W dniu 28-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami

Data: 2010-10-29 22:41:04
Autor: mkarwan
W dniu 28-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami
W wątkach spamerów widać kto ich wspomagał i reagował na ich listy.
W dniu 28-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami.

"muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> - 13 nowych wątków

Data: 2010-10-29 22:42:23
Autor: u2
W dniu 2010-10-29 22:41, mkarwan pisze:

"muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> - 13 nowych wątków

Maniek rządzi :)

Data: 2010-10-29 22:47:30
Autor: rAzor
W dniu 28-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami
Darz bór! Użytkownik... he he - mkarwan raczył napisać:
W wątkach spamerów widać kto ich wspomagał i reagował na ich listy.
W dniu 28-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami.

"muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> - 13 nowych wątków

Kawecki miał wczoraj wolne, czy się opierdalał w robocie?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-29 22:52:26
Autor: u2
W dniu 2010-10-29 22:47, rAzor pisze:
Kawecki miał wczoraj wolne, czy się opierdalał w robocie?

Kryzys, robi strajk włoski.

Data: 2010-10-30 00:50:35
Autor: Jaksa

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ccb3419$0$22802$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-29 22:47, rAzor pisze:
> Kawecki miał wczoraj wolne, czy się opierdalał w robocie?

Kryzys, robi strajk włoski.

Niemożliwe, spojrzałem na tematy, 6 od Kawęckiego.

Oczywiście, do żadnego nawet nie zaglądałem, cóż za
mitomania ze strony Kawęckiego, że ktoś mógłby być
zainteresowany dzienną prasówką przygłupa.

Jaksa

Data: 2010-10-30 01:15:14
Autor: raff
W dniu 2010-10-30 00:50, Jaksa pisze:
UĹźytkownik "u2"<u_2@o2.pl>  napisał w wiadomości news:4ccb3419$0$22802$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ka Ka Kawecki, bo sze sze szef da zje zje zjebke.

R.

Data: 2010-10-30 16:44:24
Autor: rAzor
W dniu 28-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami
Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:

:-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-30 16:50:43
Autor: mkarwan
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:iafivr$q62$1news.eternal-september.org...
[...]

u2 zmienił datę z 28 na 29.

Data: 2010-10-30 16:53:52
Autor: u2
W dniu 28-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami
W dniu 2010-10-30 16:50, mkarwan pisze:
u2 zmienił datę z 28 na 29.

Jak zwykle za wszystko jestem ja odpowiedzialny :)

W dniu 28-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami