[SPAM] W dobre r臋ce sprzedam sw贸j Suzuki GSX 600F

Data: 2012-08-21 09:58:14
Autor: $heikh el $hah
[SPAM] W dobre r臋ce sprzedam sw贸j Suzuki GSX 600F
W dniu 2012-08-20 18:11, idealnymotocykl@gmail.com pisze:
Kupi艂em go pare lat temu i to m贸j pierwszy motocykl - Suzuki GSX 600F, czyli tzw. jajo, rocznik 1999. Niestety, z powodu ewakuowania si臋 z Polski na 2 lata, przyszed艂 czas go sprzeda膰. Opis szanowni koledzy mog膮 znale藕膰 tu:

http://www.idealnymotocykl.tk

Jak stre艣ci膰?

Motocyklem je藕dzi艂em naprawde bardzo ma艂o - przez kilka lat z obrze偶y Warszawy do centrum. Ostatnie trzy lata, odk膮d przeprowadzi艂em si臋 3 przystanki tramwajowe od pracy, motocykl przejecha艂 kilkaset kilometr贸w. Tym samym stan techniczny jest idealny - a przynajmniej tak mi powiedziano po kompleksowym przegl膮dzie kt贸ry zrobi艂em 600 km temu. Od tego czasu nic nie mia艂o powodu si臋 zmieni膰.

Je藕dzi艂em - mo偶e czasem wstyd si臋 przyzna膰 - okazjonalnie i "jak baba" ;) Mimo plan贸w nigdy nie uczy艂em si臋 stawia膰 go na gum臋, czy to przedni膮, czy tyln膮. Nie zamn膮艂em nigdy ko艂a. Nigdy r贸wnie偶 nie doszed艂em do "odci臋cia" i og贸lnie je藕dzi艂 raczej w 艣rednim zakresie obrot贸w. Przy nast臋pnej maszynie to si臋 mam nadzieje nieco zmieni, p贸ki co dzi臋ki temu nowy w艂a艣ciciel dostanie sprz臋t w bardzo dobrym stanie technicznym.

Nigdy nic mi si臋 nie zepsu艂o poza akumulatorami po zimie. Dwie zmiany akumulatora min臋艂y zanim przekona艂em si臋, 偶e od艂膮czenie go nie wystarczy - trzeba jeszcze przenie艣膰 gdzie艣, gdzie w zimie jest ciep艂o.

Podsumowuj膮c - sprz臋t jest pewny, o autentycznym niskim przebiegu i po spokojnym u偶ytkowaniu. My艣l臋, 偶e wprawne oko i ucho b臋dzie w stanie wychwyci膰, 偶e to co m贸wie jest prawd膮. Motocykl aktualnie stoi w centrum Warszawy.

Lech Wiktor Piotrowski

Wszystko fajnie, lewa w g贸r臋 i w og贸le, jednak 13-letni, je偶d偶ony motocykl nigdy nie b臋dzie "idealny". Mia艂em si臋 jeszcze przyczepi膰 do kilku b艂臋d贸w stylistycznych, ale po porannym deszczu wysz艂o s艂o艅ce i b臋d臋 lata艂 mimo, 偶e "they know I'm rollin' 鈥 they hatin'...". ;)

--
PS 鈥 W dobre r臋ce si臋 oddaje, nie sprzedaje. A ko艂o zamyka co najwy偶ej jakim艣 U-lockiem. Mia艂e艣 na my艣li przeszlifowanie rantu bie偶nika? Dobrze by o Tobie i motocyklu 艣wiadczy艂o, gdyby tak by艂o. :)

--
鈺(嗖.嗖)鈺 锔 鈹烩攣鈹
丧蓯丧$ 菨谉 丧蕿谋菨丧$

Data: 2012-08-21 01:17:20
Autor: idealnymotocykl
[SPAM] W dobre r阠e sprzedam sw骿 Suzuki GSX 600F
On Tuesday, August 21, 2012 9:58:14 AM UTC+2, $heikh el $hah wrote:

Wszystko fajnie, lewa w g髍 i w og髄e, jednak 13-letni, je縟縪ny motocykl nigdy nie b阣zie "idealny".

Mozna ogolnie powiedziec, ze idealy nie istnieja :) Staram sie wylozyc stan czarno na bialym i kupujacy, tak jak Ty, bedzie mogl sam ocenic.

PS - W dobre r阠e si oddaje, nie sprzedaje.

Przyjelo sie, ze sie oddaje. Ja chce sprzedac w dobre rece ;)

A ko硂 zamyka co najwy縠j jakim U-lockiem. Mia砮 na my秎i przeszlifowanie > rantu bie縩ika? Dobrze by o Tobie i motocyklu 秝iadczy硂, gdyby tak by硂. :)

Chodzi硂 mi oczywi禼ie o zamkni阠ie gumy.

Dzieki za komentarz!

Data: 2012-08-21 10:30:26
Autor: Ivam
On Tue, 21 Aug 2012 01:17:20 -0700 (PDT), idealnymotocykl@gmail.com wrote:
Przyjelo sie, ze sie oddaje. Ja chce sprzedac w dobre rece ;)

Czyli jak przyjedzie kole艣 wysmarowany samoopalaczem, z bia艂a frotka na r臋ce, kt贸ry b臋dzie si臋 przypierdalal, 偶e 偶ar贸wki gownianej firmy,do tego krzywo pomalowane, to jemu nie sprzedasz?

Kamie艅 z serca;)

--

pzdr:
Ivam

Data: 2012-08-21 01:35:13
Autor: idealnymotocykl
On Tuesday, August 21, 2012 10:30:26 AM UTC+2, Ivam wrote:
On Tue, 21 Aug 2012 01:17:20 -0700 (PDT), idealnymotocykl@gmail.com wrote:

> Przyjelo sie, ze sie oddaje. Ja chce sprzedac w dobre rece ;)

Czyli jak przyjedzie kole wysmarowany samoopalaczem, z bia砤 frotka na r阠e, kt髍y b阣zie si przypierdalal, 縠 縜r體ki gownianej firmy,do tego krzywo pomalowane, to jemu nie sprzedasz?

Kamie z serca;)

Jak bede mial wybor komu sprzedac, to bede sie zastanawial ;)

Lech Wiktor Piotrowski

Data: 2012-08-21 14:39:40
Autor: Viking
W dniu 2012-08-21 10:30, Ivam pisze:
[...]

:))))

Jednak trzeba przyzna膰, ze dawno takiego pajaca grupowego nie by艂o.   O tych z przed kilku lat ju偶 艣wiat zapomnia艂, no dobre dobre.;

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2012-08-21 18:09:40
Autor: $heikh el $hah
[...]

Nigdy nie u偶ywa艂em samoopalacza, nigdy nie by艂em na solarium.
Bia艂ej frotki ju偶 nie mam (mam zielono-bia艂o-czerwon膮, czyli barwy stajni, z kt贸rej pochodzi moje toczyde艂ko).
A 'Japo艅ca' w 偶yciu nie kupi臋, a przynajmniej mam tak膮 nadziej臋, 偶e b臋dzie mnie sta膰 na jak膮艣 Bimot臋, albo chocia偶 Dukata.

--
鈺(嗖.嗖)鈺 锔 鈹烩攣鈹
丧蓯丧$ 菨谉 丧蕿谋菨丧$

[SPAM] W dobre r臋ce sprzedam sw贸j Suzuki GSX 600F