"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".

Data: 2010-07-02 21:42:36
Autor: Adam
"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".
Moczulski za czasów Gierka kablował do SB.
Nic więc dziwnego, że nie lubi Kaczyńskiego - w tym niczym się nie różni od innych kapusiów bezpieki.
AC

Data: 2010-07-02 21:44:57
Autor: mkałrwan jest debilem
"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał

Moczulski za czasów Gierka kablował do SB.
Nic więc dziwnego, że nie lubi Kaczyńskiego - w tym niczym się nie różni od innych kapusiów bezpieki.
AC

Jarek kapował brata. Więc wart pac pałaca.

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-03 04:05:02
Autor: awe

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0lfjr$igp$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
to tak jak lenin na dzierzynskiego chuj chuja warty
awe

Data: 2010-07-02 21:54:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c2e412f$0$2592$65785112news.neostrada.pl...
Moczulski za czasów Gierka kablował do SB.
Nic więc dziwnego, że nie lubi Kaczyńskiego - w tym niczym się nie różni od innych kapusiów bezpieki.
AC

Nie bronię Moczulskiego, ale:
"Leszek Moczulski w latach 1969-1977 jednak był tajnym współpracownikiem SB i otrzymywał za to wynagrodzenie."
Gierka odsunięto od władzy w 1980 r.

Moczulski bronił się mówiąc, że kwity na niego były fałszywe, a przecież wiadomo, że fałszywe kwity były tylko na Kaczyńskich.

Data: 2010-07-03 04:07:44
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2e4412news.home.net.pl...

[...]

nie moze byc, ale wytlumacz czemu tak sie sraja skoro swoi chlopacy dojda do wladzy. to rozwolnienie to tak bez powodu?
awe

"W czasach Gierka byłem aresztowany 250 razy".