W dniu 20-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami

Data: 2010-03-21 12:34:26
Autor: mkarwan
W dniu 20-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami
W dniu 20-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami

"apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> - 15 nowych wątków

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> - 12 nowych wątków

"abc" abc@wp.pl - 9 nowych wątków

kałecki tchórz zmieniający nicki - "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP
przed pisem@op.pl> - 8 nowych wątków

"Grzegorz "chamidło" Z." <blogfiles@gazeta.pl> - 8 nowych wątków

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> - 4 nowe wątki

Data: 2010-03-21 11:44:41
Autor: apr...
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
W dniu 20-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami

"apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> - 15 nowych wątków

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> - 12 nowych wątków

nie wiem jak mam wyrazić swoją wdzięczność za zainteresowanie moją osobą, tak przyznaję się, jestem nieśmiały i każdy taki krok wobec mnie ośmiela mnie do większej asertywności wobec ludzi i świata, dzięki.

Data: 2010-03-21 14:15:07
Autor: raff
[...]

A wiec dwa miales glosy niewazne.

Nie ma tak latwo.

R.

Data: 2010-03-21 13:16:57
Autor: Antenka
On 21 Mar, 14:15, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> [...]
> przyznaję się, jestem nieśmiały i każdy taki krok wobec mnie ośmiela mnie do
> większej asertywności wobec ludzi i świata, dzięki.

Raffik, co ci jest? Widzę, że od wczoraj za wszelką cenę chcesz trafić
do "Księgi rekordów Guiness" jako spamer wszechczasów, który zabłysnął
na psp :D

Antenka

Data: 2010-03-21 14:19:37
Autor: raff
raff pisze:
[...]

Miales marne noty za styl. Pewnie o to chodzi.

Albo o wartosc artystyczną.

R.

Data: 2010-03-21 14:38:52
Autor: Krzysiek
W dniu 20-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami
Hallo,

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ho56df$cuf$2news.onet.pl...
raff pisze:
[...]

eeeeh... to jakies pierdoly, na pewno drugi i szosty glos byl niewazny, bo JHVH = 26
i "Nie bedziesz wzywal Imienia nadaremno".

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-03-21 15:00:20
Autor: Piotr

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości

A wiec dwa miales glosy niewazne.

Nie ma tak latwo.

To ty na złość mkarwanowi tak śmiecisz? A ja myślałem, że popiłeś.
Piotr

Data: 2010-03-21 15:01:50
Autor: raff
[...]

Ty sie wdajesz w pojebane utarczki z bokunem, od ktorych sie az niedobrze robi, ja tez mam prawo.

R.

Data: 2010-03-21 07:25:20
Autor: Woland
raff napisał(a):

Ty sie wdajesz w pojebane utarczki z bokunem, od ktorych sie az
niedobrze robi, ja tez mam prawo.

Bolek wszedł w konflikt z Lolkiem... To się będzie teraz działo...

Data: 2010-03-21 16:07:39
Autor: Piotr
W dniu 20-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości

Ty sie wdajesz w pojebane utarczki z bokunem, od ktorych sie az niedobrze robi, ja tez mam prawo.

Ależ... Ja cię nie potępiam. ;-)
A co do tersury trola, to nie sądziłem, że to ktoś czyta...
Piotr

Data: 2010-03-21 20:37:22
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-21 15:01, raff pisze:
[...]

Prawo do pisania kropek na grupie dyskusyjnej? To może lepiej weź wiaderko i łopatkę i idź do piaskownicy, tam z pewnością będziesz miał lepsza zabawę.

Data: 2010-03-21 20:40:18
Autor: raff
[...]

No ale to nie ja jestem tak naiwny, ze wierze w bzdurne idealy komunizmu. To moze ty wez te lopatke ?

R.

Data: 2010-03-21 21:32:03
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-21 20:40, raff pisze:
[...]

A od kiedy to wiara w piękną ideę jest czymś złym?  I czy to taka wielka utopia że chcę wierzyć w to że człowiek człowiekowi możne być człowiekiem, a nie tylko dybie na to aby wydrzeć mu ostatni grosz?

Data: 2010-03-21 12:44:31
Autor: heÂŽsk
W dniu 20-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami
On Sun, 21 Mar 2010 12:34:26 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

 [...]

 ty na prawde musisz miec cos z glowka...

--

 HeSk

Data: 2010-03-21 13:10:34
Autor: Antenka
W dniu 20-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami
On 21 Mar, 12:34, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 20-03-2010 spamowali psp nowymi w tkami

"apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> - 15 nowych w tk w

"raff" <trytytyt...@autograf.pl> - 12 nowych w tk w

"abc" a...@wp.pl - 9 nowych w tk w

ka ecki tch rz zmieniaj cy nicki - "najgorsze wyrazy wsp lczucia" <bro my RP
przed pi...@op.pl> - 8 nowych w tk w

"Grzegorz "chamid o" Z." <blogfi...@gazeta.pl> - 8 nowych w tk w

"Panslavista" <prawu...@interia.pl> - 4 nowe w tki

To jest prawdziwe wariatkowo a nie psp

Antenka

W dniu 20-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami