W dupie mam warzywa!!!!!!!!

Data: 2009-04-27 21:41:30
Autor: Sqeeb
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On Mon, 27 Apr 2009 21:15:16 +0200
"BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:

Czesc.
Mozna pierdolic o motocyklach jezdzacych 300 na gumie. O motocyklistach lamiacych przepisy.
Ale moze by zrobic jakas akcje dla kierowcow ktorzy sa po prostu slepi??
KURWA jak mozna nie zauwazyc motocykla jadacego z wlaczonymi swiatlami w bialy dzien??!!

Nie tylko Ciebie to wkur... podnosi ciśnienie chciałem powiedzieć.

Ano mozna wystarczy _patrzec_ w druga strone!!!
BO TAK!
Bo kurwa musze przejechac skrzyzowanie a z lewej jedzie tylko motocykl.
Bo mam w dupie przepisy i zdaze przeleciec.

Na szczescie jechalismy 30 km/h bo cos mnie tknelo, ze ten gosc w civicu co patrzy w prawo moze tak sobie po prostu ruszyc.

Cały jesteś? Nic sobie nie połamałeś? No to się cieszyć i (jak jesteś wierzący)
dziękować Bogu.

I tak na prawde mozna sobie w odbyt wsadzic trening hamowania, awaryjnego skrecania i tym podobne pierdoly, ktore w naszym mniemaniu powinny nam pomoc w niebezpiecznej sytuacji. Jak ci cos wyjezdza 3 metry przed kolo to tylko mozna pomyslec 'O kur..." bo na "wa" tojuz nie starcza czasu.

Zapytaj kogoś po wypadku "bałeś się?". Raczej każdy Ci odpowie że nie, bo nie
było kiedy się bać...

Lewa owiewka, do wyrzucenia, lampy nie ma, stelaz do przodu poszedl sie ..... odstresowac na lewo, razem z lampa i szyba, lagi krzywe i urwalem chlodnice.
Straty w samochodzie rysa na drzwiach i feldze.

Motocykl rzecz nabyta.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-27 23:07:40
Autor: BartekGSXF
W dupie mam warzywa!!!!!!!!

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090427214130.c6036081.sqeebinternet.community...
On Mon, 27 Apr 2009 21:15:16 +0200
Cały jesteś? Nic sobie nie połamałeś? No to się cieszyć i (jak jesteś wierzący)
dziękować Bogu.
 Juz jestem po nakopaniu sobie do dupy i szczekaniu pod stolem
Nastepnym razem jak bedzie dyskusja o ciuchach to jazda tylko w motocyklowych. Kurtka z ochraniczami , zolw, rekawiczki, spodnie.
Zdaniem lekarza ktory byl na miejscu to tylko dlatego, ze mielismy z zona ubrania wyszlismy tylko z siniakami i stluczeniami.

Motocykl rzecz nabyta.
Dokladnie.
Szkoda tylko, ze teraz bedziemy stac w korkach :|

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-04-28 07:47:23
Autor: Marcin Narzynski
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
Motocykl rzecz nabyta.

Dokladnie.
Szkoda tylko, ze teraz bedziemy stac w korkach :|

A jak w takiej sytuacji działa OC sprawcy? Pozwala na zakup nowego motoru? Szkoda całkowita?
Czy to tak samo jak w samochodach - czyli odzyskasz mniej wiecej wartość motocykla?

Data: 2009-04-28 09:08:22
Autor: BartekGSXF
W dupie mam warzywa!!!!!!!!

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> napisał w wiadomości news:gt659c$q0q$1news.onet.pl...
A jak w takiej sytuacji działa OC sprawcy? Pozwala na zakup nowego motoru? Szkoda całkowita?
Czy to tak samo jak w samochodach - czyli odzyskasz mniej wiecej wartość motocykla?
Maloznawca przyjdzie dopiero 30.04 ale pewnie i tak bedzie szkoda calkowita.
Na pewno pekly oba ucha od chlodnicy bo trzyma sie tylko na przewodach i jak pierdyknalem lewa strona to poszlo uderzenie w skrzynie. Nie moge zrzucic biegu.
Ale z OC sprawcy mozna zamowic lawete. Z tego co mowil wlasnie laweciarz ma sie dwa kursy na koszt sprawcy. Jeden do miejsca "garazowania" drugi do serwisu.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-04-28 08:06:53
Autor: Kefir
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
Elou!
"BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote in message news:gt56us$dim$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Wielce odkrywcze, naprawde wielce, zwlaszcza ze na grupie od zawsze doradza sie dresy i adidasy, prawda? ;)
Szczerze gratuluje, a nawet nieco zazdrosze, szczescia. Dajcie na msze by nie odpuszczalo. Dzieki takze ze sie podzieliles - moze to da do myslenia kilku niezniszczalnym.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef

Data: 2009-04-28 08:13:59
Autor: Sqeeb
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On Mon, 27 Apr 2009 23:07:40 +0200
"BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:

 Juz jestem po nakopaniu sobie do dupy i szczekaniu pod stolem

Nie takie rzeczy się w szoku powypadkowym robiło ;-)

>Motocykl rzecz nabyta.
Dokladnie.
Szkoda tylko, ze teraz bedziemy stac w korkach :|

Cos z ubezpieczalni dostaniesz, troche odlozysz, kupisz nowego.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

W dupie mam warzywa!!!!!!!!