W co zainwestowałbyś 100 tyś. z łotych...

Data: 2010-03-24 14:22:01
Autor: skawet
W co zainwestowałbyś 100 tyś. z łotych...
El Duderino pisze:
...tak hipotetycznie; Noszę się z zamiarem powrotu do Polski. Po kilku
latach pracy udało mi się odłożyć trochę pieniędzy. Mam nadzieję, że
zwracam się tutaj do odpowiedniej grupy. Dziękuję wszystkim za głos w
dyskusji.

pieniądze to nie wszystko
co umiesz, na czym sie znasz?
jak zainwestujesz w coś o czym nie wile wiesz to taka lekcja może cię wiele kosztować.

Data: 2010-03-24 07:26:33
Autor: El Duderino
On 24 Mar, 13:22, skawet <skawetusu...@onet.eu> wrote:
El Duderino pisze:

> [...]

co umiesz, na czym sie znasz?
jak zainwestujesz w coś o czym nie wile wiesz to taka lekcja może cię wiele kosztować.

Dzięki skawet, to niewątpliwie jedna z najistotniejszych spraw, czyli
umiejętności, czyli doświadczenie. Dodam, że zajmuje się
oprogramowaniem związanym z hazardem online - black jack, poker,
zaklady sportowe itp; myślę nad dwiema opcjami:
1) pierwszą byłaby działalność typu affiliate - czyli zarabianie
komisji z nowych graczy, albo jeszcze inaczej - portal o tematyce
związanej z hazardem
2) lokalizacja oprogramowania; w branży powstaje mnóstwo nowych firm;
usługi związane z lokalizacją, zarówno stron internetowych, jak i
samego oprogramowania mogą być bardzo atrakcyjne dla nowych firm

W świetle ostatnich działań rządu celem regulacji (czy prościej -
zakazania) hazardu online, pierwsza opcja może być trochę ryzykowna.
Chociaż z drugiej strony, takie działania najczęściej odnoszą odwrotny
skutek, więc coraz więcej ludzi będzie zainteresowanych tą tematyką.
Może więc całkiem niezły pomysł?

Data: 2010-03-25 10:41:28
Autor: skawet
El Duderino pisze:

[...]

Nie ma rozeznania w branży hazardowej czy lokalizacyjne wiec nic tu nie doradzę, ale w branży szeroko pojętego oprogramowania z pewnością jest jeszcze mnóstwo nisz. No i możesz się tym zajmować z każdego miejsca na ziemi również z Polski :)

Pamiętaj również, że nie zawsze trzeba się silić na oryginalność (tz. wymyślać rewolucyjne rozwiązania) często wystarczy zrobić to co już istnieje tylko 2xlepiej.

W co zainwestowałbyś 100 tyś. z łotych...