W dniu 2-05-2010 spamowali psp nowymi wątkami

Data: 2010-05-03 13:27:48
Autor: mkarwan

jogi Kruk - "sam" <sam@sam.com> "EUR" <eur@eu.pl> "waluta EUR" <eur@eu.pl>- 8 nowych wątków

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> - 4 nowe wątki

 "boukun" <boukun@neostrada.pl> - 4 nowe wątki

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> - 4 nowe wątki

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> - 4 nowe wątki

Data: 2010-05-03 04:45:49
Autor: Antenka
On 3 Maj, 13:27, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu  2-05-2010 spamowali psp nowymi wątkami

jogi Kruk - "sam" <s...@sam.com> "EUR" <e...@eu.pl> "waluta EUR" <e...@eu..pl>-
8 nowych wątków

"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> - 4 nowe wątki

 "boukun" <bou...@neostrada.pl> - 4 nowe wątki

"cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> - 4 nowe wątki

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl> - 4 nowe wątki

Nareszcie! Jestem na czarnej liście! :D

Antenka

Data: 2010-05-03 13:52:04
Autor: u2
W dniu 2010-05-03 13:45, Antenka pisze:
Nareszcie! Jestem na czarnej liście!

Spam to posty mające na celu osiągnięcie korzyści majątkowej. Wątpliwe,
abyś zarabiała na psp :)

Data: 2010-05-03 04:54:50
Autor: Antenka
On 3 Maj, 13:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-05-03 13:45, Antenka pisze:

> Nareszcie! Jestem na czarnej liście!

Spam to posty mające na celu osiągnięcie korzyści majątkowej. Wątpliwe,
abyś zarabiała na psp :)

No pewnie, że nie zarabiam. Mkarwan przesadza. Czasami trza zamieści
kilka nowych wątków i wcale niekoniecznie z chciwości :D

Antenka

Data: 2010-05-03 13:56:00
Autor: u2
W dniu 2010-05-03 13:54, Antenka pisze:
No pewnie, że nie zarabiam. Mkarwan przesadza. Czasami trza zamieści
kilka nowych wątków i wcale niekoniecznie z chciwości :D

Co do herrska mam jednak pewne wątpliwości :)

Data: 2010-05-04 09:34:37
Autor: `heÂŽsk`
On Mon, 03 May 2010 13:56:00 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-05-03 13:54, Antenka pisze:
> No pewnie, że nie zarabiam. Mkarwan przesadza. Czasami trza zamieści
> kilka nowych wątków i wcale niekoniecznie z chciwości :D
> Co do herrska mam jednak pewne wątpliwości :)

 a ja co co ciebie cieniasku ;o)
 popegerowskie wsie musza jakos dorabiac wiec orzesz na psp.

--

 HeSk

Data: 2010-05-03 16:46:14
Autor: mkarwan

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:93419a68-c96c-492b-b84b-080b7d79d3c6y36g2000yqm.googlegroups.com...

Czasami trza zamieści
kilka nowych wątków i wcale niekoniecznie z chciwości :D

Wybraź sobie, ze psp czyta 200 osób i każdy ropocznie 5 nowych tematów.
Daje to 1000 nowych wątków.
Potrafisz to sobie wyobrazić?

Data: 2010-05-03 12:30:46
Autor: DJ MC Donald Musk
On 3 Maj, 16:46, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:93419a68-c96c-492b-b84b-080b7d79d3c6y36g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]
>kilka nowych wątków i wcale niekoniecznie z chciwości :D

Wybraź sobie, ze psp czyta 200 osób i każdy ropocznie 5 nowych tematów.

ja potrafie. bo Niektorych nie czytam....
ale rozumiem problem tych co sa na sluzbie i musza czytac wszystkia a
pozniej pisac z nich sprawozdania....
faktycznie, zmudna robota...

Data: 2010-05-03 19:48:38
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 16:46, mkarwan pisze:

[...]

O ile nie byłyby to posty tylko nawiedzonych antysemitów, to z pewnością grupa byłaby przez to znacznie ciekawsza.

Data: 2010-05-03 21:21:35
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 20:19, mkarwan pisze:
[...]

No niestety - jesteś jednym z nich.

Data: 2010-05-03 21:42:01
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 3 May 2010 20:19:06 +0200, mkarwan napisał(a):

O ile nie byłyby to posty tylko nawiedzonych antysemitów, to z pewnością grupa byłaby przez to znacznie ciekawsza.

Którzy to?

Żeby upewnić się że to nie ty to weź teraz policz swoje wątki o Żydach w
których wyrażasz się o nich pochlebnie.

W dniu 2-05-2010 spamowali psp nowymi wątkami