W dniu 17-12-2010 spamowali psp nowymi wątkami

Data: 2010-12-18 21:23:47
Autor: mkarwan
W dniu 17-12-2010 spamowali psp nowymi wątkami
W wątkach spamerów widać kto ich wspomagał i reagował na ich listy.
W dniu 17-12-2010 spamowali psp nowymi wątkami.

"muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> - 11 nowych wątków

"Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> - 7 nowych wątków

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> - 7 nowych wątków

" obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> - 7 nowych wątków

"Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> - 4 nowe wątki

"u2" <u_2@o2.pl> - 4 nowe wątki

Data: 2010-12-18 22:48:09
Autor: obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

 prosze nie siac dezinformacji i w ten sposob nie dyskredytowac i rzucac
podejrzen na ludzi. To bardzo brzydka manipulacja.

Specjalnie policzylem ilosc watkow ktore zamiescilem w dniu 17.12 br. Bylo ich tylko 4.

Z jednej strony ciesze sie, ze wyreczyles mnie i wkleiles bardzo wazny tekst
pana Aleksandra Sciosa, pt. Matrioszki, z drugiej zastanawiam sie dlaczego to
zrobiles. Ponadto policzylem takze ilosc innych watkow ktore zamiescily tu inne osoby.
Liste ukladasz ewidentnie wybiorczo.

W zwiazku z powyzszym, nie mam zaufania do tego co tu robisz.

Wiele osob pominales. --

Data: 2010-12-18 23:11:57
Autor: obserwator
W dniu 17-12-2010 spamowali psp nowymi wątkami
 i jeszcze jedno, mam nadzieje, ze uczciwie wytlumaczysz dlaczego takie roznice
zaistanialy w przypadku moich postow.

Nie chce po prostu myslec o tobie tak, jak sugeruje Suworow. --

Data: 2010-12-19 11:18:58
Autor: u2
W dniu 2010-12-19 00:11,  obserwator pisze:
 i jeszcze jedno, mam nadzieje, ze uczciwie wytlumaczysz dlaczego takie roznice
zaistanialy w przypadku moich postow.

Nie chce po prostu myslec o tobie tak, jak sugeruje Suworow.

Spodziewaj się wkrótce donosów od mać caravana, że spamujesz :)

Data: 2010-12-19 14:46:26
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Spodziewaj się wkrótce donosów od mać caravana, że spamujesz :)

to jest w kazdym razie smieszne i bezprawne zarazem, bo jak wyglada z
wczesniejszych dyskusji nikt tego nie akceptuje (mozna sprawdzic w archiwum),
nie jest to zreszta w ogle spam (to jego arbitralna kryteria), nie podal
wczesniej zadnych kryteriw w/g jakich postepuje (teraz twiedzi, ze 3 posty to
nie jest w/g niego *spam*), traktuje ludzi jak glupkow, ktorzy nie potrafia
sami myslec i dyscyplinuje ich jak male dzieci. Tlamsi tez przy okazji ludzka aktywnosc i zaangazowanie. Zniecheca ludzi do
do dyskusji, bo zastrasza i terroryzuje.

Jednym slowem absurd do potegi entej

Jest to w sumie ewidentna metoda dezinformacji i bezpodstawnego szkalowania
przy okazji osob, ktore tutaj pisza nie tak jak on sobie zyczy (a kim on w
ogole jest, ze przyznal sobie takie prawa?)

Nie dostrzega naprawde powaznych problemow, ktore istnieja na tej grupie.

Jednym slowem absurd do potegi entej, ale przede wszytskim robi to wbrew
obowiazujacemu prawu.

Data: 2010-12-20 17:38:21
Autor: u2
W dniu 2010-12-19 15:46,  obserwator pisze:
[...]

Bo to klerykał z KUL-u, uczelni z której wywodzi się jego koleżka Palikot.

Data: 2010-12-19 11:02:36
Autor: mkarwan
Użytkownik "obserwator " <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iejdn9$7du$1inews.gazeta.pl...
> [...]
Liste ukladasz ewidentnie wybiorczo.
W zwiazku z powyzszym, nie mam zaufania do tego co tu robisz.

Zestawienia nie są wybiórcze, znajduje się na nich każdy kto rozpoczął więcej niż 3 nowe wątki.
Zestawienia możesz robić sam, chętnie ci  to odstąpię.
Jeśli uważasz, że kogoś pominąłem, że gdzieś się pomyliłem zechciej to udowodnić podając konkretne fakty bo te są istotne, a nie to co się wydaje.
Fakty dotyczące ciebie najlepiej ilustrują nagłówki twoich listów. Rzeczywiście pomyliłem się w zliczaniu, rozpocząłeś 6, a nie 7 nowych wątków. Przepraszam. Mylić się może każdy, nie myli się tylko ten kto nic nie robi.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
List 1
From: " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: DLACZEGO ODSZEDLEM  Z CBA
Date: Fri, 17 Dec 2010 01:32:22 +0000 (UTC)
List 2
From: " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Pojebancy z radia ZET kompromituja Polske,
Date: Fri, 17 Dec 2010 02:30:31 +0000 (UTC)
List 3
From: " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Z grupy Schengen" pogonią paszporty i wizy do łask wrócą
Date: Fri, 17 Dec 2010 14:12:26 +0000 (UTC)
List nr 4
From: " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Tutejsi pelowcy i esbecja
Date: Fri, 17 Dec 2010 14:58:23 +0000 (UTC)
List nr 5
From: " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: PO - pokolenie gownojadow.
Date: Fri, 17 Dec 2010 16:24:06 +0000 (UTC)
List nr 6
From: " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Teraz noz-Hitlerjugend.  Niebawem siekierke gratis.
Date: Fri, 17 Dec 2010 17:15:04 +0000 (UTC)

Data: 2010-12-19 14:19:43
Autor: obserwator
[...]

no wiec jednak policzyles w moim przypadku zle, bo nie 7, tylko  6
(w tym 2 ktore zaliczyles bo napisalem je po godz. 12 w dniu 16. 12.br).

Oczywiscie, ze pominales niektore osoby, ale ja odmawiam wspolpracy z toba.
Przykro mi.

A tak na marginesieal, czy ty chociaz wiesz co to jest spam? http://pl.wikipedia.org/wiki/Spam

Zreszta tego typu dzialalnosc prowadzisz arbitralnie i wbrew piszacym tu
osobom, ktore nie zaakceptowaly tego co robisz - wiec jaki to jest spam?

Ponadto to co robisz jest niezgodne z prawem, cytuje:

*Próby wprowadzenia zakazu w dyrektywie UE rozsyłania wiadomości o charakterze
społeczno-politycznym zostały w 2002 r. odrzucone przez Parlament Europejski
wobec protestów europejskich partii politycznych i organizacji społecznych.*

Wlasciwa, merytoryczna informacja polityczna jest koniecznym  i niezbednym
warunkie podejmowania przez spoleczenstwo prawidlowych decyzji. Ty to prawo lamiesz.

Wazniejszym problemem na tej grupie, jest nawet nie trolling (bo to latwo
zauwazyc i rozpoznac).

Powaznym problemem na tej grupie jest tzw. agentura wplywu, ktora celowo
wprowadza dezinformacje. Pisal o tym Suworow, a ja przytoczylem tutaj:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2055830&MID=%3Ciein01%24h6e%241%40inews.gazeta.pl%3E

Mam nadzieje, ze dokladnie ten tekst przeczytales?

Data: 2010-12-19 16:04:13
Autor: K.S.
54 tysiące wpisów Boukuna !!!?
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iel49v$cbs$1inews.gazeta.pl...
[............................]
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2055830&MID=%3Ciein01%24h6e%241%40inews.gazeta.pl%3E

Zajrzałem i jestem oszołomiony.
Boukun zamieścił 54 TYSIĄCE wpisów!!!?
(czy to aby nie jakaś pomyłka, przeoczenie czegoś)
Jeśłi trwało to np 5 lat, to wypada 25 wpisów dziennie.
Zwykły normalny  grupowicz nie byłby w stanie tego dokonać.

Data: 2010-12-19 15:14:35
Autor: obserwator
54 tysiące wpisów Boukuna !!!?
K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

no wiec wlasnie - to jest przyklad potwiedzajacy, ze niektorzy pracuja w sieci
zawodowo od lat. Boukuna napewno nie mozna zaliczyc do altruisty.

A najwazniesze jest, to ze teksty ktore ten czlowiek zamieszcza sa klamliwe i oszczercze, ten czlowiek reaguje chamstwem, brutalnoscia na wszelkie uwagi
krytyczne.  Teksty prawdopodobnie ktos mu przygotowuje, bo sam nie potrafi w ogole
dyskutowac w sposob merytorycznym, tylko reaguje agresywnie i obrzuca
wyzwiskami swoich adwersarzy.
Postepuje dokladnie tak jak sugeruje Suworow. To przyklad modelowy
politycznego dezinformatora.

Data: 2010-12-19 16:11:18
Autor: D. J. MC Donald Musk
54 tysiące wpisów Boukuna !!!?

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iel6t5$vrs$1news.onet.pl...
[...]

co ty gadasz!
da sie bez problemu.
I tak rekordzista Polski jest Panslavista!
Wysoko tez jest Mkarwan!
Gratuluje!

Data: 2010-12-19 15:25:02
Autor: obserwator
54 tysiące wpisów Boukuna !!!?
D. J. MC Donald Musk <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał(a):
co ty gadasz!
da sie bez problemu.
I tak rekordzista Polski jest Panslavista!
Wysoko tez jest Mkarwan!
Gratuluje!

az z ciekawosci sprawdzilem. Panslavista to faktycznie rekordzista, zamiescil
do tej pory na tej tylko grupie -  2,060,000 krotkich tekstow:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/search?group=pl.soc.polityka&q=panslavista&qt_g=Search+this+group

a mkarwan na tej grupie: 56,300 http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/search?group=pl.soc.polityka&q=mkarwan&qt_g=Search+this+group

Na innych grupach nie sprawdzalem. W kazdym razie sa bardzo aktywni i pracowici:)  Nie wyglada, to raczej na altruizm. To ZAWODOWCY :))

Data: 2010-12-19 16:40:09
Autor: K.S.
fenomen Panslavisty

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iel84d$pmn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Grupa istnieje od 10 lat.
Daje to zatem 564 wpisy dziennie
(zakładając 10 godzinny dzień pracy)
czyli 56 na godzinę
czyli 1 na minutę.

Temu to już nikt by fizycznie nie sprostał, zatem pod nikiem Panslavista kryje się cała grupa agentów.

Data: 2010-12-19 17:16:35
Autor: D. J. MC Donald Musk
fenomen Panslavisty

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iel90k$8gm$1news.onet.pl...

[...]

niemozliwe. Jakis blad jest.
Jurka znam osobiscie. To prawdziwy czlowiek.
I styl nie do podrobienia

Data: 2010-12-19 17:26:44
Autor: K.S.
może podszywańce?

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ielb52$1b84$1news.ett.com.ua...

[...]

A może znalazło się sporo podszywańców?
Np na tej grupie ostatnio jest trochę takich przypadków.
No ale nie znam się na tych technikach.

Starczy mi na dziś. Wprawdzie "kochamspam", ale nadmiar może spowodować przesycenie.

Data: 2010-12-19 17:34:59
Autor: Panslavista
może podszywańce?
"K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> wrote in message news:ielbnr$j7v$1news.onet.pl...

A może znalazło się sporo podszywańców?
Np na tej grupie ostatnio jest trochę takich przypadków.
No ale nie znam się na tych technikach.

Podszywańcy byli, ale mało. Ale za to na innych grupach i forach kopiowano moje dzieła.
Za to muszę się wziąć za osobiste napisanie swojej  HAGIOGRAFII.

Data: 2010-12-19 17:14:02
Autor: D. J. MC Donald Musk
54 tysiące wpisów Boukuna !!!?

[...]

Jurkowi musisz jeszcze doliczyc bo pisywal pod nickiem prawusek

Data: 2010-12-19 16:17:37
Autor: obserwator
54 tysiące wpisów Boukuna !!!?
D. J. MC Donald Musk <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał(a):
Jurkowi musisz jeszcze doliczyc bo pisywal pod nickiem prawusek

:))))))))))

Data: 2010-12-19 22:38:03
Autor: mkarwan
54 tysiące wpisów Boukuna !!!?
[...]

Zabierasz głos w sprawach o których masz tylko mgliste pojęcie.
Pod panslaviste i mnie wielkrotnie sie podszywano nie tylko na tej grupie.

Data: 2010-12-19 22:35:54
Autor: mkarwan
[...]

Nie opowiadaj bajek, nagłówki mówią same za siebie.
Masz tam datę i czas wysłania twoich listów.

Data: 2010-12-19 21:47:57
Autor: obserwator
> [...]
> (w tym 2 ktore zaliczyles bo napisalem je po godz. 12 w dniu 16. 12.br).

Nie opowiadaj bajek, nagłówki mówią same za siebie.

czytaj tekst ze zrozumieniem. Odkad to 6 = 7?

Masz tam datę i czas wysłania twoich listów.

a ty masz caly szereg wypowiedzi w tym watku, ktore pokazuja, ze nagminnie
lamiesz obowiazujace prawo, wprowadzajac wlasna interpretacje pojecia spam.

Wiecej z toba nie zamierzam dyskutowac - trollu i prowokatorze.

Data: 2010-12-20 09:23:54
Autor: mkarwan
Użytkownik "obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ieluid$ne7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Konkretnie co które prawo łamię?
Proszę zacytowac odpowiadni paragraf i nazwę kodeksu z którego on pochodzi.

Wiecej z toba nie zamierzam dyskutowac - trollu i prowokatorze.
Argumenty się skończyły i zaczynają sie wyzwiska?

Data: 2010-12-20 13:59:26
Autor: Papusu Smurfo
Órzytkownik " obserwator" napisał:
[...]

no i znuf jakiś pejsiasy POsraniec na pasku usraela zaczyna zastraszać i
terroryzować:O)

W dniu 17-12-2010 spamowali psp nowymi wątkami