W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......

Data: 2010-02-10 10:01:33
Autor: cyc
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hksgod$180$1news.onet.pl...
premier Tusk w czasie przesłuchania przez SKŚ miał zapytac: "a co miałem zrobic", lub coś podobnego. Na to Wassermann: "zapłakac jak Olewnik" (sic!). Jak bardzo prymitywnym chamem trzeba byc, by kpic z łez człowieka, któremu zamordowano dziecko! Chamem i bydlakiem, który nie przejąłby się śmiercią własnego dziecka. TfU!!!

Przemek

A czego spodziewales sie po bylym czlonku PZPR ? , bodaj nawet sekretarzu partyjnej komorki .

cyc

Data: 2010-02-10 01:05:01
Autor: zbig
On 10 Lut, 10:01, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

A czego spodziewales sie po bylym czlonku PZPR ? , bodaj nawet sekretarzu
partyjnej komorki .

Nie spotkałem się nigdy z informacją, że Wasserman był członkiem
partii. Możesz podrzucić jakiś link?

Data: 2010-02-10 10:25:13
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:798a3ce9-ff5a-4b3a-b4f8-0b09775d979bq27g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Usilowalem znalezc w goglach i jest sporo informacji o jego partyjnej drodze do kakiery , ktore jednak wzajemnie sie wykluczaja . Na temat jego pzprowskiej przeszlosci duzo pisano , rowniez w mediach . Ktorych nie powiem , po prostu nie pamietam . Zwroc jednak uwage , ze byl prokuratorem w czasach najglebszej komuny a cvo to znaczy wiek kazden kto zyl w tamtych czasach . Jesli nie nalezal do partii to byl chyba wyjatkiem wsrod prokuratorow , choc teoretycznie mogl byc bezpartyyjny ale za to musial byc w pelni dyspozycyjny wobec partyjnych wladz .

cyc

Data: 2010-02-10 01:37:10
Autor: zbig
On 10 Lut, 10:25, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

[...]
To, że był dyspozycyjny nie oznacza, ze należał do partii. Ja pamiętam
ożywioną dyskusję na temat przynależności członków rządu i prominentów
PiS do PZPR, zwłaszcza po ich zabiegach o przyjęcie ustawy
lustracyjnej. Prześwietlono wtedy wszystkich i jestem pewien, że na
Wassermana nic wtedy nie znaleziono. Wówczas wyszła przecież na jaw
przynależność do PZPR Janusza Kaczmarka. Gdyby i Wasserman miał coś  w
tej materii za uszami to na pewno by to odkryto. To stosunkowo proste.
SLD dysponuje odpowiednimi archiwami i nie omieszkałoby takiej
sensacji ujawnić.

Data: 2010-02-10 13:43:17
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:80684aff-3366-4715-b955-a74130b0167dd27g2000yqn.googlegroups.com...
On 10 Lut, 10:25, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

...............<
[...]

rzecz w tym , ze pisano  o tym a skoro tak , to znaczy , ze cos jest na rzeczy !.

cyc

Data: 2010-02-10 04:50:49
Autor: zbig
On 10 Lut, 13:43, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

rzecz w tym , ze pisano  o tym a skoro tak , to znaczy , ze cos jest na
rzeczy !.
Gdyby pisano to byłoby w necie, przynajmniej na forach byłyby
komentarze, nie brnij cycu w ślepą uliczkę

Data: 2010-02-10 17:01:57
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:49cb929c-2ad9-47b4-a1d8-486aea2a7a29o3g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Wpisz w goglach haslo waserman i pzpr .

cyc

Data: 2010-02-10 11:25:56
Autor: zbig
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......
On 10 Lut, 17:01, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
A ty myślisz, żr co ja zribi brnij cycu w lep uliczk

Wpisz w goglach haslo waserman i pzpr .

cyc

A ty myślisz,ze co ja zrobiłem. Niczego nie ma.

Data: 2010-02-11 09:00:46
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w

A ty myślisz,ze co ja zrobiłem. Niczego nie ma.

U Cyca google wypluwa. U nas nie. Z jakiego
on googla korzysta ?!!!!!

Data: 2010-02-11 10:12:46
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ea92e45e-fea5-4c9e-9278-3fad8d88b090c4g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

I nie znalazles tam opinii , ze Waserman byl w PZPR -ze ? .
Dziwne gogle uzywasz .

cyc

Neko to duren wiec nie bede mu odpisywal .....powiedz mu to :) .

cyc

Data: 2010-02-11 01:17:14
Autor: zbig
On 11 Lut, 10:12, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

I nie znalazles tam opinii , ze Waserman byl w PZPR -ze ? .
Dziwne gogle uzywasz .
Raczej nieźle sobie radze z surfowaniem po internecie. Po co dalej bić
pianę. Podaj link i zwracam honor i posypuję głowe popiołem.

Data: 2010-02-11 17:07:41
Autor: Neko
[...]

Szybciej mi kaktus na nosie wyrosnie nizeli Cyc poda
uczciwie wiarygodny link

Data: 2010-02-11 17:12:07
Autor: cyc

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hl1a5i$5c0$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Na nosie ? .
Neko , Ty caly jestes kutasem .

cyc

Data: 2010-02-11 17:18:27
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Na nosie ? .
Neko , Ty caly jestes kutasem .

To jest ten twoj link, cycu ?

Data: 2010-02-11 18:16:12
Autor: Prawusek

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hl1a8r$3r6$1news.onet.pl...

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

> Szybciej mi kaktus na nosie wyrosnie nizeli Cyc poda
> uczciwie wiarygodny link

Na nosie ? .
Neko , Ty caly jestes kutasem .

cyc

To tylko zruchana cipa.

Data: 2010-02-11 17:07:02
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Neko to duren wiec nie bede mu odpisywal .....powiedz mu to :) .

"Duren" to jakis stopien naukowy Cycu ? :)

Data: 2010-02-10 15:03:34
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

rzecz w tym , ze pisano  o tym a skoro tak , to znaczy , ze cos jest na rzeczy !.

Pisano tez, ze Elvis zyje. Pewnie musi byc cos na rzeczy.

Cycek, nie brnij !

Data: 2010-02-10 10:32:37
Autor: Neko
[...]

Nastepny co to niepamieta. Oni szkolili was z tej "niepamieci" na specjalnych
programach w Moskwie ?

Data: 2010-02-10 12:14:54
Autor: Artur Borubar
[...]

Nawet jeśli nie należał, to współpracował:

"3. Zbigniew Wasserman - Minister koordynator ds. służb specjalnych IV RP. PRL-owski prokurator od lat 70-tych.W krakowskiej prokuraturze prowadził kilka śledztw przeciwko działaczom Niezależnego Zrzeszenia Studentów."

 http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Przemek
--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Data: 2010-02-10 03:41:26
Autor: zbig
On 10 Lut, 12:14, "Artur Borubar" <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:
U ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa

> Nastepny co to niepamieta. Oni szkolili was z tej "niepamieci" na
> specjalnych
> programach w Moskwie ?

Nawet je li nie nale a , to wsp pracowa :

"3. Zbigniew Wasserman - Minister koordynator ds. s u b specjalnych IV RP..
PRL-owski prokurator od lat 70-tych.W krakowskiej prokuraturze prowadzi
kilka ledztw przeciwko dzia aczom Niezale nego Zrzeszenia Student w."
To wiadomo. Ale przy tak ciężkim kalibrze zarzutów wypada być
precyzyjnym.

Data: 2010-02-10 10:06:36
Autor: Neko
W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem si ę, że.......
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

A czego spodziewales sie po bylym czlonku PZPR ? , bodaj nawet sekretarzu partyjnej komorki .

Czy stosujemy stara partyjna metode: rzucaj gownem, a nuz cos sie przylepi.

Gdzie wyczytales, ze byl w partii? Poprosze o uwiargodnienie niniejszej informacji.

Data: 2010-02-10 10:34:10
Autor: cyc

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hkttkk$o3o$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Czlowiek uczy sie cale zycie , rowniez rzucania a jesli nauczcyciel , jak PiS-owcy , dobry to latwo przychodzi przyjmowanie wiedzy !.

cyc

W dzisiejszej "Kropce nad i" dowiedziałem się, że.......