W dniu 24-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami

Data: 2010-03-25 10:53:07
Autor: mkarwan
W dniu 24-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami
W dniu 24-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami

kałecki tchórz zmieniający nicki - "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP
przed pisem@op.pl> - 7 nowych wątków

Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Bogatyni - "muto2100"
maniekxxx@gazeta.pl - 5 nowych wątków

"Grzegorz "chamidło" Z." <blogfiles@gazeta.pl> - 5 nowych wątków

"Me" <agnescherry@gmail.com> - 4 nowe wątki

Data: 2010-03-25 11:05:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 25 Mar 2010 10:53:07 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

A kto to jest "kałecki" ? --

Data: 2010-03-25 11:23:56
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:10tt1c709frz7.1n6yntchai9o4.dlg40tude.net...
[...]

A kto to jest "kałecki" ?

Ktoś kto tchórzliwie zmienia nicki ponieważ obawia się konsekwencji za spamowanie psp nowymi wątkami.
Czy teraz zrozumiałeś?
Jeśli nie, to sięgnij do archiwum google.

Data: 2010-03-25 03:28:06
Autor: zbig
On 25 Mar, 11:23, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:10tt1c709frz7.1n6yntchai9o4.dlg40tude.net...

> [...]

spamowanie psp nowymi wątkami.
Czy teraz zrozumiałeś?
Jeśli nie, to sięgnij do archiwum google.

Czy kałecki to ten sam co karwanjestkretynem?

Data: 2010-03-25 11:53:51
Autor: mkarwan
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:422c7916-eefc-4a24-83b2-86151c3f4e80k13g2000yqe.googlegroups.com...

[...]

To jego kolejny nowy nick.
Może uważają go za kretyna, a on dla odreagowania tak nazywa innych?
Może ma kompleks kretyna i odwraca uwagę od siebie?

Data: 2010-03-25 13:41:44
Autor: Antenka
W dniu 24-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami
Może ma kompleks kretyna i odwraca uwagę od siebie?<

Nie "może ma" ,tylko on jest kretynem.

Antenka

Data: 2010-03-25 11:28:06
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 25 Mar 2010 11:23:56 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Sprawdzałem i nikogo o takim nicku nie znalazłem.

Czyżbyś złośliwie przekręcił czyjś nick, tak jak sam wielokrotnie mi i
innym zarzucałeś?

Kto to jest "kałecki" ? --

Data: 2010-03-25 11:43:20
Autor: mkarwan

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/a55d5150a3355e07?hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/e0830a6f61665842?hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/6246fe038cdf3467?hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/30166b5f0ce184cf?hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/d0be38e57bfdf5c2?hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3dc7219efb7c75a4?hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/5db4b09422d2ebe7?hl=pl
http://tinyurl.com/yfvhmv6

Data: 2010-03-25 11:55:13
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 25 Mar 2010 11:43:20 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Autorem żadnego z tych wątków nie był grupowicz o nicku "kałecki".

Data: 2010-03-25 12:42:46
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1nlbvjmg06ueq.1hhv5tw6lah1f.dlg40tude.net...
[...]

Skoro masz problemy ze zrozumieniem tego co oczywiste, to już twój problem.
Sądząc po twoich listach masz go nie od dzisiaj.

Data: 2010-03-25 12:50:58
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 25 Mar 2010 12:42:46 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

A pamiętasz jak miałeś problemy ze zrozumieniem tego kto to jest "urwan"
albo "wasz nocnik" ?
Sądząc po twoich listach masz go nie od dzisiaj.

j.w.

Data: 2010-03-25 14:15:53
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1nxtwxyeihqyw$.st8178qzkfah$.dlg40tude.net...
[...]

Określeń "urwan" i "wasz nocnik" używałeś tylko ty więc ciebie pytałem, ale ty jesteś tchórzem, który boi się odpowiedzialności za to co piszesz.
Zachowujesz się  jak kundel szczekający zza płotu.

Data: 2010-03-25 14:20:12
Autor: ~heÂŽsk~
W dniu 24-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami
On Thu, 25 Mar 2010 14:15:53 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]

Zachowujesz się  jak kundel szczekający zza płotu.

 nie przepadam (na psp) za grzesiemz i nie szczedze mu  czasem "pochwal" ale w tym przypadku uwazam, ze masz koles
 cos z deklem. takis bohater to podaj swoje prawdziwe dane
 osobowe i zobaczymy co z ciebie za tygrys. moj email:
 bigbrednie.@interia.pl usun tylko kropke bo oszolomy.com znow
 zapisza mnie na setki forum i przesla setki ofert na viagre.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-25 18:52:06
Autor: mkarwan
Użytkownik "~heRsk~" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:4jomq5p8eirn92rl7oqtdflagq28rejtha4ax.com...
nie przepadam (na psp) za grzesiemz i nie szczedze mu
>czasem "pochwal" ale w tym przypadku uwazam, ze masz koles
>cos z deklem.

Zastanów się nad swoim deklem bo, sądząc po twoich reakcjach, masz pod nim nierówno

Data: 2010-03-25 18:55:55
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 25 Mar 2010 18:52:06 +0100, mkarwan napisał(a):

> [...]
 >cos z deklem.

Zastanów się nad swoim deklem bo, sądząc po twoich reakcjach, masz pod nim nierówno

Boisz się że mi przeforwarduje jak mu wyślesz?

Data: 2010-03-25 18:15:06
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 25 Mar 2010 14:15:53 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

BŁĄD! Określenia "urwan" i "wasz nocnik" wymyślił grupowicz "Cerber" czy jak mu
tam było.

Nie zaś ja.

Jak ładnie poprosicie urwan, to znajdę wam "linki" :)

Data: 2010-03-25 13:38:44
Autor: Antenka
On 25 Mar, 11:05, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> przed pi...@op.pl> - 7 nowych wątków

> Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Bogatyni - "muto2100"

Ten z nocnika

Antenka

Data: 2010-03-25 20:36:04
Autor: raff
[...]

Ciekaw jestem, ktory to skurwysyn zablokowal mi konto na onecie.

Pewnie jakas kapucha.

R.

Data: 2010-03-25 12:49:07
Autor: ~heÂŽsk~
W dniu 24-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami
On Thu, 25 Mar 2010 10:53:07 +0100, SPAMER CODZIENNY "mkarwan"
<mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

 [ S P A M ] [ S P A M ] [ S P A M ] [ S P A M ] [ S P A M ]  [ S P A M ] [ S P A M ] [ S P A M ] [ S P A M ] [ S P A M ]  [ S P A M ] [ S P A M ] [ S P A M ] [ S P A M ] [ S P A M ]

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-25 12:49:07
Autor: ~heÂŽsk~
W dniu 24-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami
On Thu, 25 Mar 2010 10:53:07 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

 te, obrazajacy sie. tobie to wolno obrazac innych a jak
 ktos nazwie cie kretynem to straszysz kodeksem karnym ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-25 21:26:43
Autor: karwanjestkretynem
W dniu 24-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

W dniu 24-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami

kałecki tchórz zmieniający nicki - "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP
przed pisem@op.pl> - 7 nowych wątków

 To co napisałeś kurwan ma na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.
Dlatego zgodnie art, 1111 par. 4 możesz mnie kurwan w dupę pocałowac przez bibułkę.

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 272 dni kompromitowania RP!

W dniu 24-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami