W co zainwestować pożyczone pieniądze :)

Data: 2009-06-22 17:22:34
Autor: MarlonB
W co zainwestować pożyczone pieniądze :)
Witam.

    Mam możliwość wzięcia pożyczki z pracy. Mogę wziąć 5000zł i spłacać 5500 zł przez 2 lata. Czy opłaca mi się wziąć tę pożyczkę i włożyć na lokatę (np jaką?) lub inny fundusz?

Nie potrzebuję pieniędzy w tej chwili, ale jeżeli mam taką możliwość to chętnie w coś zainwestuję - czy przy tych warunkach opłaca się w ogóle?

Pozdrawiam.

M.

Data: 2009-06-22 17:32:35
Autor: SERG
W co zainwestować pożyczone pieniądze :)

chętnie w coś zainwestuję - czy przy tych warunkach opłaca się w ogóle?

Nie

Data: 2009-06-22 18:01:14
Autor: Lukasz W.
[...]

oprocentowanie pożyczki w pracy wynosi 5% w skali roku
obecne lokaty to coś koło tego (max dochodzą do 6/7%)
sam przekalkuluj czy Ci się opłaca biorąc pod uwagę mozliwość obniżki lub podwyżki stóp procentowych - to pierwsze bardziej prawdopodobne w tym roku

L.W.

Data: 2009-06-22 14:06:26
Autor: witek
Lukasz W. wrote:

oprocentowanie pożyczki w pracy wynosi 5% w skali roku

he he
też sie dałeś nabrać.

tak na szybko : oprocentowanie pożyczyki w pracy wynosi ~9%, z ratą ~229 miesiecznie.

obecne lokaty to coś koło tego (max dochodzą do 6/7%)

no i tyle w tym temacie.

Data: 2009-06-22 21:35:37
Autor: Valdi.Pavlack
W co zainwestować pożyczone pieniądze :)
"witek" news:h1okni$s60$1inews.gazeta.pl

tak na szybko : oprocentowanie pożyczyki w pracy wynosi ~9%, z ratą
~229 miesiecznie.

A to nie zależy od zakładu pracy? Sam w PL oraz DE brałem nie raz i nie dwa
pożyczki. Miałem oddać tyle ile wziąłem i ani grosza/centa więcej...

Zaś pieniądze - w 99% szły sobie leżeć na lokatę ;)

Data: 2009-06-22 16:39:30
Autor: witek
Valdi.Pavlack wrote:
[...]

zależy
jedni dają darmo inni nie.

Zaś pieniądze - w 99% szły sobie leżeć na lokatę ;)

i tak gówniane z tego oprocentowanie.

Data: 2009-06-22 19:40:40
Autor: Krzysztof Halasa
"Lukasz W." <wujko_NO_SPAM_@interia.pl> writes:

   Mam możliwość wzięcia pożyczki z pracy. Mogę wziąć 5000zł i
spłacać 5500
zł przez 2 lata.

oprocentowanie pożyczki w pracy wynosi 5% w skali roku

Nie wynosi.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-06-23 09:23:05
Autor: u

Użytkownik "MarlonB" <zyrafa@wieloryb.kon> napisał w wiadomości news:h1o7nn$r50$1atlantis.news.neostrada.pl...
chętnie w coś zainwestuję - czy przy tych warunkach opłaca się w ogóle?

Określ ryzyko

zanieś na lokatę
spróbuj na kokos.pl
spróbuj na GPW
pożycz kumplowi na lichwę

Data: 2009-06-23 22:44:00
Autor: z
MarlonB pisze:
[...]

Ja z pożyczki z pracy (5000 bez procentu) zakupiłem okna rodzinie.
Zarobię na tym po 2 latach 1000 zł i wszyscy są zadowoleni :-)
Inaczej szkoda zachodu.

Data: 2009-06-24 06:39:53
Autor: Jan Werbiński
[...]

Lokata: nie opłaca się.
Pieniądze na wszelki wypadek: jeżeli miewasz braki, to warto mieć te 5000 zapasu i trzymać na krótkoterminowej lokacie
Remonty, większe zakupy: może się opłacać
Giełda: nie gra się pożyczonymi pieniędzmi, tylko niepotrzebnymi!
Spłacasz kartę kredytową raz na jakiś czas po terminie? - ten kredyt jest conajmniej 2x tańszy.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

W co zainwestować pożyczone pieniądze :)