W dupie mam warzywa!!!!!!!!

Data: 2009-04-28 02:03:32
Autor: WS
W dupie mam warzywa!!!!!!!!
On 27 Kwi, 21:15, "BartekGSXF"
KURWA jak mozna nie zauwazyc motocykla jadacego z wlaczonymi swiatlami w
bialy dzien??!!

mnie juz (chyba) nic nie zdziwi na drodze...
mnie nie zuwazyl facet w maluchu jadac wiczorem z przeciwka
(oczywiscie oba swiatla sprawne i wlaczone) - zatrzymal sie chcac
skrecic w lewo (do wlasnej bramy) i ruszyl wjezdzajac  jakies 2-4m
przed moj samochod - dobrze, ze nie jechalem wtedy na moto... -
tlumaczyl sie, ze tam jest pod gorke, wszyscy sie rozpedzaja i czesto
go wyprzedzaja jak skreca, wiec patrzyl w lusterko :)

skret w prawo z wlaczonym lewym kierunkowskazem i odwrotnie tez juz
mialem okazje widziec... (raz juz bralem sie za omijanie takiego
delikwenta - nie wiele brakowalo...)

WS

Data: 2009-04-28 13:46:21
Autor: Monster
W dupie mam warzywa!!!!!!!!

Uzytkownik "WS"  napisal w wiadomosci

[...]

Zdziwi,zdziwi,wczoraj panna L-ka próbowala zmasakrowac mi drzwi w puszce zmieniajac pas,zastanawialem sie komu powinienem urwac lusterko,chyba instruktorowi?

Motocyklowe z zeszlego tygodnia- chyba ul. Wroclawska/Radiowa,na odcinku kilkuset metrów takie zdarzenia:oszolom zawracajacy z prawego pasa przez podwójna ciagla,udalo sie wyhamowac(predkosc przepisowa na szczescie),dalej babka wyskoczyla fokusem z zatoki,ucieklemm na lewy,wydalo i.....pier... TRAMWAJ centralnie przejezdza przez skrzyzowanie majac czerwone swiatlo(moje zielione palilo sie juz dluugo)

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec

W dupie mam warzywa!!!!!!!!