W dupę jebany GetinOnline!

Data: 2012-01-03 23:48:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dupę jebany GetinOnline!

"Konfabulator" jdv19b$qdj$1@inews.gazeta.pl

Właśnie, że tak, jak w temacie.

GB taki jest -- niewiele wnosisz do tego tematu.
Optima ma dwie masy kłopotów; meritum u dobrych
klientów chodzi powoli, u słabych chodzi bardzo
powoli; EB zwykle chadza spać z kurami i śpi do
godziny szóstej rano najbliższego ,,dnia roboczego''...

GetinBank? -- jeśli nie okradnie to chociaż oszuka. :)

Citi też ma swój mankament -- niezbyt szybko księguje przychodzące przelewy...

Polbankowi trudno zarzucić jakąkolwiek nieuczciwość,
ale ich bankomaty i ich wpłatowamy bywają obsługiwane
pozaczasowo. ;)

KB natomiast ma kody papierowe z XIX ;) wieku...

Mnie (przed laty -- opowieść na tej grupie) GetinBank
chciał oszukać w jednej sprawie (i oszukał w innej)
a w mojej obecności oszukiwał innych ludzi, zaś jeszcze
inni ludzie narzekali w mojej obecności na nieuczciwość
GetinBanku... :)

-=-

Nie chcesz mieć kłopotów -- po prostu omijaj Getin i inne dziadostwo.

W Biedronce kradną, oszukują, odmawiają wglądu w zapisy swoich kamer
i sprzedają drogo, zaś już w Carrefourze obsługa jest miła/uprzejma
ponad miarę, ceny są tam niskie, jakość dobra (lub bardzo dobra)
przewidywalność niemal stuprocentowa... Na dodatek w Biedronce
cuchnie, zaś w Carrefourze jest dobre powietrze.

I po prostu trzeba wybierać -- nikt nie nakazuje Ci dobroczynienia
lub czynienia miłosierdzia na rzecz oszustów z dziadowskiego
GetinBanku, gdy są inne banki.

Data: 2012-01-04 09:21:52
Autor: Konfabulator
W dupę jebany GetinOnline!
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
I po prostu trzeba wybierać -- nikt nie nakazuje Ci dobroczynienia
lub czynienia miłosierdzia na rzecz oszustów z dziadowskiego
GetinBanku, gdy są inne banki.

Jeśli ten "bank" proponuje warunki, których nie mogę uzyskać w Biedronce, ani
w Carrefourze to jeśli chcę z nich skorzystać, w sposób opisany w regulaminie
i prawie bankowym - to żaden getin mi tego nie będzie utrudniał i blokował
środków, a następnie nie będzie ucinał ze sobą kontaktu. Jestem zbyt
upierdliwym i nerwowym typem, gdy chodzi o $$$ :)

Data: 2012-01-04 20:07:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W dupę jebany GetinOnline!

"Konfabulator" je15ng$6hv$1@inews.gazeta.pl

[...]

Przemoc rodzi przemoc. Lepszym rozwiązaniem jest izolowanie i rzekome ignorowanie.
Gdy Getin straci klientów -- albo zmieni się na lepsze, albo padnie. Szansa na to,
że padnie i Getin, i warunki przezeń proponowane -- jest nikła, o ile te warunki
są (jak się to mówi) realne, czyli możliwe do spełnienia. :)

A to, że izolacja jest dobrą metodą wiem od naszych ,,umiłowanych
w Panu'' duchownych, którzy tę metodę szlifują od setek lat. Teraz
mają kłopot -- internet przyniósł zagrożenia z którymi trudno walczyć
tym, doskonalącym swe metody, duchownym.

Żmija kąsa -- taka jej natura. Próba wychowania żmii, nakłonienia jej
do śpiewu czy gry na gitarze ;) spełznie [spełznie jak wąż?] na niczym. :)

Getin może z czasem nauczyć się pokonywania Ciebie.
Oczywiście nie odradzam wojowania. Wręcz odwrotnie -- póki
masz siły, możliwości i cierpliwość, możesz walczyć. Poniekąd
to nawet Twoja powinność ;) wobec społeczeństwa. Ja też wojowałem,
z bankami (i nie tylko z bankami) -- wytrwale i całkiem skutecznie.

W dupę jebany GetinOnline!