W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......

Data: 2010-02-10 08:44:31
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał

premier Tusk w czasie przesłuchania przez SKŚ miał zapytac: "a co miałem zrobic", lub coś podobnego. Na to Wassermann: "zapłakac jak Olewnik" (sic!). Jak bardzo prymitywnym chamem trzeba byc, by kpic z łez człowieka, któremu zamordowano dziecko! Chamem i bydlakiem, który nie przejąłby się śmiercią własnego dziecka. TfU!!!

A ja sie zapytam co zrobili komunisci z SLD kiedy Olewnik
przyszedl do Kalisza i prosil o pomoc ?

Data: 2010-02-10 08:59:23
Autor: Artur Borubar
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał

A ja sie zapytam co zrobili komunisci z SLD kiedy Olewnik
przyszedl do Kalisza i prosil o pomoc ?

Podobno nic. Wcale mnie to nie dziwi, sld to taka sama banda jak pic.

Przemek

--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Data: 2010-02-10 09:00:35
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał

Podobno nic. Wcale mnie to nie dziwi, sld to taka sama banda jak pic.

Podobnie jak Polityczni Obłudnicy (PO)

Data: 2010-02-10 09:06:13
Autor: Artur Borubar
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hktpps$lkt$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał

Podobno nic. Wcale mnie to nie dziwi, sld to taka sama banda jak pic.

Podobnie jak Polityczni Obłudnicy (PO)

Kto się nadaje do rządzenia?

Przemek

Data: 2010-02-10 09:18:14
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w

Kto się nadaje do rządzenia?

W tym kraju nie widze nikogo.

Kazdy kto powącha koryto dostaje malpiego rozumu.

Mamy slaba demokracje. Moze dlatego, ze na demokracje pracujemy
dopiero 20 lat. Komunisci od 1947 do 1989 zrobili swoje.

Takie USA pracowaly na swoja demokracje 200 lat. Czyli jeszcze
musimy popracowac 180 lat. Szybko zleci...

W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......