W dniu 6-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami

Data: 2010-10-07 10:06:46
Autor: mkarwan
W dniu 6-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami
W wątkach spamerów widać kto ich wspomagał i reagował na ich listy.
W dniu 6-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami.

"u2" <u_2@o2.pl> - 10 nowych wątków

"muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> - 8 nowych wątków

"Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> - 7 nowych wątków

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> - 6 nowych wątków

"boukun" <boukun@neostrada.pl> - 5 nowych wątków

"Zahir" <sahibzahir@gmail.com> - 5 nowych wątków

Data: 2010-10-07 10:47:04
Autor: Piotr
W dniu 6-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami
-- -- - Original Message -- -- - From: "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
Data: 2010-10-07 11:51:28
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a "kochamspam" ?
[...]

Zwracam uwagę na mój nick i kilka moich dzisiejszych wpisów.
Wprawdzie bardzo rzadko inicjuję nowe wątki, ale jakać zaszczytna wzmianka chyba mi się jednak należy.

Data: 2010-10-07 13:45:15
Autor: mkarwan
a "kochamspam" ?
Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000c9e.4cad9820newsgate.onet.pl...
[...]

Nie interesują mnie wpisy, każdy pisze co chce.
W wykazie pojawiają się spamerzy spamujący psp nowymi wątkami.

Data: 2010-10-07 14:55:22
Autor: Grzegorz Z.
a "kochamspam" ?

[...]

Wiecie mkarwan co myślę o waszej "mądrości inaczej".

Może jednak innym wyjaśnicie na czym polega różnica pomiędzy postem
pierwszym w wątku, a pozostałymi i dlaczego powinny nas interesować tylko
te pierwsze.

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-07 17:33:42
Autor: jadrys
a "kochamspam" ?
  W dniu 2010-10-07 13:45, mkarwan pisze:

Nie interesują mnie wpisy, każdy pisze co chce.
W wykazie pojawiają się spamerzy spamujący psp nowymi wątkami.

No nie ma mocnych na twój imbecylizm. Jakim durniem trzeba być żeby pozwalać pisać na tematycznej grupie o d*ie Maryni a krytykować i stawiać zarzuty aktywnym użytkownikom piszącym na temat zgodny z tematyką grupy??

Data: 2010-10-07 17:57:21
Autor: u2
a "kochamspam" ?
W dniu 2010-10-07 17:33, jadrys pisze:
[...]

Żyd mkrawan to pociotek Żyda Palikota. Kończyli tę samą uczelnię.

Data: 2010-10-07 19:12:53
Autor: mkarwan
a "kochamspam" ?
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8kp9i$lah$1news.onet.pl...
[...]

Aktywność nie polega na zasrywaniu psp nadmierna ilościa nowych wątków.

Data: 2010-10-07 19:33:37
Autor: u2
a "kochamspam" ?
W dniu 2010-10-07 19:12, mkarwan pisze:
Aktywność nie polega na zasrywaniu psp nadmierna ilościa nowych wątków.

A od kiedy ty, spamerze, określasz limity nowych wątków ?

Data: 2010-10-07 21:55:39
Autor: jadrys
a "kochamspam" ?
[...]

Polega na pisaniu na tematy polityczne.

Data: 2010-10-08 10:03:10
Autor: mkarwan
a "kochamspam" ?
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8l9b0$4fg$4news.onet.pl...
[...]

Ale nie zasrywaniu psp nadmierna ilością nowych wątków.
Jeśli masz cos ciekawego do powiedzenia możesz to powiedzieć w jednym nowym wątku i dyskutować w innych wątkach.
Zasrywanie psp nowymi wątkami to jest spychanie wątków innych autorów na dalszy plan.
Wśród dużej ilości wątków zasrywaczy trudno wyłowić te naprawdę ciekawe, na które warto zwrócić uwagę.
Celem zasrywaczy nie jest dyskusja ale świadome i złośliwe zasrywanie psp dużą ilością nowych wątków.
To jest wystarczająco oczywiste i dziwne, że nie jest oczywiste dla ciebie.

W dniu 6-10-2010 spamowali psp nowymi wątkami