[SPAM] W dobre ręce sprzedam swój Suzuki GSX 600F

Data: 2012-08-20 09:11:32
Autor: idealnymotocykl
[SPAM] W dobre ręce sprzedam swój Suzuki GSX 600F
Kupiłem go pare lat temu i to mój pierwszy motocykl - Suzuki GSX 600F, czyli tzw. jajo, rocznik 1999. Niestety, z powodu ewakuowania się z Polski na 2 lata, przyszedł czas go sprzedać. Opis szanowni koledzy mogą znaleźć tu:

http://www.idealnymotocykl.tk

Jak streścić?

Motocyklem jeździłem naprawde bardzo mało - przez kilka lat z obrzeży Warszawy do centrum. Ostatnie trzy lata, odkąd przeprowadziłem się 3 przystanki tramwajowe od pracy, motocykl przejechał kilkaset kilometrów. Tym samym stan techniczny jest idealny - a przynajmniej tak mi powiedziano po kompleksowym przeglądzie który zrobiłem 600 km temu. Od tego czasu nic nie miało powodu się zmienić.

Jeździłem - może czasem wstyd się przyznać - okazjonalnie i "jak baba" ;) Mimo planów nigdy nie uczyłem się stawiać go na gumę, czy to przednią, czy tylną. Nie zamnąłem nigdy koła. Nigdy również nie doszedłem do "odcięcia" i ogólnie jeździł raczej w średnim zakresie obrotów. Przy następnej maszynie to się mam nadzieje nieco zmieni, póki co dzięki temu nowy właściciel dostanie sprzęt w bardzo dobrym stanie technicznym.

Nigdy nic mi się nie zepsuło poza akumulatorami po zimie. Dwie zmiany akumulatora minęły zanim przekonałem się, że odłączenie go nie wystarczy - trzeba jeszcze przenieść gdzieś, gdzie w zimie jest ciepło.

Podsumowując - sprzęt jest pewny, o autentycznym niskim przebiegu i po spokojnym użytkowaniu. Myślę, że wprawne oko i ucho będzie w stanie wychwycić, że to co mówie jest prawdą. Motocykl aktualnie stoi w centrum Warszawy.

Lech Wiktor Piotrowski

Data: 2012-08-21 09:58:14
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-08-20 18:11, idealnymotocykl@gmail.com pisze:
[...]

Wszystko fajnie, lewa w górę i w ogóle, jednak 13-letni, jeżdżony motocykl nigdy nie będzie "idealny". Miałem się jeszcze przyczepić do kilku błędów stylistycznych, ale po porannym deszczu wyszło słońce i będę latał mimo, że "they know I'm rollin' – they hatin'...". ;)

--
PS – W dobre ręce się oddaje, nie sprzedaje. A koło zamyka co najwyżej jakimś U-lockiem. Miałeś na myśli przeszlifowanie rantu bieżnika? Dobrze by o Tobie i motocyklu świadczyło, gdyby tak było. :)

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-21 01:17:20
Autor: idealnymotocykl
On Tuesday, August 21, 2012 9:58:14 AM UTC+2, $heikh el $hah wrote:

Wszystko fajnie, lewa w górę i w ogóle, jednak 13-letni, jeżdżony motocykl nigdy nie będzie "idealny".

Mozna ogolnie powiedziec, ze idealy nie istnieja :) Staram sie wylozyc stan czarno na bialym i kupujacy, tak jak Ty, bedzie mogl sam ocenic.

PS - W dobre ręce się oddaje, nie sprzedaje.

Przyjelo sie, ze sie oddaje. Ja chce sprzedac w dobre rece ;)

A koło zamyka co najwyżej jakimś U-lockiem. Miałeś na myśli przeszlifowanie > rantu bieżnika? Dobrze by o Tobie i motocyklu świadczyło, gdyby tak było. :)

Chodziło mi oczywiście o zamknięcie gumy.

Dzieki za komentarz!

Data: 2012-08-21 10:30:26
Autor: Ivam
On Tue, 21 Aug 2012 01:17:20 -0700 (PDT), idealnymotocykl@gmail.com wrote:
Przyjelo sie, ze sie oddaje. Ja chce sprzedac w dobre rece ;)

Czyli jak przyjedzie koleś wysmarowany samoopalaczem, z biała frotka na ręce, który będzie się przypierdalal, że żarówki gownianej firmy,do tego krzywo pomalowane, to jemu nie sprzedasz?

Kamień z serca;)

--

pzdr:
Ivam

Data: 2012-08-21 01:35:13
Autor: idealnymotocykl
On Tuesday, August 21, 2012 10:30:26 AM UTC+2, Ivam wrote:
> [...]

Czyli jak przyjedzie koleś wysmarowany samoopalaczem, z biała frotka na ręce, który będzie się przypierdalal, że żarówki gownianej firmy,do tego krzywo pomalowane, to jemu nie sprzedasz?

Jak bede mial wybor komu sprzedac, to bede sie zastanawial ;)

Lech Wiktor Piotrowski

Data: 2012-08-21 14:39:40
Autor: Viking
W dniu 2012-08-21 10:30, Ivam pisze:
[...]

:))))

Jednak trzeba przyznać, ze dawno takiego pajaca grupowego nie było.   O tych z przed kilku lat juĹź świat zapomniał, no dobre dobre.;

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2012-08-21 18:09:40
Autor: $heikh el $hah
[...]

Nigdy nie używałem samoopalacza, nigdy nie byłem na solarium.
Białej frotki już nie mam (mam zielono-biało-czerwoną, czyli barwy stajni, z której pochodzi moje toczydełko).
A 'Japońca' w życiu nie kupię, a przynajmniej mam taką nadzieję, że będzie mnie stać na jakąś Bimotę, albo chociaż Dukata.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

[SPAM] W dobre ręce sprzedam swój Suzuki GSX 600F