W co się ubrać na wiosnę

1 Data: Kwiecień 20 2011 00:01:31
Autor: Ancymon
W co się ubrać na wiosnę
Zazwyczaj starałem się unikać jeżdzenia gdzieś dalej w "chłodnawą" pogodę,
zazwyczaj starczają mi krótkie spodenki i koszulka ;) Chciałbym jednak
spróbować pojeździć coś więcej w "wiosenną" pogodę, ale pewnie dla swojego
komfortu powinienem się jakoś bardziej ubraniowo przygotować. Moglibyście
doradzić w co się ubierać w takie chłodniejsze dni? I też fajnie by było
wiedzieć od jakich cen/marek w ogóle jest sens zaczynać zakupy (bo
podejrzewam, że ubranie rowerowe z biedronki to nie jest ubranie
rowerowe?).

2 Data: Kwiecień 20 2011 07:25:52
Autor: amrac
Re: W co się ubrać na wiosnę
On 20.04.2011 00:01, Ancymon wrote:
[...]

Ja polecam zestaw spodenki 3/4 i kamizelka najlepiej z ceraty z przodu a z siatką z tyłu. Dla mnie zestaw idealny na 15-20.

3 Data: Kwiecień 23 2011 22:47:47
Autor: tms
Re: W co się ubrać na wiosnę
On 2011-04-20 07:25, amrac wrote:
[...]

Ew. zamiast spodenek 3/4 - dokupić nakolanniki do krótkich spodenek. To jest o tyle fajne że jak się zrobi cieplej to migiem ściągamy nakolanniki i mamy strój na ciepłą pogodę.

4 Data: Kwiecień 20 2011 10:30:18
Autor: BoDro
Re: W co się ubrać na wiosnę
Ancymon pisze:

I też fajnie by było wiedzieć od jakich cen/marek w ogóle jest sens zaczynać zakupy (bo podejrzewam, że ubranie rowerowe z biedronki to nie jest ubranie rowerowe?).

na początek wydaje się sensowne zaczynanie co najmniej od Lidla, Decathlonu itp. Jak zasmakujesz w ciuchach roweroprzyjaznych, to możesz uderzyć w przyszłości w coś bardziej markowego/droższego.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

5 Data: Kwiecień 20 2011 10:34:05
Autor: Młody
Re: W co się ubrać na wiosnę

Użytkownik "Ancymon" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości
[...]

Mój W-Fista mówił że w chłoniejsza pogode jest ważny wysoki kołnierz
ponieważ gardło choruje najszybciej a w przypadku przewiania miesni szyi
może nam pózniej sztywnieć co jest dość nieprzyjemne...

6 Data: Kwiecień 23 2011 22:44:22
Autor: tms
Re: W co się ubrać na wiosnę
On 2011-04-20 10:34, Młody wrote:

Mój W-Fista mówił że w chłoniejsza pogode jest ważny wysoki kołnierz
ponieważ gardło choruje najszybciej a w przypadku przewiania miesni szyi
może nam pózniej sztywnieć co jest dość nieprzyjemne...

Na to akurat gorąco polecam buffa. Można wtedy spokojnie kombinować z innymi standardowymi ciuchami rowerowymi a tylko dodatkowo ochronić szyję.

7 Data: Kwiecień 20 2011 10:38:45
Autor: Dąbrowski
Re: W co się ubrać na wiosnę
W dniu 2011-04-20 00:01, Ancymon pisze:
[...]

Prawie każdy człowiek inaczej reaguje na chłód i wiatr. Jednemu wystarczy koszulka z długim rękawem a drugi zmarznie w polarze i ortalionie. Musisz sam spraktykować.
Na przykład wczoraj testowałem spodnie z materiału typu softshell. Temperatura +8*C, na początku przyjemnie, ale już po 7 km zacząłem się pocić. Dla mnie przy takiej temperaturze lepsze są zwykłe spodnie dresowe, softshell pewnie sprawdzi się do +3*C.
Zobacz aktualną ofertę Tschibo. Są tam koszulki z długim rękawem, są kurtki. Może z tego coś dopasujesz.

W co się ubrać na wiosnę