W dniu dzisiejszym Play poinformował o przedłużeniu następujących promocji:

Data: 2010-01-16 11:21:06
Autor: anilok
W dniu dzisiejszym Play poinformował o przedłużeniu następujących promocji:
W dniu dzisiejszym Play poinformował o przedłużeniu następujących promocji:
darmowy numer w Play Fresh
2x więcej na starterze Play Fresh

Promocje zostają przedłużone do odwołania.

Źródło: Blogplay.pl

Data: 2010-01-16 14:49:40
Autor: DeSola

Użytkownik "anilok" <a234f4@www.fm> napisał w wiadomości news:his3uv$34m$1news.onet.pl...
[...]

Co to da - jak kupisz play, to wszyscy dzwoniący do Ciebie wykosztowują sie na 0,70 za 1min
Ten patent wykańcza play.

Maciek

Data: 2010-01-16 15:09:06
Autor: JoteR
"DeSola" napisał:

jak kupisz play, to wszyscy dzwoniący do Ciebie wykosztowują sie na 0,70 za 1min

I dobrze - niech wiedzą, że ględzenie o Maryni D. kosztuje. Mój czas i ich pieniądze. Jak nie szanują tego pierwszego, to może uszanują to drugie i zaczną się streszczać.

Ten patent wykańcza play.

Zasmuciłem się niesłychanie bardzo.

JoteR

Data: 2010-01-16 15:12:10
Autor: DeSola
W dniu dzisiejszym Play poinformował o przedłużeniu następujących promocji:

Ten patent wykańcza play.

Zasmuciłem się niesłychanie bardzo.

Nie gniewaj się, nie napisałem tego po to, żeby Cię zaatakować albo atakować w ogóle play.
Sam żałuje, że tak jest, bo kończy mi się umowa z plusem i poszedłem do salonu play żeby rozważyć ich opcję.
Ale na moje pytanie co z tymi wszystkimi dzwoniącymi którzy będą bulić do mnie 0,70 sprzedawca po prostu bezradnie rozłożył ręcę w pustym salonie playa i nawet nie próbował wytaczać jakiś argumentów - bo na to nie ma argumentów. RIP play.

pozdrawiam i nie smuć się :-)

Maciek

Data: 2010-01-16 15:28:36
Autor: Valdi
W dniu dzisiejszym Play poinformował o przedłuże niu następujących promocji:
"DeSola" news:hishfp$4mh$1news.onet.pl

[...]

Ale to pytanie to chyba powinieneś kierować do swojego obecnego operatora.
Stawki MTR poszły w dół a W3 nadal stuka swoim klientów aż miło.

Data: 2010-01-16 15:34:04
Autor: JoteR
"DeSola" napisał:

Sam żałuje, że tak jest, bo kończy mi się umowa z plusem i poszedłem
do salonu play żeby rozważyć ich opcję.

Ja regularnie przeglądam oferty Plusa, bo chętnie bym do nich wrócił, ale ich cenniki to jakaś nieustająca żenada. 61 groszy za minutę w 2010 roku? Tam chyba już wszyscy się z Mumio na łby pozamieniali.

Ale na moje pytanie co z tymi wszystkimi dzwoniącymi którzy będą bulić
do mnie 0,70

Ale Ty chcesz mieć jak najlepsze warunki dla siebie, czy wzorem Gustawa/Konrada "cierpieć za miliony"? ;->

sprzedawca po prostu bezradnie rozłożył ręcę w pustym salonie

Tym gestem chciał zapewne wyrazić "to niech też przyjdą do nas" ;-)

RIP play.

Pogłoski o śmierci Play, aczkolwiek pojawiają się tu regularnie, są nadal mocno przesadzone.

JoteR

Data: 2010-01-16 17:54:15
Autor: qwerty
W dniu dzisiejszym Play poinformował o przedłu żeniu następujących promocji:
Użytkownik "DeSola" <pablo8791@op.pl> napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:hishfp$4mh$1@news.onet.pl...
[...]

Co mnie obchodzi, że inni majš drożej. Dla mnie ważne, abym ja miał tanio. Kogoœ nie stać dzwonić do play? Niech zmieni sieć.

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał œmieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteœ obdarzony inteligencjš.

Data: 2010-01-16 15:14:06
Autor: Liwiusz
DeSola pisze:
[...]

   Nie wszyscy - niektórzy płacą 5gr/min. Zresztą jakie to ma znaczenie? Niech ci "wszyscy" wybiorą sobie taką taryfę, aby nie płacić 70gr/min do play.

--
Liwiusz

Data: 2010-01-18 09:50:53
Autor: Toworek
W dniu dzisiejszym Play poinformowa� o prz ed�u�eniu nast�puj�cych promocji:
W dniu 2010-01-16 14:49, DeSola pisze:
> Uďż˝ytkownik "anilok"<a234f4@www.fm>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

> Co to da - jak kupisz play, to wszyscy dzwoni�cy do Ciebie wykosztowuj� sie
> na 0,70 za 1min
> Ten patent wyka�cza play.
>
> Maciek

nie kłam.

w mbank mobile bez łaski, w prepaidzie jest 19gr (lub 27 jak się nie znajdzie kodu promocyjnego na stronie) za 1 min do play.

Data: 2010-01-18 10:42:28
Autor: dwr
Toworek pisze:
W dniu 2010-01-16 14:49, DeSola pisze:
 > Uďż˝ytkownik "anilok"<a234f4@www.fm>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

 > Co to da - jak kupisz play, to wszyscy dzwoniďż˝cy do Ciebie wykosztowujďż˝ sie
 > na 0,70 za 1min
 > Ten patent wykaďż˝cza play.
 >
 > Maciek

nie k�am.

w mbank mobile bez �aski, w prepaidzie jest 19gr (lub 27 jak si� nie znajdzie kodu promocyjnego na stronie) za 1 min do play.

Już niedługo. Patrz kilka wątków wcześniej - zmianna cennika od 15.02

Data: 2010-01-18 10:49:20
Autor: W
W dniu dzisiejszym Play poinformowa_ o przed_u_eniu nast_puj_cych promocji:
dwr wystukał, co następuje:

 > Co to da - jak kupisz play, to wszyscy dzwoniďż˝cy do Ciebie  > wykosztowujďż˝ sie na 0,70 za 1min
 > Ten patent wykaďż˝cza play.
 >
 > Maciek

nie kĹ_am.

w mbank mobile bez Ĺ_aski, w prepaidzie jest 19gr (lub 27 jak siÄ_ nie znajdzie kodu promocyjnego na stronie) za 1 min do play.

Już niedługo. Patrz kilka wątków wcześniej - zmianna cennika od 15.02

Zmienił się *regulamin* (w związku ze zmianą podmiotu prowadzącego), i tylko on...

Data: 2010-01-18 16:56:33
Autor: J.F.
Użytkownik "DeSola" <pablo8791@op.pl> napisał w wiadomości news:hisg5i$195$1news.onet.pl...
Promocje zostają przedłużone do odwołania.
Co to da - jak kupisz play, to wszyscy dzwoniący do Ciebie wykosztowują sie na 0,70 za 1min  Ten patent wykańcza play.

Raczej pozwolil im sie rozwinac.

A teraz byc moze faktycznie nadszedl czas zeby cos w tym zmienic.

J.

W dniu dzisiejszym Play poinformował o przedłużeniu następujących promocji: