"W czerwoną, zboczoną hołotę, raz sierpem, raz m łotem!" :-o))

Data: 2011-11-19 10:46:17
Autor: Antenka
"W czerwoną, zboczoną hołotę, raz sierpem, raz m łotem!" :-o))
 Jak zwykle moi ziomale spisali się na piątek.  Protestowali przeciwko
pedrylom , lesbom i innym zbokom, którzy zalali dziś moje miasto! Odór
Sodomy i Gomory unosił się nad nadwarciańskim grodem...feee  :-p

Antenka

Data: 2011-11-19 19:55:50
Autor: u2
W dniu 2011-11-19 19:46, Antenka pisze:
[...]

Czyli ty nie protestowalas.

Data: 2011-11-19 12:54:39
Autor: Antenka
On 19 Lis, 19:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> pedrylom , lesbom i innym zbokom, którzy zalali dziś moje miasto! Odór
> Sodomy i Gomory unosił się nad nadwarciańskim grodem...feee  :-p

Czyli ty nie protestowalas.

No nie, bo ostatnio jestem chorowita :-((

Antenka

Data: 2011-11-20 17:12:26
Autor: pluton
"W czerwoną, zboczoną hołotę, raz sierpem, raz młotem!" :-o))

Czyli ty nie protestowalas.

No nie, bo ostatnio jestem chorowita :-((

Aids ?

Nullification

Data: 2011-11-20 08:32:47
Autor: Antenka
On 20 Lis, 17:12, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Czyli ty nie protestowalas.
> No nie, bo ostatnio jestem chorowita :-((

Aids ?

Rak

Antenka

Data: 2011-11-30 17:28:37
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 20 Lis, 17:12, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
Czyli ty nie protestowalas.
No nie, bo ostatnio jestem chorowita :-((

Aids ?

Rak

Czekaj no trans, był już w Usenecie taki jeden co to na nowotwór bardzo
widowiskowo umierał. Rozpracowali go na p.s.r.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-21 04:47:09
Autor: stevep
Dnia 19-11-2011 o 21:54:39 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 19 Lis, 19:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Antenka

Czyli ty nie protestowalas.

No nie, bo ostatnio jestem chorowita :-((

Przecież głupota nie boli.

--
stevep

Data: 2011-11-19 21:52:22
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

"kuruje się" po kielichu hehehe

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-20 07:18:21
Autor: raff

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ec7fbb6$0$8460$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Protestowałaś?!! Toż to chłop tyle, że bez jajec!

R.

Data: 2011-11-19 20:02:41
Autor: oyster
Użytkownik - Antenka napisał:
[...]

Wpuściliście tę bandę zniewiescialców na sowje ulice?
Nie rozumiem - to Lech nie ma porządnych kiboli?

Data: 2011-11-20 07:18:59
Autor: raff

Użytkownik "oyster" <""z.lewactwem.si.nie.dyskutuje\"@do lewactwa.si.strzela.w.obronie.wBasnej.pl"> napisał w wiadomości news:ja8ugd$7ri$1inews.gazeta.pl...
[...]

Właśnie! Co wy tam kurwa się obijacie!?

R.

Data: 2011-11-19 20:23:29
Autor: pluton
[...]

Byli jakies demonstracje antykoscielne ?

Nullification

Data: 2011-11-20 07:17:42
Autor: raff

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f08eb080-2c2f-47b0-87e2-9ab1bcfea174q9g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Naszczali ci na klatce schodowej?

R.

Data: 2011-11-21 04:46:27
Autor: stevep
Dnia 19-11-2011 o 19:46:17 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

A nie możesz ich ukamienować, tak stać z boku, a fe?

--
stevep

"W czerwoną, zboczoną hołotę, raz sierpem, raz m łotem!" :-o))