W czym trzymacie dokumenty?

Data: 2009-10-23 09:16:29
Autor: gdaMa
W czym trzymacie dokumenty?
W segregatorach, każdy temat w osobnym, np RMUA mam w dwóch - osobny dla
mnie osobny dla TŻ, tak samo dokumenty szkolne i z poprzednich miejsc pracy.
Dzieciaki też już mają założone swoje segregatory na dyplomy i świadectwa
szkolne.
Rachunki spięte z przelewami i wyciągi bankowe - każdy rok w osobnym
segregatorze, podzielone po miesiącach. Po 5 latach spinam wąsem
archiwizacyjnym i do kartonika na strych a segregator do wykorzystania na
kolejny rok.
Gwarancje z dokumentem zakupu albo kopią dokumentu zakupu też w osobnym
segregatorze.

Podoba mi sie pomysł ŁK by najważniejsze dokumenty trzymać w jednej teczce
do tzw. ratowania w pierwszej kolejności. Teraz musiałabym szukać tych
dokumentów w różnych miejscach.

--
Pozdrawiam,
Magda *gdaMa*

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4535 (20091023) __________

Data: 2009-10-23 10:42:03
Autor: Qwinto
W czym trzymacie dokumenty?

"gdaMa" <grodan@wp.pl> wrote in message news:hbrlct$609$1atlantis.news.neostrada.pl...

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4535 (20091023) __________

Sugestia: http://odsiebie.com/pokaz/4929730-- -f96d.html

Qwinto

Data: 2009-10-26 10:22:03
Autor: gdaMa
OT Re: W czym trzymacie dokumenty?
*Qwinto*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (© Pippi):

Sugestia: http://odsiebie.com/pokaz/4929730-- -f96d.html

Dziekuję, zastosowałam i już nie będzie was wkurzać ;)

--
Pozdrawiam,
Magda *gdaMa*

W czym trzymacie dokumenty?