"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".

Data: 2010-07-02 15:25:25
Autor: mkałrwan jest debilem
"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".
Leszek Moczulski powiedział, że 4 lipca zagłosuje na kandydata PO Bronisława Komorowskiego. Jak dodał, nawet jeśli miałby jakieś wątpliwości, to po wypowiedziach kandydata PiS Jarosława Kaczyńskiego o byłym pierwszym sekretarzu KC PZPR Edwardzie Gierku ich nie ma. - W czasach Gierka byłem właśnie 250 razy aresztowany - podkreślił Moczulski.

Kaczyński powiedział w Sosnowcu, że Gierek był "komunistycznym, ale jednak patriotą". Zaznaczył, że choć jako działacz opozycji demokratycznej był czynnym przeciwnikiem Edwarda Gierka, cenił w nim m.in. to, że "opozycję jakoś tam tolerował, a nie zamykał do więzienia", co - jak mówił - było w komunizmie bardzo rzadkie; przede wszystkim jednak cenił to, że Gierek "chciał siły Polski".

- Śmiano się często z tego 10. miejsca na świecie (które w PRL miała osiągnąć Polska pod względem gospodarczym - red.). A ja się z tego nie śmiałem. Ja wiedziałem, że to nieprawda, ale uważałem, że to zdrowa ambicja - mówił Kaczyński.

Jak powiedział Moczulski, w areszcie śledczym w Warszawie - przed którym odbyła się konferencja prasowa - "bez przerwy siedzieli ludzie, którzy walczyli albo o demokrację, albo o niepodległość, albo chociażby o to, by ten socjalizm miał ludzką twarz". - Siedzieli także za panowania Edwarda Gierka - zaznaczył.

Dodał, że sam trafił do tego aresztu latem 1980 roku, "kiedy Polska była pod rządami Gierka". - W czasach Gierka byłem właśnie 250 razy aresztowany. (...) Bez przerwy, trzy razy w tygodniu zamykali mnie na 48 godzin. To był liberalizm w stylu Gierka - mówił Moczulski.

Leszek Moczulski - historyk, dziennikarz, jeden z założycieli Ruchu Obrony Praw Człowieka i Obywatela (ROPCiO), współtwórca i przywódca Konfederacji Polski Niepodległej - powiedział, że w swoim życiu w więzieniu spędził 7 lat "a w zatrzymaniach na 48 godzin, (...) jakby się tak zebrało do kupy, to jeszcze może ze 2 lata".

Jak mówił, ludziom, "którzy nie siedzieli i na własnej skórze nie poznali, co to jest komunizm, trudno sobie to wyobrazić".

Kaczyński - według Moczulskiego - jest "obrotowym antykomunistą". - Albo jest antykomunistą, albo jest... trudno to nawet określić - mówił. Dodał, że zna szefa PiS odkąd "zajął się on opozycją tak widocznie, tzn. gdzieś od przełomu 1988-1989".

- W imieniu tych ludzi, którzy walczyli o niepodległość mogę powiedzieć, że wykorzystywanie w celach wyborczych "obrotowego" takiego antykomunizmu jest czymś, co oburza - powiedział Moczulski. Jak dodał, w takiej sytuacji nie może oddać głosu na Kaczyńskiego.

- Jedynym kandydatem - może nie jest to ziszczenie wszystkich marzeń - na którego mogę głosować jest Bronisław Komorowski - powiedział.

Jak dodał, jeśli miałby wątpliwości, to po wystąpieniach szefa PiS "broniących (...) rzekomej 10. pozycji Polski za Gierka w świecie i więzień, i łamania kości, i mordowania ludzi (...), to za tę pochwałę, gdybym nawet jakoś rozważał, nie mogę tak głosować".

- Te wozy pancerne, te armatki wodne, to wszystko, co się pojawiło za Jaruzelskiego, to przecież nie Jaruzelski to przygotował. Cały ten aparat terroru zmodernizował, nadał mu nowoczesny, taki uderzeniowy kształt Gierek i jego ludzie - podkreślił Moczulski

Władza totalitarna - mówił Moczulski - była szkodliwa, a Polska w PRL nie była nigdy 10. gospodarką na świecie, tylko w propagandzie komunistycznej. Jedynym zaś, co zostało Polsce po rządach Gierka, są długi, które Polacy spłacają do dziś - zaznaczył.

http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/,1,3316125,aktualnosc.html

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-02 15:32:13
Autor: raff
W dniu 2010-07-02 15:25, mkałrwan jest debilem pisze:
[...]

jeszcze moĹźe ze 2 lata".

Ooo, a czemu nie wspomnieli o malym epizodziku z zycia Moczulskiego ? Czyzby to sie nie zaliczalo do zyciorysiku Moczulskiego ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-02 17:08:56
Autor: u2
W dniu 2010-07-02 15:32, raff pisze:
Ooo, a czemu nie wspomnieli o malym epizodziku z zycia Moczulskiego ?
Czyzby to sie nie zaliczalo do zyciorysiku Moczulskiego ?

Bardzo śmierdzący ten epizodzik więc nie wspominają.

Data: 2010-07-02 20:56:03
Autor: the_foe
W dniu 2010-07-02 17:08, u2 pisze:
W dniu 2010-07-02 15:32, raff pisze:
Ooo, a czemu nie wspomnieli o malym epizodziku z zycia Moczulskiego ?
Czyzby to sie nie zaliczalo do zyciorysiku Moczulskiego ?

Bardzo śmierdzący ten epizodzik więc nie wspominają.

ale o co chodzi? przeciez wspomagal wspaniale rzady patrioty. Tak wiec postepowal jak patriota. Niesiolowski, Pyjas, Litinski, Macierewicz to zapewne byli agenci obcego wywiadu ze tak noge podkladali Gierkowi.

--
the_foe

Data: 2010-07-02 15:49:37
Autor: awe
"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".
Moczulski to kapus i maja na niego takie hacki ze ten facet nawet odda sie analnie, a co dopiero napluc na JK
awe

Data: 2010-07-02 15:51:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0kqlj$gf6$1news.onet.pl...
Moczulski to kapus i maja na niego takie hacki ze ten facet nawet odda sie analnie, a co dopiero napluc na JK
awe

Jakie haki mają na Moczulskiego? I kto to "oni"?

Data: 2010-07-02 15:54:40
Autor: Neko
"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Jakie haki mają na Moczulskiego? I kto to "oni"?

ONI sa WSZEDZIE!

;)

Data: 2010-07-02 15:59:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i0kr4h$hmi$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Jakie haki mają na Moczulskiego? I kto to "oni"?

ONI sa WSZEDZIE!

Nie ważne w tym momencie gdzie "oni" są. Powiedz kim "oni" są?

Data: 2010-07-02 16:00:14
Autor: Neko
"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Nie ważne w tym momencie gdzie "oni" są. Powiedz kim "oni" są?

Na sama mysl o NICH palce mi dretwieją!!!

Data: 2010-07-02 16:16:21
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2df0bfnews.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
nie udawaj idioty. Nie znam z nazwiska i imienia osob ktore wrazliwe dane z teczek bylej agentury w PL wyniosly w celu uzycia ich w pozniejszych czasach. Jednakze to ze tymi teczkami sie gra od 20 lat wiadomo powszechnie. Zreszta o czym rozmawiac z osoba ktora nie wie ze Moczulski kapowal. Wiele lat temu media o tym trabily dosc dlugo. Moczulski lazil po stacjach tv i twierdzil  ze to nieprawda choc sa na to niezbite dowody co mu sad udowodnil
awe

Data: 2010-07-02 16:21:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0ks8j$kn7$1news.onet.pl...

[...]

to ty udajesz idiotę. Moczulski jest już zlustrowany i osądzony. "Oni", kim by nie byli, mogą go teraz cmoknąć w pompkę, pod warunkiem, że im pozwoli.

Data: 2010-07-02 18:22:38
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2df60c$1news.home.net.pl...

[...]

sugerujesz sie msci sie? a czemu nie zakladasz ze sa jeszcze dodatkowe na niego papiery zeby sie nie urwal ze smyczy
awe

Data: 2010-07-02 18:35:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0l3kj$999$1news.onet.pl...

[...]

Czytaj ze zrozumieniem. Gdzie ty widzisz jakieś sugestie? Główka cie czasem nie pobolewa?

Data: 2010-07-02 19:42:39
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2e1564$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- --
nie to ty nie umiesz czytac ze zrozumieniem, ale juz sie przyzwyczailem
awe

Data: 2010-07-02 18:35:52
Autor: Jerzy Tabortowski
"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".
sugerujesz sie msci sie? a czemu nie zakladasz ze sa jeszcze dodatkowe na
niego papiery zeby sie nie urwal ze smyczy

Tak prawdopodobnie jest. Bo tak się kończy uwalanie lustracji.

Data: 2010-07-02 15:58:08
Autor: Jerzy Tabortowski
"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".
Jakie haki mają na Moczulskiego? I kto to "oni"?

Esbuce ??
No to ile wypaplał ??
Tak się kończy brak lustracji.

P.S. Czemu podszywasz się nazwiskiem pod wielkiego polskiego pilota ??

Data: 2010-07-02 16:04:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4c2df06c$0$17101$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie jestem tchórzliwy jak wy i nie chowam się za pseudonimem.

Data: 2010-07-02 16:12:43
Autor: Jerzy Tabortowski
"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".
Nie jestem tchórzliwy jak wy i nie chowam się za pseudonimem.

Ja występuję po własnym nazwiskiem i imieniem, patafianie.

Data: 2010-07-02 16:15:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4c2df3d7$0$19183$65785112news.neostrada.pl...
Nie jestem tchórzliwy jak wy i nie chowam się za pseudonimem.

Ja występuję po własnym nazwiskiem i imieniem, patafianie.

No to jesteś wyjątkiem, patafianie.

Data: 2010-07-02 16:13:17
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2df1dbnews.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -
To ty jestes tym Bogdanem Idzikowskim http://www.lwsh.pl/wladze-uczelni.html ?
Bo jesli tak to jestem zalamany, gdyz to bardzo kiepsko swiadczy o naszych kadrach naukowych i tylko potwierdza moje wczesniejsze wypowiedzi ze z takimi kadrami to my mozemy murzynom wode nosic. Wystarczy jeszcze poczytac tego debila jogiego. To juz jest zupelnie dno.
awe

Data: 2010-07-02 16:15:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0ks2q$k80$1news.onet.pl...

[...]

Nie. Szukaj dalej. I bez tytułów.

Data: 2010-07-02 16:19:42
Autor: Jerzy Tabortowski
"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".
To ty jestes tym Bogdanem Idzikowskim http://www.lwsh.pl/wladze-uczelni.html

Ulala, tylko dr Magnificencją ??
Niemocna ta szkoła, niemocna :)
I jaki naukowy przeskok w jednym przypadku:
prof. ŁWSH dr Zbigniew Piechowiak :)
Szybki awans naukowy, cholera myślałem że nawet na uczelnianego profa trzeba mieć habilitację. Niemocno, niemocno.

Data: 2010-07-02 16:23:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4c2df57a$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To nie ja. Jestem niewykształcony (4 klasy podstawówki).

Data: 2010-07-02 16:28:33
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2df67dnews.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
To chyba przed wojna
awe

Data: 2010-07-02 16:29:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0ksvd$mhb$1news.onet.pl...

[...]

To mi przypomina, jak mój ojciec mówił z dumą, że skończył siedem klas, ale przed wojną. I twierdził, że było to więcej niż matura w PRL.

Data: 2010-07-02 16:38:11
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2df7d0$1news.home.net.pl...

[...]

no cos w tym jest.
awe

Data: 2010-07-02 16:40:32
Autor: awe

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0kthf$o36$1news.onet.pl...

[...]

tylko ze ty sie urodziles w 1946. Moja mama w 1936.
awe

Data: 2010-07-02 16:30:28
Autor: Jerzy Tabortowski
"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".
To nie ja. Jestem niewykształcony (4 klasy podstawówki).

Świrujesz, żeń lepsze kity :)

Data: 2010-07-02 16:02:33
Autor: HaMMeR
On 2010-07-02 15:51, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Wspolpracowal z bezpieka jako zarejestrowany TW!!
Nie wiedziales o tym omulku?!!
To ty 'w nogach spisz i goowno wisz'!

Data: 2010-07-02 16:02:38
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2def05$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
Bogdan ty naprawde masz te swoja glowe w dupie. Masz 61 lat i o tym nie wiesz? Moze nie pamietasz. Moze masz skleroze. Sprawdz sobie. Swego czasu bylo bardzo glosno o Moczulskim jako o kapusiu. Mial nawet rozprawe sadowa
awe

Data: 2010-07-02 16:12:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0kreu$ilb$1news.onet.pl...

[...]

Awe, czy ty masz swoją głowę w dupie. Mam 64 lata. Wiem doskonale kim jest Moczulski. Nawet pamiętam jego zięcia. Wiem, że był kapusiem.
Wiem też, że na 3 "bojowników o wolność", 2 było kapusiami. Wiem, że was to strasznie oburza, że w PRL byli kapusie. Mnie nie.
Wiem, że teraz też są kapusie. Jest ich tyle samo jak w PRL lub więcej.
I was to nie oburza. Bo to są wasi kapusie i ich kochacie, a tamci byli nie wasi i ich nienawidzicie.
A mnie to wali.

Data: 2010-07-02 16:20:10
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2df3c1$1news.home.net.pl...

[...]

To co sie pytasz jakie haki. Moczulski robil przez wiele lat za prawicowca. Po jakiej dzis stronie stoi? Zaden normalny Polak ani tzw prawicowiec nigdy nie oddalby glosu na PObande. A jesli uwazasz ze i dzis sa nowi kapusie to ja zapytam ktorzy i kogo kapowali.
awe

Data: 2010-07-03 07:17:09
Autor: HaMMeR
On 2010-07-02 16:12, Bogdan Idzikowski wrote:

ciach

[...]

Wcale nas to nie zaskakuje...

Wiem, że teraz też są kapusie. Jest ich tyle samo jak w PRL lub więcej.
I was to nie oburza.

Przeciez nie o 'oburzenia' tutaj chodzi, tylko
o konkretne rozliczenie szkodliwych dla kraju lub pojedynczych osob,
czyny tych kapusi!
Oczywiscie ze sa 'nowi kapusie' i przyjdzie na nich tez pora 'rozliczen'
bo tak juz w zyciu jest, ze liczy sie jeden determinujacy i obligatoryjny parametr.., 'kwestia czasu'...

  Bo to są wasi kapusie i ich kochacie, a tamci byli
nie wasi i ich nienawidzicie.
A mnie to wali.

Wali cie bo to byli.. 'wasi' kapusie..;)

Data: 2010-07-02 21:03:58
Autor: robi
"W czasach Gierka by�em aresztowany 250 razy".
Moczulski zapomniał dodać Ĺźe to było za drobne kradzieĹźe i oszustwa, moĹźe to był zbyt łaskawy system i  za często go wypuszczali z tąd taka liczba aresztowań. No ale w końcu złapał się dobrego konia, miedzy kolesiami PO o podobnych kryminalnych ambicjach moĹźna mu te aresztowania bez względu na ich powĂłd uznać za powĂłd do chwały jak reszcie jego kolesi z mafii.

Data: 2010-07-02 21:42:36
Autor: Adam
"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".
Moczulski za czasów Gierka kablował do SB.
Nic więc dziwnego, że nie lubi Kaczyńskiego - w tym niczym się nie różni od innych kapusiów bezpieki.
AC

Data: 2010-07-02 21:44:57
Autor: mkałrwan jest debilem
"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał

Moczulski za czasów Gierka kablował do SB.
Nic więc dziwnego, że nie lubi Kaczyńskiego - w tym niczym się nie różni od innych kapusiów bezpieki.
AC

Jarek kapował brata. Więc wart pac pałaca.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-03 04:05:02
Autor: awe

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0lfjr$igp$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
to tak jak lenin na dzierzynskiego chuj chuja warty
awe

Data: 2010-07-02 21:54:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c2e412f$0$2592$65785112news.neostrada.pl...
Moczulski za czasów Gierka kablował do SB.
Nic więc dziwnego, że nie lubi Kaczyńskiego - w tym niczym się nie różni od innych kapusiów bezpieki.
AC

Nie bronię Moczulskiego, ale:
"Leszek Moczulski w latach 1969-1977 jednak był tajnym współpracownikiem SB i otrzymywał za to wynagrodzenie."
Gierka odsunięto od władzy w 1980 r.

Moczulski bronił się mówiąc, że kwity na niego były fałszywe, a przecież wiadomo, że fałszywe kwity były tylko na Kaczyńskich.

Data: 2010-07-03 04:07:44
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2e4412news.home.net.pl...

[...]

nie moze byc, ale wytlumacz czemu tak sie sraja skoro swoi chlopacy dojda do wladzy. to rozwolnienie to tak bez powodu?
awe

"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".