W dupie mam warzywa!!!!!!!!

Data: 2009-04-27 23:50:38
Autor: KLOSZ
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
BartekGSXF pisze:

Czesc.

<CIACH! - i tu nastepuje opis zdarzenia drogowego>

Witka,
no to kurna pech...
grunt, ze Wam sie nic nie stalo.
Motocykl zmienisz na mniej pognieciony i bedzie ok.
A, ze slepi w tej naszej Lodzi jezdza to prawda i nic na prawde nic nie pomoze... trzeba to wliczyc i starac sie unikac spotkan.

A tak z glupia frant dla uzupelnienia statystyki zapytam: jechales w kamizelce odblaskowej czy bez niej? Serio pytam, bo pamietam, ze kiedys takiej uzywales/uzywaliscie jak sie na WOSPie widzielismy.

Glowa do gory i do zobaczenia znow na szosie!

KLOSZ
--
Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-04-28 01:27:56
Autor: marider
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
KLOSZ pisze:
BartekGSXF pisze:

Dupa sie zagoi, moto poskladasz lub wymienisz (za kase z OC lub AC/do wyboru) a doswiadczenie doswiadczeniem. Najwazniejsze zdrowie ;)

A tak z glupia frant dla uzupelnienia statystyki zapytam: jechales w kamizelce odblaskowej czy bez niej? Serio pytam, bo pamietam, ze kiedys takiej uzywales/uzywaliscie jak sie na WOSPie widzielismy.

A mnie wk... te kamizelki, IMHO to poroniony pomysl a ze jakis duren w rzadzie podpatrzyl ze niektorzy w tym jezdza po ulicach, to teraz najchetniej na wszystkich by wymusili noszenie tych oczojebnych kamizelek za grosze. Nie po to kupowalem kombinezony za kilka tys zl zeby przykrywac je takim gownem ku uciesze urzedasow.

Jak chcecie byc widoczni to zrobcie sobie z motocykli choinki jak z niektorych TIRow z masa kolorowych lampeczek, fredzli i choragiewek. I koniecznie mega-glosne wydechy do kompletu a nawet syreny i mini-latarnie morskie! ;)

Pzdr
PS: a jak warzywa to wloszczyzna, np Ducati czy inne takie ;]
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

Data: 2009-04-28 07:25:53
Autor: newrom
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On Tue, 28 Apr 2009 01:27:56 +0200, marider <mariderCUT@go2.pl> wrote:

najchetniej na wszystkich by wymusili noszenie tych oczojebnych kamizelek za grosze.

Ale co Ci bardziej przeszkadza, oczojebna, kamizelka czy to ze za
grosze ?

Nie po to kupowalem kombinezony za kilka tys zl zeby przykrywac je takim gownem ku uciesze urzedasow.

 No to trzeba bylo tak odrazu! Poszukaj firmy ktora uszyje Ci
kamizelke za kilka(nascie) tysiecy.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-04-28 09:54:25
Autor: (pj)
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
newrom@spamcom.com pisze:
[...]

bo furczom :-P

--

pozdr
pj

Data: 2009-04-28 10:10:14
Autor: newrom
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On Tue, 28 Apr 2009 09:54:25 +0200, "(pj)" <jd15c27@gmail.com> wrote:

bo furczom :-P

Wystarczy kupić model deluxe z mocnymi rzepami*

pozdr
newrom
* teoretyzuje bo mi nawet jak kamizelka lata to nie furczy.

Data: 2009-04-28 10:41:51
Autor: BartekGSXF
W dupie mam warzywa!!!!!!!!

Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał w wiadomości news:rbedv41pk5t9schakq4hk9kbr1ot5l4c9c4ax.com...
[...]

Furczy, furczy, tylko ryk silnika ja zaglusza ;)

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-04-28 09:12:58
Autor: BartekGSXF
W dupie mam warzywa!!!!!!!!

Użytkownik "KLOSZ" <konradkiUSUN_TO@wp.pl> napisał w wiadomości news:gt59su$iii$1nemesis.news.neostrada.pl...

A tak z glupia frant dla uzupelnienia statystyki zapytam: jechales w kamizelce odblaskowej czy bez niej? Serio pytam, bo pamietam, ze kiedys takiej uzywales/uzywaliscie jak sie na WOSPie widzielismy.
NIe mielismy kamizelek. Zreszta od przodu to i tak malo je widac. Gora zaslonieta przez szelki plecaka a dol przez szybe i owiewke.

pozdr

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-04-28 09:27:50
Autor: tomistrz
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On 28 Kwi, 09:12, "BartekGSXF" <bartek.kacpr...@gamil.com> wrote:

NIe mielismy kamizelek. Zreszta od przodu to i tak malo je widac. Gora
zaslonieta przez szelki plecaka a dol przez szybe i owiewke.

hmmm to ja juz z tego nie rozumiem zbyt wiele
mowiono, ze pojechales z pasazerem..
a te szelki ?
albo sie ubierasz z "plecaczkiem" w jedne szelki
albo nosisz plecak podczas jazdy z pasażerkiem
albo naprawde było Was kilku na gsxf'ach
?

Data: 2009-04-28 19:00:58
Autor: BartekGSXF
W dupie mam warzywa!!!!!!!!

Użytkownik <tomistrz@gmail.com> napisał w wiadomości news:05b3c5fe-6b23-48ee-a562-bebc0fb6aa2eu39g2000pru.googlegroups.com...
[...]

Wez pomysl troche i przeczytaj watek
Bo albo masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem albo bezsensu trollujesz.
Tak czy inaczej do niewidzenia

--
Bartek
i rozbity czajnik GSX6F

Data: 2009-04-28 10:20:40
Autor: tomistrz
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On 28 Kwi, 19:00, "BartekGSXF" <bartek.kacpr...@gmail.com> wrote:

> NIe mielismy kamizelek. Zreszta od przodu to i tak malo je widac. Gora
> zaslonieta przez szelki plecaka a dol przez szybe i owiewke.

Moze popelnilem blad bo najpierw czytalem a potem myslalem..
Ale inaczej nie potrafie.
Nie troluje tylko faktycznie nie rozumiem o co chodzi z tymi szelkami.
Widze, ze sie gniewasz bo zamiast Cie wspierac jak reszta grupy
wsparcia,
zadaje niepotrzebne pytania.
Z tym ze to jest grupa dyskusyjna.
A jak chciales tylko wyzalic sie swoim kolegom to mogles gdzie
indziej.

Tak czy inaczej do niewidzenia

Data: 2009-04-28 19:49:50
Autor: BartekGSXF
W dupie mam warzywa!!!!!!!!

Uzytkownik <tomistrz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:71df6441-4486-4dda-8927-dec25324eb35d2g2000pra.googlegroups.com...
Moze popelnilem blad bo najpierw czytalem a potem myslalem..
Ale inaczej nie potrafie.
Nie troluje tylko faktycznie nie rozumiem o co chodzi z tymi szelkami.
Ale czego nie rozumiesz? Ze plecak ma szelki?

Widze, ze sie gniewasz bo zamiast Cie wspierac jak reszta grupy
wsparcia,
zadaje niepotrzebne pytania.
:)
Z tym ze to jest grupa dyskusyjna.
A jak chciales tylko wyzalic sie swoim kolegom to mogles gdzie
indziej.
Ok. Lopatologicznie.
Jezdze z "plecaczkiem" i plecakiem bo inaczej nie mam mozliwosci przewiezc rzeczy. Plecak, nie "plecaczek", ma szelki zeby sie trzymal. Ja zakladam plecak bo 20 kg zalozone na tyl powoduje, odciazenie przodu i w efekcie wiotkosc motocykla w zakecie. Powod drugi to taki, ze "plecaczek" nie musi dzwigac ciezkiego plecaka. Jak zalozysz kamizelke _na kurtke_ to na to zakladasz jeszcze plecak, nie "plecaczka". Jak juz masz go na plecach to szelki ukladajac sie na kurtce skutecznie zaslaniaja kamizelke na wysokosci ramion. Reszte zaslania szyba i owiewka motocykla. W ten sposob kamizelka jest slabo widoczna od przodu motocykla.
Cieszesiezemoglempomoc.

--
Bartek
i rozbity czajnik GSX6F

Data: 2009-04-28 11:18:18
Autor: tomistrz
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On 28 Kwi, 19:49, "BartekGSXF" <bartek.kacpr...@gmail.com> wrote:

Cieszesiezemoglempomoc.

dzieki
wszystko jasne :))
Ubierasz sie w ciuchy motocyklowe,
zakladasz plecak z 20kg-owym ladunkiem
po czym na tej samej kanapie siada jescze twoja pasazerka
Teraz juz wiem czego nie rozumialem

Data: 2009-04-28 20:33:09
Autor: Mystik
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
Cześć

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości news:gt7fo2$sqm$1atlantis.news.neostrada.pl...

rzeczy. Plecak, nie "plecaczek", ma szelki zeby sie trzymal. Ja zakladam plecak bo 20 kg zalozone na tyl powoduje, odciazenie przodu i w efekcie wiotkosc motocykla w zakecie

Wozisz 20kg na plecach? Nie obawiasz się, że w trakcie ślizgu zaczniesz żyć, życiem plecaka?

pozdr.
Mystik

Data: 2009-04-29 08:35:21
Autor: BartekGSXF
W dupie mam warzywa!!!!!!!!

Użytkownik "Mystik" <mystik@poPROTECTION.pl> napisał w wiadomości news:gt7i52$2go$1news.onet.pl...

Wozisz 20kg na plecach? Nie obawiasz się, że w trakcie ślizgu zaczniesz żyć, życiem plecaka?
Nie ma wyjscia, dwa klaptopy z bateriami, papiery i torebka zony.
:) to ostatnie wazy najwiecej.

BartekGSX6F
Ave1,8
EL

Data: 2009-04-28 23:54:18
Autor: ditron
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On 29 Kwi, 08:35, "BartekGSXF" <bartek.kacpr...@gamil.com> wrote:
Użytkownik "Mystik" <mys...@poPROTECTION.pl> napisał w wiadomościnews:gt7i52$2go$1news.onet.pl...

> Wozisz 20kg na plecach? Nie obawiasz się, że w trakcie ślizgu zaczniesz
> żyć, życiem plecaka?

Nie ma wyjscia, dwa klaptopy z bateriami, papiery i torebka zony.
:) to ostatnie wazy najwiecej.

a taki wynalazek jak torba na bak ?
chyba troche to wygodniejsze i dla Ciebie i dla pasażerki

Data: 2009-04-29 10:44:40
Autor: Tytus z Fabryki
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
Siemka

***Użytkownik "BartekGSXF"

torebka zony. :) to ostatnie wazy najwiecej.

No to spory musisz miec plecak, do torebki mojej zony prawie miesci sie moje moto :)
Uszy do gory - choc to zadna pociecha na poczatku sezonu

T.

P.S. Wiem ze Ci to nie poprawi humoru, mi sie udalo wczoraj dwa razy, ale w obu przypadkach trafilem w klakson...

W dupie mam warzywa!!!!!!!!