W dniu 29-08-2010 spamowali psp nowymi wątkam

Data: 2010-08-30 10:58:51
Autor: mkarwan
W dniu 29-08-2010 spamowali psp nowymi wątkam
W wątkach spamerów widać kto ich wspomagał i reagował na ich listy.
W dniu 29-08-2010 spamowali psp nowymi wątkami.

"O'Lmorgan" <QuasTV@svitonline.com> - 7 nowych wątków

"Jarek od kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> - 6 nowych wątków

"u2" <u_2@o2.pl> - 5 nowych wątków

Data: 2010-08-30 12:29:37
Autor: Jesienny
W dniu 29-08-2010 spamowali psp nowymi wątkam
Użytkownik... he he - mkarwan raczył napisać:

A ty to kto?

Kapuś?

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 13:00:08
Autor: mkarwan

Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5g16h$831$1news.eternal-september.org...
[...]

Kapuś działa tajnie, więc nie rób z siebie durnia.

Data: 2010-08-30 13:05:20
Autor: Jesienny
[...]

Widzę że jesteś zorientowany w temacie.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 13:07:31
Autor: mkarwan

Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5g39g$f94$1news.eternal-september.org...
[...]

http://sjp.pwn.pl/szukaj/kapu%C5%9B

czemu chowasz się za anonymizerem?

Data: 2010-08-30 13:11:09
Autor: Jesienny
[...]

Bo jesteś kapuś.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 13:14:18
Autor: mkarwan
Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5g3kd$h31$1news.eternal-september.org...
[...]

W przeciwieństwie do ciebie nie jestem kapusiem, ty natomiast jesteś tchórzem.

Data: 2010-08-30 13:21:24
Autor: Jesienny
[...]

Jesteś. Przytaczano już na tej grupie wielokrotnie przykłady listów jakie
rozsyłasz administratorom sieci, nie tylko w Polsce zresztą. W swoim czasie
nie podobało ci się nawet jak ktoś kpił sobie z Radia Maryja które w swoim
donosie nazwałeś "Catholic Radio".

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 13:33:40
Autor: mkarwan
Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5g47j$jm2$1news.eternal-september.org...
[...]

Nic nie poradzę na idiotyzmy tych którzy kłamią, podobnie jak ty kłamiesz.
Jesteś tchórzem i kłamcą.

Data: 2010-08-30 13:36:26
Autor: Jesienny
[...]

Już z samego faktu że sprawdzasz nagłówki postów swoich rozmówców wynikać
może że te "idiotyzmy" mają w sobie jednak coś z prawdy.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 13:50:05
Autor: mkarwan
Użytkownik "Jesienny" <jesienny@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:i5g53q$n75$1news.eternal-september.org...
[...]

Kłamiesz, jak zwykle zresztą.

Data: 2010-08-30 14:22:53
Autor: Jesienny
[...]

Nie porównuj innych do siebie.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-08-30 13:14:11
Autor: Miglanc

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5frse$phk$1news.onet.pl...
[...]

Dziś ja będę na pudle! Licz chłopie dokładnie!

--

Zahir

Data: 2010-08-30 13:14:50
Autor: mkarwan

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c7b9279$0$27045$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Skoro chcesz robić z siebie idiotę to twój problem.

W dniu 29-08-2010 spamowali psp nowymi wątkam