W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......

Data: 2010-02-09 21:32:12
Autor: Artur Borubar
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......
premier Tusk w czasie przesłuchania przez SKŚ miał zapytac: "a co miałem zrobic", lub coś podobnego. Na to Wassermann: "zapłakac jak Olewnik" (sic!). Jak bardzo prymitywnym chamem trzeba byc, by kpic z łez człowieka, któremu zamordowano dziecko! Chamem i bydlakiem, który nie przejąłby się śmiercią własnego dziecka. TfU!!!

Przemek

--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Data: 2010-02-09 12:39:00
Autor: Marek
On 9 Lut, 21:32, "Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
[...]

To "dziecko" organizowalo imprezy alkoholowe, na ktore byli zapraszani
policjanci z okolicznych posterunkow oraz  mafiozi - przywodcy
lokalnych i ponad powiatwych grup przestepczych.

Po jednej z takich imprez "dziecko" zniknelo...

Prawem ojca jest placz...
Ale kazdy inny czlwiek zada sobie pytanie, co zrobil ten placzacy
ojciec, kiedy dziecko szukalo odpowiedzi na pytanie - jak zyc ?

Data: 2010-02-09 12:45:14
Autor: zbig
On 9 Lut, 21:39, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

To "dziecko" organizowalo imprezy alkoholowe, na ktore byli zapraszani
policjanci z okolicznych posterunkow oraz  mafiozi - przywodcy
lokalnych i ponad powiatwych grup przestepczych.

Skąd wiesz o tych mafiosach? W dotychczasowych informacjach nie
natknąłem sie na takie dane. Polcjanci szefowie agencji
ochroniarskich, politycy, lokalni notable.Tyle było.
Ni bezcześcisz czasem pamięci zmarłego?

Data: 2010-02-09 13:24:39
Autor: Marek
On 9 Lut, 21:45, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

natknąłem sie na takie dane. Polcjanci szefowie agencji
ochroniarskich, politycy, lokalni notable.Tyle było.

Pierdol sie z bezczeszczeniem...
Byly przesluchania, kiedy ktos to powiedzial...w  TV !!!

Data: 2010-02-10 00:11:02
Autor: zbig
On 9 Lut, 22:24, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

Pierdol sie z bezczeszczeniem...
Byly przesluchania, kiedy ktos to powiedzial...w  TV !!!

Nie spoufalaj się prostaku, tylko pisz konkrety, bez ściemniania.

Data: 2010-02-10 08:40:54
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w

Pierdol sie z bezczeszczeniem...
Byly przesluchania, kiedy ktos to powiedzial...w  TV !!!

"Ktos powiedzial", "ktos napisal" itd itp...

Data: 2010-02-09 22:03:11
Autor: Edel
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......
Kazda sroczka swoj ogonek chwali...

Pzdr
Edel

Data: 2010-02-09 22:43:33
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e3dc5273-6d6d-45ec-942a-05d845f8253221g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -
No jak to media o tym trabily. Do tego umoczony jakis SLD-owiec z Sierpca - zreszta ciekawe miasto, ale bidne...
awe

Data: 2010-02-09 22:41:12
Autor: Edel
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......
Twoja wiocha, jak domniemam bogactwem swieci?

Pzdr
Edel

Data: 2010-02-09 22:50:11
Autor: awe

Użytkownik "Edel" <edel@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:hkskpr$fr0$1news.onet.pl...
Twoja wiocha, jak domniemam bogactwem swieci?

-- -- -- -- --
moja wiocha tez bidna
awe

Data: 2010-02-09 21:57:43
Autor: Artur Borubar
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał

Prawem ojca jest placz...

Z którego kpi prymitywny picowiec.

Ale kazdy inny czlwiek zada sobie pytanie, co zrobil ten placzacy
ojciec, kiedy dziecko szukalo odpowiedzi na pytanie - jak zyc ?

Co możesz wiedziec na temat relacji Olewnika z synem? Masz własne dzieci?

Przemek

Data: 2010-02-09 22:02:25
Autor: Edel
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......
Ale kazdy inny czlwiek zada sobie pytanie, co zrobil ten placzacy
ojciec, kiedy dziecko szukalo odpowiedzi na pytanie - jak zyc ?

Hm.. trafiles chyba w sedno sprawy - tylko jeszcze pytanie - kto to zrozumie? Raczej nie autorzy i wykonawcy tego gowna a juz na pewno - nie ich poplecznicy.

Pzdr
Edel

Data: 2010-02-10 10:06:59
Autor: cytryna
[...]

Jako ów "każdy inny człowiek" znajduję codziennie odpowiedź na pytanie - jak żyć? Synowie "płaczących ojców" dobrze wiedzą, że głównie należy żyć na cudzy
rachunek. Młodzi aktywisci partyjno-cmentarni posileni rosołem szukają przede wszystkim odpowiedzi na pytanie z kim żyć, bowiem podaż chętnych na załapanie sponsora jest olbrzymia. Niewyczerpanym zródłem talentów sponsorowanych są studentki, sekretarki oraz asystentki lub hostesy w spółkach. Nie rozpaczajmy, może w zaświatach też się wałują na potęgę różni odmieńcy, uczestnicy Parad Miłości. Zresztą tu i teraz też mamy idealny wzorzec polityki miłości, tylko naśladować.

Data: 2010-02-10 08:39:26
Autor: Neko
[...]

Ja o zadnej mafii nie slyszalem. No chyba ze to sa "rewelacje"
Grupy Trzymajacej Wladze (czyli SBecji).

Jak juz cos podajemy, to podajemy to i uwiarygadniajmy
niniejsze slowa. Bo wlasnie tak rodza sie plotki.

Jeszcze troche i uslyszymy, ze za zabojstwem Papały stał... Olewnik

Prawem ojca jest placz...
Ale kazdy inny czlwiek zada sobie pytanie, co zrobil ten placzacy
ojciec, kiedy dziecko szukalo odpowiedzi na pytanie - jak zyc ?

Ale co Ty opowiadasz ?

Data: 2010-02-09 22:48:46
Autor: brat_olin
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......

"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote

premier Tusk w czasie przesłuchania przez SKŚ miał zapytac: "a co miałem
zrobic", lub coś podobnego. Na to Wassermann: "zapłakac jak Olewnik"
(sic!).

GWno prawda - i klasyka do tego.  Wassermann powiedzial
"zaplakac jak Olejnik", znaczy Stokrotka!  Got it?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-02-10 08:44:31
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał

[...]

A ja sie zapytam co zrobili komunisci z SLD kiedy Olewnik
przyszedl do Kalisza i prosil o pomoc ?

Data: 2010-02-10 08:59:23
Autor: Artur Borubar
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał

A ja sie zapytam co zrobili komunisci z SLD kiedy Olewnik
przyszedl do Kalisza i prosil o pomoc ?

Podobno nic. Wcale mnie to nie dziwi, sld to taka sama banda jak pic.

Przemek

Data: 2010-02-10 09:00:35
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał

Podobno nic. Wcale mnie to nie dziwi, sld to taka sama banda jak pic.

Podobnie jak Polityczni Obłudnicy (PO)

Data: 2010-02-10 09:06:13
Autor: Artur Borubar
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hktpps$lkt$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał

Podobno nic. Wcale mnie to nie dziwi, sld to taka sama banda jak pic.

Podobnie jak Polityczni Obłudnicy (PO)

Kto się nadaje do rządzenia?

Przemek

Data: 2010-02-10 09:18:14
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w

Kto się nadaje do rządzenia?

W tym kraju nie widze nikogo.

Kazdy kto powącha koryto dostaje malpiego rozumu.

Mamy slaba demokracje. Moze dlatego, ze na demokracje pracujemy
dopiero 20 lat. Komunisci od 1947 do 1989 zrobili swoje.

Takie USA pracowaly na swoja demokracje 200 lat. Czyli jeszcze
musimy popracowac 180 lat. Szybko zleci...

Data: 2010-02-10 10:01:33
Autor: cyc

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hksgod$180$1news.onet.pl...
[...]

A czego spodziewales sie po bylym czlonku PZPR ? , bodaj nawet sekretarzu partyjnej komorki .

cyc

Data: 2010-02-10 01:05:01
Autor: zbig
On 10 Lut, 10:01, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

A czego spodziewales sie po bylym czlonku PZPR ? , bodaj nawet sekretarzu
partyjnej komorki .

Nie spotkałem się nigdy z informacją, że Wasserman był członkiem
partii. Możesz podrzucić jakiś link?

Data: 2010-02-10 10:25:13
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:798a3ce9-ff5a-4b3a-b4f8-0b09775d979bq27g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Usilowalem znalezc w goglach i jest sporo informacji o jego partyjnej drodze do kakiery , ktore jednak wzajemnie sie wykluczaja . Na temat jego pzprowskiej przeszlosci duzo pisano , rowniez w mediach . Ktorych nie powiem , po prostu nie pamietam . Zwroc jednak uwage , ze byl prokuratorem w czasach najglebszej komuny a cvo to znaczy wiek kazden kto zyl w tamtych czasach . Jesli nie nalezal do partii to byl chyba wyjatkiem wsrod prokuratorow , choc teoretycznie mogl byc bezpartyyjny ale za to musial byc w pelni dyspozycyjny wobec partyjnych wladz .

cyc

Data: 2010-02-10 01:37:10
Autor: zbig
On 10 Lut, 10:25, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

[...]
To, że był dyspozycyjny nie oznacza, ze należał do partii. Ja pamiętam
ożywioną dyskusję na temat przynależności członków rządu i prominentów
PiS do PZPR, zwłaszcza po ich zabiegach o przyjęcie ustawy
lustracyjnej. Prześwietlono wtedy wszystkich i jestem pewien, że na
Wassermana nic wtedy nie znaleziono. Wówczas wyszła przecież na jaw
przynależność do PZPR Janusza Kaczmarka. Gdyby i Wasserman miał coś  w
tej materii za uszami to na pewno by to odkryto. To stosunkowo proste.
SLD dysponuje odpowiednimi archiwami i nie omieszkałoby takiej
sensacji ujawnić.

Data: 2010-02-10 13:43:17
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:80684aff-3366-4715-b955-a74130b0167dd27g2000yqn.googlegroups.com...
On 10 Lut, 10:25, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

...............<
[...]

rzecz w tym , ze pisano  o tym a skoro tak , to znaczy , ze cos jest na rzeczy !.

cyc

Data: 2010-02-10 04:50:49
Autor: zbig
On 10 Lut, 13:43, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

rzecz w tym , ze pisano  o tym a skoro tak , to znaczy , ze cos jest na
rzeczy !.
Gdyby pisano to byłoby w necie, przynajmniej na forach byłyby
komentarze, nie brnij cycu w ślepą uliczkę

Data: 2010-02-10 17:01:57
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:49cb929c-2ad9-47b4-a1d8-486aea2a7a29o3g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Wpisz w goglach haslo waserman i pzpr .

cyc

Data: 2010-02-10 11:25:56
Autor: zbig
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......
On 10 Lut, 17:01, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
A ty myślisz, żr co ja zribi brnij cycu w lep uliczk

Wpisz w goglach haslo waserman i pzpr .

cyc

A ty myślisz,ze co ja zrobiłem. Niczego nie ma.

Data: 2010-02-11 09:00:46
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w

A ty myślisz,ze co ja zrobiłem. Niczego nie ma.

U Cyca google wypluwa. U nas nie. Z jakiego
on googla korzysta ?!!!!!

Data: 2010-02-11 10:12:46
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ea92e45e-fea5-4c9e-9278-3fad8d88b090c4g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

I nie znalazles tam opinii , ze Waserman byl w PZPR -ze ? .
Dziwne gogle uzywasz .

cyc

Neko to duren wiec nie bede mu odpisywal .....powiedz mu to :) .

cyc

Data: 2010-02-11 01:17:14
Autor: zbig
On 11 Lut, 10:12, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

I nie znalazles tam opinii , ze Waserman byl w PZPR -ze ? .
Dziwne gogle uzywasz .
Raczej nieźle sobie radze z surfowaniem po internecie. Po co dalej bić
pianę. Podaj link i zwracam honor i posypuję głowe popiołem.

Data: 2010-02-11 17:07:41
Autor: Neko
[...]

Szybciej mi kaktus na nosie wyrosnie nizeli Cyc poda
uczciwie wiarygodny link

Data: 2010-02-11 17:12:07
Autor: cyc

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hl1a5i$5c0$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Na nosie ? .
Neko , Ty caly jestes kutasem .

cyc

Data: 2010-02-11 17:18:27
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Na nosie ? .
Neko , Ty caly jestes kutasem .

To jest ten twoj link, cycu ?

Data: 2010-02-11 18:16:12
Autor: Prawusek

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hl1a8r$3r6$1news.onet.pl...

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

> Szybciej mi kaktus na nosie wyrosnie nizeli Cyc poda
> uczciwie wiarygodny link

Na nosie ? .
Neko , Ty caly jestes kutasem .

cyc

To tylko zruchana cipa.

Data: 2010-02-11 17:07:02
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Neko to duren wiec nie bede mu odpisywal .....powiedz mu to :) .

"Duren" to jakis stopien naukowy Cycu ? :)

Data: 2010-02-10 15:03:34
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

rzecz w tym , ze pisano  o tym a skoro tak , to znaczy , ze cos jest na rzeczy !.

Pisano tez, ze Elvis zyje. Pewnie musi byc cos na rzeczy.

Cycek, nie brnij !

Data: 2010-02-10 10:32:37
Autor: Neko
[...]

Nastepny co to niepamieta. Oni szkolili was z tej "niepamieci" na specjalnych
programach w Moskwie ?

Data: 2010-02-10 12:14:54
Autor: Artur Borubar
[...]

Nawet jeśli nie należał, to współpracował:

"3. Zbigniew Wasserman - Minister koordynator ds. służb specjalnych IV RP. PRL-owski prokurator od lat 70-tych.W krakowskiej prokuraturze prowadził kilka śledztw przeciwko działaczom Niezależnego Zrzeszenia Studentów."

 http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Przemek

Data: 2010-02-10 03:41:26
Autor: zbig
On 10 Lut, 12:14, "Artur Borubar" <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:
U ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa

> Nastepny co to niepamieta. Oni szkolili was z tej "niepamieci" na
> specjalnych
> programach w Moskwie ?

Nawet je li nie nale a , to wsp pracowa :

"3. Zbigniew Wasserman - Minister koordynator ds. s u b specjalnych IV RP..
PRL-owski prokurator od lat 70-tych.W krakowskiej prokuraturze prowadzi
kilka ledztw przeciwko dzia aczom Niezale nego Zrzeszenia Student w."
To wiadomo. Ale przy tak ciężkim kalibrze zarzutów wypada być
precyzyjnym.

Data: 2010-02-10 10:06:36
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

A czego spodziewales sie po bylym czlonku PZPR ? , bodaj nawet sekretarzu partyjnej komorki .

Czy stosujemy stara partyjna metode: rzucaj gownem, a nuz cos sie przylepi.

Gdzie wyczytales, ze byl w partii? Poprosze o uwiargodnienie niniejszej informacji.

Data: 2010-02-10 10:34:10
Autor: cyc

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hkttkk$o3o$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Czlowiek uczy sie cale zycie , rowniez rzucania a jesli nauczcyciel , jak PiS-owcy , dobry to latwo przychodzi przyjmowanie wiedzy !.

cyc

W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......