W dniu 18 i 19-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami

Data: 2010-03-20 11:27:39
Autor: apr...
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
W dniu 18 i 19-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami

" apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl>>- 19-03-2010 - 4 nowe wątki

o ja cie pierd... nareszcie mnie doceniono.
czy facet który codziennie "liczy" to nie jest przypadkiem troll i spamer 1 wody, czy to nie jest oblicze hasbary, PO co ci to facio, tylko na śmieszność i wsPÓłczucie zasługujesz, może się lecz a może nie.
czuwaj.
a jebne sobie dzisiaj rekord o PO i PISie oraz katabasach, o komuchach też nie zaPOmnę, hejka, a może hajka ?!

--

W dniu 18 i 19-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami