W czyim imieniu

Data: 2013-11-13 10:25:57
Autor: Trybun
W czyim imieniu

Pan przeprasza panie prezydencie:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Bronislaw-Komorowski-przeprosil-Rosje-za-wydarzenia-przed-ambasada-rosyjska,wid,16164104,wiadomosc.html?ticaid=111a83

Ja Polak prosz臋 偶eby pan nie robi艂 tego w moim imieniu. Nie mam, nie chc臋 mie膰 nic wsp贸lnego, nie chce by膰 wi膮zany  z nieudolnymi s艂u偶bami porz膮dkowymi, nie potrafi膮cymi nale偶ycie zabezpieczy膰 trasy pochodu demonstracji, ani z zamaskowanymi bandytami, bandytami mog膮cymi by膰 najzwyklejszymi ruskimi prowokatorami.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-11-13 07:56:15
Autor: wawa
W czyim imieniu
W dniu 11/13/2013 3:25 AM, Trybun pisze:

Pan przeprasza panie prezydencie:

W jego imieniu:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=667829913257421&set=a.532779100095837.123332.532763680097379&type=1&theater

https://scontent-a-iad.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1462867_668382289868850_1775567373_n.png

Ja Polak prosz臋 偶eby pan nie robi艂 tego w moim imieniu.

Ciekawe, bo wczoraj mia艂e艣 nos g艂臋boko w ruskiej dupie:

"Panie Ambasadorze, Wasza Ekscelencjo - polski rz膮d nie wykonuje obowi膮zk贸w nawet wobec w艂asnego narodu, okrada go, poni偶a i sprowadza do roli byd艂a, a wi臋c prosz臋 nie oczekiwa膰 cywilizowanego zachowania wobec siebie Rosjanina."

Data: 2013-11-14 11:02:14
Autor: Trybun
W czyim imieniu
W dniu 2013-11-13 14:56, wawa pisze:
[...]

"On" ma pe艂n膮 zdolno艣膰 do imiennego przepraszania, a wi臋c nie musi si臋 wyr臋cza膰 prezydentem.

I w艂a艣nie o to mi chodzi - to nie Polacy dali d*py a minister w rz膮dzie Tuska, a wi臋c niech prezydent wszystkich Polak贸w nie przeprzsza w ich imieniu a je偶eli ju偶 si臋 poczuwa i musi to niech przeprasza w imieniu nieudolnego ministra i premiera kt贸ry nie potrafi dobra膰 sobie odpowiednio dobrych wsp贸艂pracownik贸w.

Data: 2013-11-14 08:19:24
Autor: wawa
W czyim imieniu
W dniu 11/14/2013 4:02 AM, Trybun pisze:
[...]

"On" dobrze wie, 偶e opublikowane zdj臋cie z Putinem jest autentyczne i kolejny podda艅czy gest wobec KGB by艂by w tej chwili kropl膮 kt贸ra mo偶e
przela膰 i zatopi膰 t膮 jego platform臋, dlatego jak zwykle w takich sytuacjach udaje 偶e go nie ma.

[...]

Naiwno艣ci膮 jest wiara w to, 偶e dzia艂ania i gesty tych ludzi maj膮 cokolwiek wsp贸lnego z uczciwym traktowaniem swoich obowi膮zk贸w, t艂umaczenia Sienkiewicza i Grasia to papka dla idiot贸w kt贸rzy nie pami臋taj膮 co si臋 dzia艂o rok wcze艣niej:

http://www.rp.pl/artykul/750355-Lewacy-zaatakowali-policjantow.html

http://www.rp.pl/artykul/751495,776079-Wyrok-na-manifestantow-z-niemieckiej-Antify.html?p=1

http://www.kurierlubelski.pl/artykul/1013307,lublin-czlonkowie-antify-oskarzeni-o-pobicie-z-powodow-politycznych,id,t.html

Natomiast publiczne zwracanie si臋 do urz臋dnika ruskiego re偶imu w formie "Panie Ambasadorze, Wasza Ekscelencjo" zakrawa na jak膮艣 kpin臋, tym bardziej kiedy wychodzi to z klawiatury cz艂owieka kt贸ry twierdzi 偶e jest wyczulony na ludzk膮 bied臋 i niesprawiedliwo艣膰 spo艂eczn膮. Proponuje zerkn膮膰 do tych artyku艂贸w na temat Rosji:

https://www.obserwatorfinansowy.pl/forma/komentarze-swiat/bogaci-biedni-rosjanie/

http://www.sadistic.pl/wkurwieni-rosjanie-vs-policja-vt113543,15.htm

http://niewiarygodne.pl/kat,1017181,title,W-Rosji-zamordowano-ponad-200-dziennikarzy-Kto-za-tym-stoi,wid,13931922,wiadomosc.html?smgajticaid=611aa0

Data: 2013-11-16 12:04:41
Autor: Trybun
W czyim imieniu
W dniu 2013-11-14 15:19, wawa pisze:

[...]

Podda艅czy? A niby dlaczego Tusk mia艂by by膰 jakim艣 s艂ugusem Moskwy, co w tym by mia艂 mie膰 za prywatny interes? Ka偶dy dobry, rozumny przyw贸dca, kt贸remu le偶y na sercu dobro kraju b臋dzie si臋 stara艂 o jak najlepsze stosunki z FR a nie stara艂 si臋 by膰 dla niej wrogiem.

[...]

Tak wygl膮daj膮 fakty - Ja Polak czuj臋 si臋 g艂臋boko ura偶ony takimi przeprosinami - najpierw Kwa艣niewskiego za Jedwabne, a teraz Komorowskiego za ambasad臋 FR. Ja Polak nie mam/nie chc臋 mie膰 nic wsp贸lnego z bandytami kt贸rzy wymordowali 呕yd贸w, a tak偶e z ministrem MSW kt贸ry nie potrafi zabezpieczy膰 odpowiednio marszu demonstracyjnego.