W co zainwestować pożyczone pieniądze :)

Data: 2009-06-24 06:39:53
Autor: Jan Werbiński
W co zainwestować pożyczone pieniądze :)
Użytkownik "MarlonB" <zyrafa@wieloryb.kon> napisał w wiadomości news:h1o7nn$r50$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam.

   Mam możliwość wzięcia pożyczki z pracy. Mogę wziąć 5000zł i spłacać 5500 zł przez 2 lata. Czy opłaca mi się wziąć tę pożyczkę i włożyć na lokatę (np jaką?) lub inny fundusz?

Nie potrzebuję pieniędzy w tej chwili, ale jeżeli mam taką możliwość to chętnie w coś zainwestuję - czy przy tych warunkach opłaca się w ogóle?

Lokata: nie opłaca się.
Pieniądze na wszelki wypadek: jeżeli miewasz braki, to warto mieć te 5000 zapasu i trzymać na krótkoterminowej lokacie
Remonty, większe zakupy: może się opłacać
Giełda: nie gra się pożyczonymi pieniędzmi, tylko niepotrzebnymi!
Spłacasz kartę kredytową raz na jakiś czas po terminie? - ten kredyt jest conajmniej 2x tańszy.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

W co zainwestować pożyczone pieniądze :)