W dniu imienin kobiet

Data: 2009-03-31 12:00:40
Autor: Bad Behaviour
W dniu imienin kobiet
- W dniu imienin kobiet, składams yy zdrowia yyy w dniu ii jeszcze raz (hehehe)
- No mów mów
- W dniu imienin kobiet, ja wszystkich kobietom i dziewczynom, składam zdrowia, szczęścia, wszystkiego najlepszego, 100 lat zdrowia, dużo pi piniążków, yyy pracy, żeby znaleźli pracę sobie, młodzi dziewczynki składa kandydat na prezydenta RP rzeczpo politej polski pan Kononowicz Krzysztof

http://www.youtube.com/watch?v=0HPxgU1zx2s&feature=related

Data: 2009-03-31 12:34:39
Autor: Vic
W dniu imienin kobiet
Bad Behaviour wrote:
[...]

Jak go dobrze wypromuja to moze odebrac PiS-owi sporo wyborcow...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec