W co warto zainwestować w długim terminie?

Data: 2009-04-21 14:52:48
Autor: Dars
W co warto zainwestować w długim terminie?

Które spółki s± TERAZ warte zakupu w długim > 1 roku horyzoncie
inwestycyjnym?

Graj na PKO BP

pzdsr
DArs

Data: 2009-04-21 15:03:31
Autor: Fidelio
W co warto zainwestować w długim terminie?
Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gskfl0$u2p$1news.onet.pl...

Które spółki s± TERAZ warte zakupu w długim > 1 roku horyzoncie
inwestycyjnym?

Graj na PKO BP

pzdsr
DArs

Własnie, Dars, dalej trzymasz PKO BP?
Poziom 24 pln do¶ć solidnie się dzi¶ broni.
Niepokoi tylko ten temat nowej emisji.

Data: 2009-04-21 15:10:17
Autor: Dars
W co warto zainwestować w długim terminie?

Własnie, Dars, dalej trzymasz PKO BP?
Poziom 24 pln do¶ć solidnie się dzi¶ broni.
Niepokoi tylko ten temat nowej emisji.

Po 26 z hakiem oddałem w silniejsze rece.......
a po 27,50 załadowałem SSSSSSSSSSSSSSSS

pzdr
Dars

Data: 2009-04-21 15:22:35
Autor: Fidelio
W co warto zainwestować w długim terminie?
Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gskglp$1ii$1news.onet.pl...

[...]

OK, zatem inaczej zapytam, trzymasz jeszcze to SSSSSSSS ;-)?

ps. Tez wywaliłem, w okolicach 27 pln.

Data: 2009-04-21 15:45:35
Autor: Dars
W co warto zainwestować w długim terminie?

OK, zatem inaczej zapytam, trzymasz jeszcze to SSSSSSSS ;-)?

oddaje w silniejsze rece :)

pzdr
DArs

Data: 2009-04-21 15:55:28
Autor: Fidelio
W co warto zainwestować w długim terminie?
Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gskinv$7ke$1news.onet.pl...

No, czas najwyższy chyba ;-)

Data: 2009-04-23 20:47:21
Autor: Benjamin
Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gskfl0$u2p$1news.onet.pl...

Które spółki s± TERAZ warte zakupu w długim > 1 roku horyzoncie
inwestycyjnym?

Graj na PKO BP

pzdsr
DArs
Witam
Ja tam gram na Getinie i wiem, ze Leszek nie da się "skroić na maksa". Kurs powróci do pozomów z października 2008 szybciej niż się niektórym wydaje. Swoją decyzję oczywiście opieram na obserwacji spółki w dłuższym terminie. Staram się nie kierować wypowiedziami "znawców", którzy twierdzą: "wskaźniki są słabe" lub "kryzys najbardzie odbije się na spółkach finansowych" (tych jak wiadomo w GH nie brakuje). Wierzę w Leszka, on musi zarobić więc i kurs GH będzie szedł do góry. IMHO to pewniak. Życzę dwu- albo trzycyfrowych wzrostów na GPW :)

Pozdrawiam
Benjamin

W co warto zainwestować w długim terminie?