W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......

Data: 2010-02-09 12:39:00
Autor: Marek
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......
On 9 Lut, 21:32, "Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
premier Tusk w czasie przesłuchania przez SKŚ miał zapytac: "a co miałem
zrobic", lub coś podobnego. Na to Wassermann: "zapłakac jak Olewnik" (sic!).
Jak bardzo prymitywnym chamem trzeba byc, by kpic z łez człowieka, któremu
zamordowano dziecko! Chamem i bydlakiem, który nie przejąłby się śmiercią
własnego dziecka. TfU!!!

Przemek

--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych
wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

To "dziecko" organizowalo imprezy alkoholowe, na ktore byli zapraszani
policjanci z okolicznych posterunkow oraz  mafiozi - przywodcy
lokalnych i ponad powiatwych grup przestepczych.

Po jednej z takich imprez "dziecko" zniknelo...

Prawem ojca jest placz...
Ale kazdy inny czlwiek zada sobie pytanie, co zrobil ten placzacy
ojciec, kiedy dziecko szukalo odpowiedzi na pytanie - jak zyc ?

Data: 2010-02-09 12:45:14
Autor: zbig
On 9 Lut, 21:39, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

To "dziecko" organizowalo imprezy alkoholowe, na ktore byli zapraszani
policjanci z okolicznych posterunkow oraz  mafiozi - przywodcy
lokalnych i ponad powiatwych grup przestepczych.

Skąd wiesz o tych mafiosach? W dotychczasowych informacjach nie
natknąłem sie na takie dane. Polcjanci szefowie agencji
ochroniarskich, politycy, lokalni notable.Tyle było.
Ni bezcześcisz czasem pamięci zmarłego?

Data: 2010-02-09 13:24:39
Autor: Marek
On 9 Lut, 21:45, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

natknąłem sie na takie dane. Polcjanci szefowie agencji
ochroniarskich, politycy, lokalni notable.Tyle było.

Pierdol sie z bezczeszczeniem...
Byly przesluchania, kiedy ktos to powiedzial...w  TV !!!

Data: 2010-02-10 00:11:02
Autor: zbig
On 9 Lut, 22:24, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

Pierdol sie z bezczeszczeniem...
Byly przesluchania, kiedy ktos to powiedzial...w  TV !!!

Nie spoufalaj się prostaku, tylko pisz konkrety, bez ściemniania.

Data: 2010-02-10 08:40:54
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w

Pierdol sie z bezczeszczeniem...
Byly przesluchania, kiedy ktos to powiedzial...w  TV !!!

"Ktos powiedzial", "ktos napisal" itd itp...

Data: 2010-02-09 22:03:11
Autor: Edel
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......
Kazda sroczka swoj ogonek chwali...

Pzdr
Edel

Data: 2010-02-09 22:43:33
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e3dc5273-6d6d-45ec-942a-05d845f8253221g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -
No jak to media o tym trabily. Do tego umoczony jakis SLD-owiec z Sierpca - zreszta ciekawe miasto, ale bidne...
awe

Data: 2010-02-09 22:41:12
Autor: Edel
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......
Twoja wiocha, jak domniemam bogactwem swieci?

Pzdr
Edel

Data: 2010-02-09 22:50:11
Autor: awe

Użytkownik "Edel" <edel@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:hkskpr$fr0$1news.onet.pl...
Twoja wiocha, jak domniemam bogactwem swieci?

-- -- -- -- --
moja wiocha tez bidna
awe

Data: 2010-02-09 21:57:43
Autor: Artur Borubar
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał

Prawem ojca jest placz...

Z którego kpi prymitywny picowiec.

Ale kazdy inny czlwiek zada sobie pytanie, co zrobil ten placzacy
ojciec, kiedy dziecko szukalo odpowiedzi na pytanie - jak zyc ?

Co możesz wiedziec na temat relacji Olewnika z synem? Masz własne dzieci?

Przemek

Data: 2010-02-09 22:02:25
Autor: Edel
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......
Ale kazdy inny czlwiek zada sobie pytanie, co zrobil ten placzacy
ojciec, kiedy dziecko szukalo odpowiedzi na pytanie - jak zyc ?

Hm.. trafiles chyba w sedno sprawy - tylko jeszcze pytanie - kto to zrozumie? Raczej nie autorzy i wykonawcy tego gowna a juz na pewno - nie ich poplecznicy.

Pzdr
Edel

Data: 2010-02-10 10:06:59
Autor: cytryna
[...]

Jako ów "każdy inny człowiek" znajduję codziennie odpowiedź na pytanie - jak żyć? Synowie "płaczących ojców" dobrze wiedzą, że głównie należy żyć na cudzy
rachunek. Młodzi aktywisci partyjno-cmentarni posileni rosołem szukają przede wszystkim odpowiedzi na pytanie z kim żyć, bowiem podaż chętnych na załapanie sponsora jest olbrzymia. Niewyczerpanym zródłem talentów sponsorowanych są studentki, sekretarki oraz asystentki lub hostesy w spółkach. Nie rozpaczajmy, może w zaświatach też się wałują na potęgę różni odmieńcy, uczestnicy Parad Miłości. Zresztą tu i teraz też mamy idealny wzorzec polityki miłości, tylko naśladować.

Data: 2010-02-10 08:39:26
Autor: Neko
[...]

Ja o zadnej mafii nie slyszalem. No chyba ze to sa "rewelacje"
Grupy Trzymajacej Wladze (czyli SBecji).

Jak juz cos podajemy, to podajemy to i uwiarygadniajmy
niniejsze slowa. Bo wlasnie tak rodza sie plotki.

Jeszcze troche i uslyszymy, ze za zabojstwem Papały stał... Olewnik

Prawem ojca jest placz...
Ale kazdy inny czlwiek zada sobie pytanie, co zrobil ten placzacy
ojciec, kiedy dziecko szukalo odpowiedzi na pytanie - jak zyc ?

Ale co Ty opowiadasz ?

W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......