W czynie społecznym.

Data: 2015-02-04 04:54:41
Autor: Michał Szatański
W czynie społecznym.
 W czynie społecznym zalecam kupowanie franków.

Data: 2015-02-04 14:59:43
Autor: Budzik
W czynie społecznym.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

 W czynie społecznym zalecam kupowanie franków.

Juz sie dorobiłes milionów na handlu walutą?

Data: 2015-02-04 08:11:51
Autor: Michał Szatański
W czynie społecznym.
W dniu środa, 4 lutego 2015 15:59:44 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

>  W czynie społecznym zalecam kupowanie franków.
> Juz sie dorobiłes milionów na handlu walutą?

 Ostatnio zrobiłem 20 tysi euro na kursie ciężarówką. ;)

Data: 2015-02-04 17:57:37
Autor: Budzik
W czynie społecznym.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

>  W czynie społecznym zalecam kupowanie franków.
> Juz sie dorobiłes milionów na handlu walutą?

 Ostatnio zrobiłem 20 tysi euro na kursie ciężarówką. ;)

To moze innym polecaj ten sposób zarabiania a nie upowanie franków?

W czynie społecznym.