W czasach kryzysu ....gdzie ...

Data: 2009-03-16 19:56:00
Autor: Michal
W czasach kryzysu ....gdzie ...
Gdzie ubezpieczyć najtaniej. Mam na mysli OC,
zastanawiam się czy wykupywać AVC i NW ?
dla mojego 8 letniego vw Bora 1.6
Dzięki za wasze typy, może macie podobny dylemat
z wlasnym 8-letnim autem.
Do tej pory ubezpieczałem sam. (w pakiecie)  w Allianz (od nowego)
tzn.: u dealera, Mysle ż ejednak zdzierają, obniżają max wart. auta,
a jak co do czego przyjdzie, to jak mówią i tak nie chcą płacić jak należy.

bora 2.0 automat rok 99, OC znizka 60%, AC 10%
bez udzialu wlasnego i amortyzacji czesci
pakiec AC + OC w linku 4 1800 zl wychodzi..

IMHO tam ja mam najtaniej. w alianzie za takie ubezpieczenie krzykneli 5tys...

Data: 2009-03-16 20:35:55
Autor: vpw
W czasach kryzysu ....gdzie ...
Użytkownik "Michal" <bruneros_no_spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:gpm77j$lnl$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jeśli w linku to może jednak nie ma sensu na AC pieniędzy wyrzucać. W przypadku jakiejkolwiek szkody droga przez mękę gwarantowana. Lepiej sobie oszczędzić tego tysia i składać na naprawy powypadkowe samemu. Ja po ostatnich zabawach z linkiem z AC wolę zaryzykować z innym directem. Oni muszą na czymś oszczędzać - a nie oszczędzają ani na promocji ani na obsłudze sprzedażowej - bo ta jest kosztowna ponad miarę.

--
vpw

Data: 2009-03-16 20:51:15
Autor: Michal
W czasach kryzysu ....gdzie ...
[...]

no ja akurat mam doswiadczenia przeciwne... mialem szkode calkowita
i policzyli to szybko i solidnie i uczciwie... nie stracilem
wiec korzystam bo jakies zaufanie mam...

Data: 2009-03-16 21:56:36
Autor: vpw
W czasach kryzysu ....gdzie ...

Użytkownik "Michal" <bruneros_no_spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:gpmaf5$mhs$1node2.news.atman.pl...
[...]

To gratuluje i mam nadzieję, że w końcu będę mógł to samo powiedzieć. Ja miałem wypadek 11.02 (ponad miesiąc temu). Wycena linka4 11 tys, wycena warsztatu 28 tys. Propozycja link4: rób w warsztacie lub weź 1/3 wartości szkody mnie powaliła. Ale ok. niech będzie: tylko warsztat się boi, bo link jest znany z tego, że zgadza się na rozliczanie z faktur a następnie kwestionuje wartość tych faktur: wymaga od warsztatu aby pokazywały swoje faktury źródłowe lub nie wypłaca pieniędzy. Więc rozsądny warsztat nie będzie robił naprawy bo będzie z tego tylko problem.

--
vpw

Data: 2009-03-16 23:03:43
Autor: Michal
W czasach kryzysu ....gdzie ...
[...]

ale robisz bezgotowkowo i dalej niech juz warsztat sie użera...
wiec ja nie widze problemu :-)

ja mam auto kupione za jakis kredyt gotowkowy i musze miec AC
bo nie zostac z wrakiem i niesplaconym kredytem...
zreszta przy poprzednim aucie akuarat sie sprawdzilo :>

W czasach kryzysu ....gdzie ...