ale jednak, zdarza się
jeździć na rowerze w kombinezonie ratunkowym.
Jeździ na starym Wigry po czymś takim: http://e-japonia.w.interia.pl/Tankowce_z_ropa.JPG

Data: 2010-12-21 10:03:23
Autor: bans
W co się ubrać - Spodnie
W dniu 2010-12-21 09:57, kaczor1 pisze:

Jeździ na starym Wigry po czymś takim: http://e-japonia.w.interia.pl/Tankowce_z_ropa.JPG

Jak buja to ma namiastkę podjazdów i zjazdów ;)

--
bans

W co się ubrać - Spodnie