W czasach kryzysu ....gdzie ...

Data: 2009-03-16 22:37:07
Autor: Brzezi
W czasach kryzysu ....gdzie ...
pon, 16 mar 2009 o 19:02 GMT, andy napisał(a):

Gdzie ubezpieczyć najtaniej. Mam na mysli OC,
 zastanawiam się czy wykupywać AVC i NW ?
dla mojego 8 letniego vw Bora 1.6
Dzięki za wasze typy, może macie podobny dylemat
 z wlasnym 8-letnim autem.
Do tej pory ubezpieczałem sam. (w pakiecie)  w Allianz (od nowego)
tzn.: u dealera, Mysle ż ejednak zdzierają, obniżają max wart. auta,
a jak co do czego przyjdzie, to jak mówią i tak nie chcą płacić jak należy.

Ja na dniach kupuje samochod i bylem dzisiaj u mojego agenta dowiedziec sie
ile to bedzie mniej wiecej kosztowac, PZU,WARTA,HESTIA to przedzial od
4k-5k, no i znalazl w PZMot-> 2700pln wiec za kilka dni stane sie klientem
PZMot.

Znizki 60/60

Pol roku temu rzutem na tasme inne firmy rozlozyla Hestia, byla najtansza:
2400pln w stosunku do innych >3k

Pozdrawiam
Brzezi
--
[    E-mail: brzezi@gmail.com ][   Przesluchanie swiadka w sadzie:            ]
[       Ekg: #3781111         ][   - Na jakiej podstawie swiadek utrzymuje,   ]

Data: 2009-03-17 12:52:35
Autor:
W czasach kryzysu ....gdzie ...
Brzezi <brzezi@gmail.com> napisał(a):
> [...]

Znizki 60/60

Pol roku temu rzutem na tasme inne firmy rozlozyla Hestia, byla najtansza:

no to ja bym Ci radzil jeszcze posprawdzac directy, te przez telefon bo tam z
5k moga zejsc i do 1000. Moj znajomy mial podobna sytuacje, full znizki, nowa
corolka, ubezpieczenie u agenta 3800zl, wzial w Link4 za 1800...2000 roznicy...

Data: 2009-03-17 14:10:00
Autor: Brzezi
W czasach kryzysu ....gdzie ...
wto, 17 mar 2009 o 13:52 GMT,   napisał(a):

[...]

Sprawdzalem tylko przez mBank teraz:

z wyliczen mBanku najtansze ubezpieczenie w hestii wyszlo ok 3500, czyli
troche taniej niz hestia u mojego agenta.

ale to i tak nic w porownaniu do PZMot

kiedys wyliczalem tez w mBanku, tez chyba hestia byla najtansza, cos troche
ponad 3k mi wychodzilo, w link4 czy jakims innym wyszlo tez ponad 3k, u
mojego agenta w hesti jakas promocja byla i bylo 2400pln...

co do mBanku wczoraj moj agent mi powiedzial ze trzeba uwazac, bo ostatnio
jego znajoma ubezpieczyla sie w mBanku, samochd skradziono, i mBank umywa
rece, bo wymaga potwierdzenia instalacji w samochodze jakis alarmow czy
zabezpieczen, bo podczas skladania wniosku mozna wpisac cokolwiek, ale nie
jest to w zaden sposob weryfikowane, dane weryfikowane sa dopiero podczas
likwidacji szkody, a tutaj, brak samochodu, wiec brak mozliwosci
weryfikacji blokady, wiec brak mozliwosci wyplaty kasy...

Jezeli ubezpieczenie byloby robione bezposrednio, to agent zawsze robi
zdjecia i weryfikuje np. istnienie zabezpieczen i alarmu sam sie pod tym
podpisujac.

Pozdrawiam
Brzezi
--
[    E-mail: brzezi@gmail.com ][    By doing just a little every day, you     ]
[       Ekg: #3781111         ][    can gradually let the task                ]

Data: 2009-03-18 11:28:12
Autor:
> [...]

> corolka, ubezpieczenie u agenta 3800zl, wzial w Link4 za 1800...2000 roznicy.
..

[...]

oj nie zawsze agent sprawdza, przynajmnie mowiac szczerze ja jeszcze sie z tym
nie spotkalem.....to jakis banal z regulaminu, ktorego nikt nie przestrzega,
nie wiem czy slyszales ale Ci agenci przesadzaja, wlasnie czytalem ze jakis
agent zamiast wplacac pieniadzw na konto ubezpieczalni wplacal na swoje....i
jak tu im ufac...

--

W czasach kryzysu ....gdzie ...