W dzieciństwie Kaczyńscy "byli bici". - Może niesłusznie, może prowokowali ludzi do agresji

Data: 2011-01-29 11:15:33
Autor: Bruner
W dzieciństwie Kaczyńscy "byli bici". - Może niesłusznie, może prowokowali ludzi do agresji
W dzieciństwie Kaczyńscy "byli bici". - Może niesłusznie, może prowokowali ludzi do agresji i teraz się w pewien sposób odgrywajš. Lech w dużo mniejszym stopniu, bo ułożył sobie życie rodzinne... -

Kaczyński jest liderem partii o silnych bolszewickich rysach, która liczy, że głupich w społeczeństwie jest większoœć. (...) On jest człowiekiem głęboko nienadajšcym się do reprezentowania Polski i Polaków takimi, jakimi ja chciałbym ich widzieć. Wszyscy znamy jego osobowoœć, jego awanturnictwo, niezrozumienie œwiata -

Więcej...

 http://wyborcza.pl/Polityka/1,103835,9023824,Olbrychski_o_biciu_politykow_PiS.html?fb_xd_fragment#?=&cb=f10f8fd46509c8&relation=parent.parent&transport=fragment&type=resize&height=21&width=120#ixzz1CRQs8fUG

Data: 2011-01-29 17:28:20
Autor: Marek Czaplicki
Bruner pisze na pl.soc.polityka, w sobota, 29 stycznia 2011 17:15 :

[...]

czy on bił czy jego bito, grunt że mu odbiło. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-29 16:34:28
Autor: obserwator
W dzieciństwie Kaczyńscy
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
czy on bił czy jego bito, grunt że mu odbiło. :-)

bili Michnika i tarmosili za uchole Urbana, to teraz te lachmyty sie odgrywaja:)

Data: 2011-01-29 17:37:54
Autor: Marek Czaplicki
W dzieciństwie Kaczyńscy
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota, 29 stycznia 2011 17:34 :

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

czy on bił czy jego bito, grunt że mu odbiło. :-)

bili Michnika i tarmosili za uchole Urbana, to teraz te lachmyty sie
odgrywaja:)

fajnie. tylko dlatego, że chodzi o Twojego guru uznajesz Olbrychskiego za
łachmytę?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-29 16:52:35
Autor: obserwator
W dzieciństwie Kaczyńscy
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
fajnie. tylko dlatego, że chodzi o Twojego guru uznajesz Olbrychskiego za
łachmytę?

ty wiesz kto jest moim guru? To ciekawe, bo ja nie mam guru.
Olbrychski to lachmyta, ktory zmysla, bo fakty byly zupelnie inne. To Kaczynscy wlasnie nalezeli do paczki w klasie, ktora obijala olbrychskopodobne, klamliwe mordy.

Sprobuj sie takze dowiedzie o rodzice i zyciorysie tego bylego, niezlego
aktora, ktory sie teraz tarza w gownie.

Zapoznaj sie z faktami, ale tych niestety nie znajdziesz w gownianej gazecie,
ktora tak panicznie sie boi Kaczynskiego, ze juz stacza sie ponizej wszelkiego
poziomu. --

Data: 2011-01-29 17:57:43
Autor: Marek Czaplicki
W dzieciństwie Kaczyńscy
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota, 29 stycznia 2011 17:52 :

[...]

a o jakiejż to gazecie piszesz? artykuł wyraźnie mówi w jakiej gazecie jest
drukowany wywiad. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-29 17:01:32
Autor: obserwator
W dzieciństwie Kaczyńscy
> [...]

> ponizej wszelkiego poziomu.

a o jakiejż to gazecie piszesz? artykuł wyraźnie mówi w jakiej gazecie jest

a jaka jest miedzy tymi gazetami od jakiegos czasu roznica?:))

Data: 2011-01-29 18:03:39
Autor: Marek Czaplicki
W dzieciństwie Kaczyńscy
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota, 29 stycznia 2011 18:01 :

a o jakiejż to gazecie piszesz? artykuł wyraźnie mówi w jakiej gazecie
jest drukowany wywiad. :-)

a jaka jest miedzy tymi gazetami od jakiegos czasu roznica?:))

nie wiem. może Ty wyjaśnisz. ja nie czytam gazet, które uznaję za gówniane.
mało ich jest, lub prawie nie ma. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-29 17:06:49
Autor: obserwator
W dzieciństwie Kaczyńscy
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

nie wiem. może Ty wyjaśnisz. ja nie czytam gazet, które uznaję za gówniane.
mało ich jest, lub prawie nie ma. :-)

skoro nie czytasz, to dlaczego uwazasz, ze Kaczynskiemu odbilo (vide co
napisales pod postem brunera)?

Ogladasz gowniana tivi?

Data: 2011-01-29 12:13:35
Autor: Bruner
W dzieciństwie Kaczyńscy

" obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ii1hf9$2an$1inews.gazeta.pl...
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

skoro nie czytasz, to dlaczego uwazasz, ze Kaczynskiemu odbilo (vide co
napisales pod postem brunera)?

nie tyle ze nie uwaza ale ten wniosek podziela wiekszosc spoleczenstwa, ze ktos normalny swoim zachowaniem by nie prowadzil na dno partii

Data: 2011-01-29 17:19:04
Autor: obserwator
W dzieciństwie Kaczyńscy
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
nie tyle ze nie uwaza ale ten wniosek podziela wiekszosc spoleczenstwa, ze ktos normalny swoim zachowaniem by nie prowadzil na dno partii

niestety Bruner, te poglady podzielalo jeszcze podczas ostatnich wyborow
prezydenckich tylko 20 osob na 100. PiS podzielalo moze 19 na 100.

Komoruski byl popierany przez PO i esbuckie masmedia. Wynik byl wiec wyjatkowo
marny. --

Data: 2011-01-29 18:09:09
Autor: Marek Czaplicki
W dzieciństwie Kaczyńscy
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota, 29 stycznia 2011 18:06 :

> [...]

gówniane. mało ich jest, lub prawie nie ma. :-)

skoro nie czytasz, to dlaczego uwazasz, ze Kaczynskiemu odbilo (vide co

wyraźnie napisałem, że to ja, nie Ty mam uznawac gazety za gówniane. to co
podoba się Tobie może nie podobać się innym i odwrotnie. ludzie się różnią,
wiesz? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-29 17:16:05
Autor: obserwator
W dzieciństwie Kaczyńscy
> [...]

podoba się Tobie może nie podobać się innym i odwrotnie. ludzie się różnią,

a jednak czytasz gowniane gazety, tyle ze ich nie uznajesz za gowniane:)?
Skoro ci sie gowniane gazety podobaja, to rzeczywiscie o cudzych gustach sie
dyskutuje, ale rozumiem teraz dlaczego twoje poglady sa zblizone do tych
lansowanych przez te gowniane gazety:)

Data: 2011-01-29 18:19:51
Autor: Marek Czaplicki
W dzieciństwie Kaczyńscy
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota, 29 stycznia 2011 18:16 :
[...]

nadawałbyś się na śledczego, ta przenikliwość i zdolnośc do wiercenia dziury
w brzuchu. czy jesteś kobietą? obserwatorze? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-29 17:29:56
Autor: obserwator
W dzieciństwie Kaczyńscy
> [...]

nadawałbyś się na śledczego, ta przenikliwość i zdolnośc do wiercenia dziury
w brzuchu. czy jesteś kobietą? obserwatorze? :-)

 w czasach mlodzienczych bylem fanem serialu o Kojak-u:))

Data: 2011-01-29 18:30:57
Autor: Marek Czaplicki
W dzieciństwie Kaczyńscy
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota, 29 stycznia 2011 18:29 :

> [...]

dziury w brzuchu. czy jesteś kobietą? obserwatorze? :-)

 w czasach mlodzienczych bylem fanem serialu o Kojak-u:))

słabo pamiętam. czy odpowiesz na chociaż jedno pytanie jakie zadałem?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-29 17:48:00
Autor: obserwator
W dzieciństwie Kaczyńscy
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota, 29 stycznia 2011 18:29 :

słabo pamiętam. czy odpowiesz na chociaż jedno pytanie jakie zadałem?

na wszytkie odpowiedzialem. Moze masz problemy ze zroumieniem tych odpowiedzi,
ale nic juz na to nie moge poradzic.

Data: 2011-01-29 20:28:05
Autor: Marek Czaplicki
W dzieciństwie Kaczyńscy
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota, 29 stycznia 2011 18:48 :

na wszytkie odpowiedzialem. Moze masz problemy ze zroumieniem tych
odpowiedzi, ale nic juz na to nie moge poradzic.
dobra. skoro odpowiedziałeś wg siebie to odpowiedziałeś. coż w końcu znaczą
Twoje odpowiedzi?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-29 19:37:55
Autor: obserwator
W dzieciństwie Kaczyńscy
> [...]

> odpowiedzi, ale nic juz na to nie moge poradzic.

dobra. skoro odpowiedziałeś wg siebie to odpowiedziałeś. coż w końcu znaczą

a tak w ogole to o co ci wlaciwie chodzi? Moze przeczytaj kilka razy moje
odpowiedzie to w koncu je zrozumiesz?

naprawde juz nie wiem jak ci pomoc, rozumiec pisany tekst.

Data: 2011-01-29 20:41:32
Autor: Marek Czaplicki
W dzieciństwie Kaczyńscy
 obserwator  pisze na pl.soc.polityka, w sobota, 29 stycznia 2011 20:37 :

> [...]

odpowiedzie to w koncu je zrozumiesz?

naprawde juz nie wiem jak ci pomoc, rozumiec pisany tekst.

np na pytanie czy jesteś kobietą? bo tak bardzo wiercisz dziurę w brzuchu i
chcesz za każdym razem wypaść jak najmądrzej. odpowiadasz, że za czasów
młodości lubiłeś Kojaka. czy ty nie zwracasz uwagi na emotikonki? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-29 19:50:46
Autor: obserwator
W dzieciństwie Kaczyńscy
[...]

ale to ty przeciesz wiercisz dziure w brzuchu jak kobieta, a ja ci tylko
cierpliwie jak kobiecie odpowiadam, mimo, ze nie trzymasz sie tematu i
czepiasz slowek jak typowa baba ktora ma menstruacje:)

A czy ty zwracasz uwage na emotikonki?

Data: 2011-01-29 20:54:24
Autor: Marek Czaplicki
W dzieciństwie Kaczyńscy
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota, 29 stycznia 2011 20:50 :

[...]

dobra EOT. chociaż to nie mój topik.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-29 19:57:40
Autor: obserwator
W dzieciństwie Kaczyńscy
> [...]

> cierpliwie jak kobiecie odpowiadam, mimo, ze nie trzymasz sie tematu i
> czepiasz slowek jak typowa baba ktora ma menstruacje:)

nie potrafisz konkretnie odpowiedziec na zadne pytanie. To bardzo smutne:(

Data: 2011-01-29 17:37:45
Autor: Polok_prawdziwy
Bruner wrote:

W dzieciństwie Kaczyńscy "byli bici". - Może niesłusznie, może prowokowali
ludzi do agresji i teraz się w pewien sposób odgrywajš. Lech w dużo
mniejszym stopniu, bo ułożył sobie życie rodzinne... -

Zeich wdzecińctwie prały, tobym i wieżył, bopseca kożdo dzieciarnia łodmińcuw nietuleruje...

Azeto JEDYN chopecek zdwuch łosobnikuw siem skłodoł, to jakoto takiej POKRAKI nieprać...!

Mytes niejakiego Stanika Kakalem i Topka Franciska miały, wturym my wiecnie dupy kopały...

Data: 2011-01-29 18:55:48
Autor: u2
W dniu 2011-01-29 17:37, Polok_prawdziwy pisze:
Mytes niejakiego Stanika Kakalem i Topka Franciska miały, wturym my wiecnie dupy kopały...

A teraz walisz swoją kozę. Czym skorupka za młodu nasiąknie tym na
starość trąci :)

Data: 2011-01-30 15:00:50
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Ciekawe czy ty też byś płakał na sali rozpraw?

Data: 2011-01-29 20:50:44
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-29 17:15, Bruner pisze:
Kaczyński jest liderem partii o silnych bolszewickich rysach, która liczy,
że głupich w społeczeństwie jest większosć

swietnie sformulowane

--
the_foe

Data: 2011-01-29 12:53:26
Autor: Hans Kloss
W dzieciństwie Kaczyńscy "byli bici". - Może niesłusznie, może prowokowali ludzi do agresji
On 29 Sty, 20:50, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

swietnie sformulowane
Nie tyle świetnie co głupio. Były(?) pieszczoch komuny najwyraźniej
nie ma zielonego pojęcia co to takiego bolszewizm bo gdyby miał to
zauważyłby najbardziej charakterystyczne jego cechy przede wszystkim
u platfonsów.
J-23

Data: 2011-01-29 20:37:02
Autor: obserwator
W dzieciństwie Kaczyńscy
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-29 17:15, Bruner pisze:
> Kaczyński jest liderem partii o silnych bolszewickich rysach, która liczy,
> że głupich w społeczeństwie jest większosć

swietnie sformulowane

piekny autorytet w osobie Brunera sobie znalazles;))))))

--

W dzieciństwie Kaczyńscy "byli bici". - Może niesłusznie, może prowokowali ludzi do agresji