W dupie mam warzywa!!!!!!!!

Data: 2009-04-27 21:58:07
Autor: KJ Siła Słów
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
BartekGSXF pisze:

cos mnie tknelo, ze ten gosc w civicu co patrzy w prawo moze tak sobie po prostu ruszyc.

Jak juz sie nacieszysz z tej drobnej przyjemnosci zwanej zyciem i poskladasz plastiki to dojdziesz do ciekawego spostrzezenia, ze nikt tylko Ty sam mozesz sobie dac szanse na przezycie na drodze.

I ze cale to pierdolenie o winie i bledzie w ktorym brales udzial na sasiedniej liscie jest niczym wiecej niz meczeniem elektronow a PoRD to mozna sobie najwyzej do trumny wlozyc.

A teraz bedzie faza lekkiej paranoi, potem wszystko wroci do normy, zacznie sie rutyna i potem Los przesle Ci warning i znowu odpuscisz.
I tak w kolko.

Duzo "tkania" zycze.

KJ i pierwsze objawy rutyny w sezonie

Data: 2009-04-27 13:37:16
Autor: WIADRO
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On 27 Kwi, 21:58, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:

Jak juz sie nacieszysz z tej drobnej przyjemnosci zwanej zyciem i
poskladasz plastiki to dojdziesz do ciekawego spostrzezenia, ze nikt
tylko Ty sam mozesz sobie dac szanse na przezycie na drodze.

piękne! jak będę malował motocykl mogę wykorzystać te piękne zdania?
albo mógłbyś ciut to skrócić? sobie bym to napisał na koszulce - bo
łajzy będą mieli nieco mało czasu na przeczytanie,

--
wiadro
cygnus i haya

Data: 2009-04-27 22:45:03
Autor: Leszek Karlik
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On Mon, 27 Apr 2009 22:37:16 +0200, WIADRO <wiadro@gmail.com> wrote:

[...]
[...]

"WSZYSCY CHCĄ MNIE ZABIĆ"

wiadro
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
Cieszesieżemogłempomóc

Data: 2009-04-27 14:01:41
Autor: WIADRO
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On 27 Kwi, 22:45, "Leszek Karlik" <les...@hell.pl> wrote:

"WSZYSCY CHCĄ MNIE ZABIĆ"

raczej " ja chce się zabić a inni to tylko niechcący.."

ale i tak słabiutke w porównaniu do

"nikt tylko Ty sam mozesz sobie dac szanse na przezycie na drodze. "

mmm

--
wiadro

Data: 2009-04-27 23:05:48
Autor: Leszek Karlik
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On Mon, 27 Apr 2009 23:01:41 +0200, WIADRO <wiadro@gmail.com> wrote:

[...]
"WSZYSCY CHCĄ MNIE ZABIĆ"
raczej " ja chce się zabić a inni to tylko niechcący.."

Dużo miejsca na koszulce zajmuje.

ale i tak słabiutke w porównaniu do
"nikt tylko Ty sam mozesz sobie dac szanse na przezycie na drodze. "

A to to już w ogóle, trzeba by rozdzielić na dwie części. Na przykład
na plecach koszulki "szanse na przeżycie na drodze" a z przodu
"nikt tylko Ty sam możesz sobie dać".

Hm.

wiadro
--
Leszek 'Pomocny' Karlik

Data: 2009-04-28 08:44:53
Autor: gildor
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
Leszek Karlik pisze:
"nikt tylko Ty sam możesz sobie dać".

Hm.

no właśnie. samogwałt?

--
gildor
9'99

Data: 2009-04-28 08:47:42
Autor: Arni
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
gildor pisze:
Leszek Karlik pisze:
"nikt tylko Ty sam możesz sobie dać".

Hm.

no właśnie. samogwałt?

gwałt jest wtedy kiedy jedna strona chce a druga nie. Jak to sobie wyobrażasz? :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-04-28 08:52:52
Autor: Marcin Gardeła
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
Arni wrote:
no właśnie. samogwałt?
gwałt jest wtedy kiedy jedna strona chce a druga nie. Jak to sobie
wyobrażasz? :)

Prawa półkula mózgowa, czyli ta damska, od kolorów, wrażeń, emocji i ochoty chce zgwałcić lewą półkulę, czyli tą od logiki i sensu, męską. Albo odwrotnie.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-04-28 09:02:17
Autor: Arni
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
Marcin Gardeła pisze:
Arni wrote:
[...]

w sensie ze mają sprzeczne dążenia? przeciez jedna i druga chcą tego samego tylko kazda w innej sferze. No chyba ze ktos ma rozdwojenie jaźni ale to chyba nie jest norma. nie jestem psychologiem ale okreslenie samo-gwałt jest idiotyczne

Data: 2009-04-28 12:29:21
Autor: Sqeeb
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On Tue, 28 Apr 2009 09:02:17 +0200
Arni <arni@NO.spam> wrote:

[...]

U nas Prostytutke można zgwałcić, więc nie ma czemu tu się dziwić.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-28 12:36:04
Autor: newrom
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On Tue, 28 Apr 2009 12:29:21 +0200, Sqeeb <sqeeb@internet.community>
wrote:

U nas Prostytutke można zgwałcić, więc nie ma czemu tu się dziwić.

Mowisz ze jak ma zawod prostytutka to musi sie zawsze godzic na seks ?
A kierowce zawodowego moge zmusic zeby mnie wozil ?

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-04-28 12:47:16
Autor: Sqeeb
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On Tue, 28 Apr 2009 12:36:04 +0200
newrom@spamcom.com wrote:

>U nas Prostytutke można zgwałcić, więc nie ma czemu tu się dziwić.

Mowisz ze jak ma zawod prostytutka to musi sie zawsze godzic na seks ?
A kierowce zawodowego moge zmusic zeby mnie wozil ?

A w godzinach pracy czy poza?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-28 12:52:17
Autor: newrom
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On Tue, 28 Apr 2009 12:47:16 +0200, Sqeeb <sqeeb@internet.community>
wrote:

A w godzinach pracy czy poza?

A to ma znaczenie ? Mozna Cie _zmusic_ do wykonania zadania zgodnego z
Twoja praca w godzinach pracy?

Data: 2009-04-28 13:10:10
Autor: Sqeeb
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On Tue, 28 Apr 2009 12:52:17 +0200
newrom@spamcom.com wrote:

>A w godzinach pracy czy poza?

A to ma znaczenie ? Mozna Cie _zmusic_ do wykonania zadania zgodnego z
Twoja praca w godzinach pracy?

Czyli nie można zmusić prostytutki w godzinach pracy do seksu.
Czyli nie można jej zgwałcić ;->

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-28 13:15:56
Autor: gildor
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
newrom@spamcom.com wrote:

[...]

zaraz. zaprzeczasz sam sobie. skoro nie można zmusić, więc zmuszanie jest gwałtem. ergo, można ją zgwałcić.

--
gildor
9'99

Data: 2009-04-28 13:38:50
Autor: Sqeeb
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On Tue, 28 Apr 2009 13:15:56 +0200
gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> Czyli nie można jej zgwałcić ;->

zaraz. zaprzeczasz sam sobie. skoro nie można zmusić, więc zmuszanie jest gwałtem. ergo, można ją zgwałcić.

Nie, nie, nie... newrom zapytał czy można zmusić mnie do wykonania pracy
wtedy, gdy już ją wykonuję. Nie można przecież zmusić kogoś do czegoś co
już trwa? Czyli nie da się zgwałcić prostytutki w godzinach pracy.

No a godziny pracy prostytutki są... zmienne.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-28 13:43:42
Autor: gildor
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
Sqeeb pisze:
[...]

da się da. jak w czasie wykonywania usługi usługobiorca wykroczy poza umówione elementy zamówionego zadania, wbrew woli usługodawcy. np zapali papierosa w miejscu gdzie palić nie wolno. w ten sposób dokona gwałtu na płucach usługodawcy wbrew jego (jej) woli (jak nie będzie chciał zgasić, albo przykiepuje na pępku).

--
gildor
9'99

Data: 2009-04-28 13:48:50
Autor: Monster
W dupie mam warzywa!!!!!!!!

Użytkownik "Sqeeb"  napisał w wiadomości

Nie, nie, nie... newrom zapytał czy można zmusić mnie do wykonania pracy
wtedy, gdy już ją wykonuję. Nie można przecież zmusić kogoś do czegoś co
uż trwa? Czyli nie da się zgwałcić prostytutki w godzinach pracy.

Niezapłacenie za usługę jest gwałtem,czy oszustwem?:-)

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec

Data: 2009-04-28 17:34:48
Autor: RadoslawF
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
Dnia 2009-04-28 13:48, Użytkownik Monster napisał:

Niezapłacenie za usługę jest gwałtem,czy oszustwem?:-)

Przed wojna było gwałtem, teraz jest oszustwem.

Pozdrawiam

Data: 2009-04-28 17:53:24
Autor: Sqeeb
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On Tue, 28 Apr 2009 17:34:48 +0200
RadoslawF <radoslawfl@gazeta.pl> wrote:

> Niezapłacenie za usługę jest gwałtem,czy oszustwem?:-)

Przed wojna było gwałtem, teraz jest oszustwem.

Przed I WŚ, II WŚ czy Stanem Wojennym?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-28 21:50:22
Autor: RadoslawF
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
Dnia 2009-04-28 17:53, Użytkownik Sqeeb napisał:

Niezapłacenie za usługę jest gwałtem,czy oszustwem?:-)
Przed wojna było gwałtem, teraz jest oszustwem.

Przed I WŚ, II WŚ czy Stanem Wojennym?

Przed II wś.

Pozdrawiam

Data: 2009-04-28 08:52:58
Autor: gildor
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
Arni pisze:
gildor pisze:
Leszek Karlik pisze:
"nikt tylko Ty sam możesz sobie dać".

Hm.

no właśnie. samogwałt?

gwałt jest wtedy kiedy jedna strona chce a druga nie. Jak to sobie wyobrażasz? :)

to jak to się nazywa, to tam na górze?

--
gildor
9'99

Data: 2009-04-28 22:25:09
Autor: zbigi
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
gildor napisał(a):
Arni pisze:
gildor pisze:
Leszek Karlik pisze:

[...]

"Sobiectwo"
Ciesze sie, ze moglem pomoc :)

Data: 2009-04-29 09:29:49
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
Leszek Karlik napisał(a):
"nikt tylko Ty sam możesz sobie dać".

Bezsensu.
Ja to mam projekt na taka zoltom naklejke co teraz kazdy patafian ja ma na aucie:

"Patrz dwa razy w lusterka. W tym czasie wyrucham ci pasazerke. Motocyklisci sa wszedzie! Nawet w dupie!"

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-04-27 20:53:26
Autor: AlF
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
Leszek Karlik wrote:
[...]

albo tu jeszcze kikla do wyboru

DWA ZYCIA DZIS MAM
NA TWOJA FURE SRAM

JAK NA MOTO NIE ZERKASZ
TO NIE MASZ DZIS LUSTERKA

KTO NA CZERWONYM ZASAKUJE
TEMU SRODKOWY PALEC OFERUJE

BEZ MIGACZA PASA ZMIANA
BLACHARECZKA DO KLEPANIA

Data: 2009-04-27 22:56:14
Autor: BartekGSXF
W dupie mam warzywa!!!!!!!!

Użytkownik "WIADRO" <wiadro@gmail.com> napisał w wiadomości news:382ac57d-177a-4cc9-8cd8-2850348c7dcdy34g2000prb.googlegroups.com...
[...]

Myslisz, ze beda patrzec?
W zyciu nie myslalem, ze mozna wjechac na skrzyzowanie patrzac sie w prawa strone tylko.
Najlepsze jest to, ze dojezdzajac do niego chcialem pipnac klaksonem ale jak zobaczylem ze ruszyl, to pewnie wcisnalem migacz zamiast klaksonu.
I znalazlo sie dwoje swiadkow, ze jechalem z wlaczonym migaczem. W tym kobitka ktora mogla widziec _tylko_ lewa strone motocykla bo stala po drugiej stronie skrzyzownania.
No ale "Panie mial wlaczony migacz bo jak juz motocykl lezal to blyskalo mu swiatlo po tamtej stronie"
Rece opadaja.

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-04-28 00:10:32
Autor: newrom
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On Mon, 27 Apr 2009 22:56:14 +0200, "BartekGSXF"
<bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:

W zyciu nie myslalem, ze mozna wjechac na skrzyzowanie patrzac sie w prawa strone tylko.

Teraz juz wiesz. Niewiele Cie kosztowalo dowiedzenie sie o tym.
Zupelnie za darmoche podpowiem ze kierowca w samochodzie (nomen omen
polonezie) moze sie na Ciebie gapic i wyjechac. A poznij powiedziec
'niewidzialempana'.
Wracaj do zdrowia, sklejaj padline i bedzie dopsz :)

Pozdr
newrom

Data: 2009-04-27 23:38:50
Autor: KJ Siła Słów
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
WIADRO pisze:

piękne! jak będę malował motocykl mogę wykorzystać te piękne zdania?
albo mógłbyś ciut to skrócić?

Alez prosze Cie bardzo, rob sobie z tym zdaniem co chcesz i jak chcesz: napis, piosenke albo tatuaz.
:-)

KJ Siła Słów
GSXR 2K1 "Angry Sky"
dagixar tribe colors

Data: 2009-04-28 01:29:02
Autor: de Fresz
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On 2009-04-27 23:38:50 +0200, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> said:

Alez prosze Cie bardzo, rob sobie z tym zdaniem co chcesz i jak chcesz: napis, piosenke albo tatuaz.
:-)

Ty może lepiej spytaj gdzie ten tatuaż. Bo co jak obok umieści autora? Kontekst mógłby Ci się nie spodobać...
;-)

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-04-28 10:10:12
Autor: kristos
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
WIADRO wrote:
[...]

"wypierdalać, nadjeżdżam !"

--
kristos
885

Data: 2009-04-27 23:01:20
Autor: BartekGSXF
W dupie mam warzywa!!!!!!!!

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:gt53as$7h0$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jak juz sie nacieszysz z tej drobnej przyjemnosci zwanej zyciem i poskladasz plastiki to dojdziesz do ciekawego spostrzezenia, ze nikt tylko Ty sam mozesz sobie dac szanse na przezycie na drodze.
Wlasnie dlatego kupie cos co lepiej hamuje i skreca. Pewnie gsxra. Z przewodami w stlowym oplocie zebym sobie samopoczucie poprawil.

I ze cale to pierdolenie o winie i bledzie w ktorym brales udzial na sasiedniej liscie jest niczym wiecej niz meczeniem elektronow a PoRD to mozna sobie najwyzej do trumny wlozyc.
Prawda,

A teraz bedzie faza lekkiej paranoi, potem wszystko wroci do normy, zacznie sie rutyna i potem Los przesle Ci warning i znowu odpuscisz.
I tak w kolko.
Poki co na razie odpuszczamy dwa kolka. Naprawiac nie ma sensu, dozbieramy i pojdziemy w scigacze ;)
Zreszta moja lepsza polowa na razie nie wsiadzie na moto. :(

Duzo "tkania" zycze.
A dziekujemy.

KJ i pierwsze objawy rutyny w sezonie

--