W dniu 3-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami

Data: 2010-10-04 10:49:30
Autor: mkarwan
W dniu 3-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami
W wątkach spamerów widać kto ich wspomagał i reagował na ich listy.
W dniu 3-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami.

"u2" <u_2@o2.pl> - 6 nowych wątków

"Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> - 5 nowych wątków

"abc" <abc@wp.pl> - 4 nowe wątki

"Askay" <askaj@comsomol.ru> - 4 nowe wątki

"cyc" <ja@ja.pl> - 4 nowe wątki

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> - 4 nowe wątki

Data: 2010-10-04 12:07:15
Autor: Miglanc

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8c4ep$akj$1news.onet.pl...
[...]

A ja? A ja? Dlaczego mnie nie ma na twojej liście? Askay nie zdążył się pojawić i juz jest! Przemyśl to kumotrze!

--

Zahir

Data: 2010-10-04 20:10:57
Autor: D. J. MC Donald Musk
[...]

ale U2 wyrabial norme za mnie (bo wczoraj nie moglem spamowac - mam zwolnienie lekarskie)
wiec jemu powiniewnes policzyc 3 watki, mnie 3 i jestesmy poza lista spamerow!

W dniu 3-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami