Data: 2011-11-05 19:25:58 | |
Autor: neoniusz | |
W dzisiejszej Uwadze TVN o 19:45... | |
....bedzie o eco-drivingu ;) Ciekawe co tam nagadaja.
|
|
Data: 2011-11-05 20:00:08 | |
Autor: neoniusz | |
W dzisiejszej Uwadze TVN o 19:45... | |
W dniu 05.11.2011 19:25, neoniusz pisze:
...bedzie o eco-drivingu ;) Ciekawe co tam nagadaja. No i nic ciekawego nowego nie powiedzieli. Pojawila sie za to nowa zajebista teoria - porada zeby wylaczac silnik na swiatlach. Jak to ludzie zaczna stosowac to chyba jebca dostane... Nawet teraz nie umieja plynnie ruszyc przy zielonym, a co dopiero wtedy. |
|
Data: 2011-11-05 20:15:19 | |
Autor: Irokez | |
W dzisiejszej Uwadze TVN o 19:45... | |
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:j9413o$2nh$1inews.gazeta.pl...
W dniu 05.11.2011 19:25, neoniusz pisze: Chyba bardziej chodzi o zastosowane w nowych autach Start-Stop. W sumie niezauważalnie to działało w połaczeniu z DSG, ale mnie denerwowało w nowym Pasku i wyłaczałem to. Poza tym Paryskie korki i zastanawiałem się po którym start-stopie padnie akumulator. -- Irokez |
|
Data: 2011-11-05 21:42:23 | |
Autor: neoniusz | |
W dzisiejszej Uwadze TVN o 19:45... | |
W dniu 05.11.2011 20:15, Irokez pisze:
...bedzie o eco-drivingu ;) Ciekawe co tam nagadaja.No i nic ciekawego nowego nie powiedzieli. Pojawila sie za to nowa Nie chodzilo im o start-stop, tylko o reczne wylaczanie silnika na swiatlach - nawet "redaktur" robil test ecodrivingu i tak wlasnie jechal zwykla skodzina. "Bo nowoczesne auta odpalaja w sekunde i warto gasic silnik". |
|
Data: 2011-11-05 21:52:09 | |
Autor: kogutek | |
W dzisiejszej Uwadze TVN o 19:45... | |
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):
W dniu 05.11.2011 20:15, Irokez pisze:W`samochodach co tego nie mają fabrycznie nie zarobisz na rozruszniki. -- |
|
Data: 2011-11-05 22:56:42 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
W dzisiejszej Uwadze TVN o 19:45... | |
Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j94b69$357$1inews.gazeta.pl... W`samochodach co tego nie mają fabrycznie nie zarobisz na rozruszniki. pewnie Cie mocno zdziwie, ale wiele samochodów z systemem start&stop mają .... dokładnie te same rozruszniki co te bez tego systemu. W większości różnią sie .. akumulatorami AGM vs. ołowiowe. Koniec różnic -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka + Lisica Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM Volvo FL618 '97 250KM Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł |
|
Data: 2011-11-05 23:04:49 | |
Autor: aro333 | |
W dzisiejszej Uwadze TVN o 19:45... | |
Ja po poprzednim pierwszym użytkowniku zaplacilem teraz za jego ecodriving 930 zyla.Niestety 1,9TDI i ecodriving to jakies nieporozumienie. No chyba ze przed 100kkm sie owali auto to wtedy nastepca doplaci to co ty zaoszczedziles. Nie trzymajcie niskich obrotów przy wiekszych biegach, bo turbinki a raczej ich kierowniczki w tych silnikach daja dupy zapiekajac sie. |
|
Data: 2011-11-05 22:12:34 | |
Autor: Waldek Godel | |
W dzisiejszej Uwadze TVN o 19:45... | |
Dnia Sat, 5 Nov 2011 23:04:49 +0100, aro333 napisał(a):
zaoszczedziles. Nie trzymajcie niskich obrotów przy wiekszych biegach, bo turbinki a raczej ich kierowniczki w tych silnikach daja dupy zapiekajac sie. Odwieczny problem ludzi którzy nie odróżniają pojęć "utrzymywać niskie obroty" od "nie używać wysokich obrotów" -- Pozdrowienia, Waldek Godel Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI Ma standardowo funkcję samootrzepywania się ze śniegu |
|
Data: 2011-11-06 13:22:56 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
W dzisiejszej Uwadze TVN o 19:45... | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1g3cruuvkkas0$.dlglepper.institute.com... Dnia Sat, 5 Nov 2011 23:04:49 +0100, aro333 napisał(a): inaczej bym to ujął, ale pewnie myslimy o tym samym. Z kierowniczkami i ecodrivingiem nie ma problemu. Kierowniczki zapiekają sie prędzej czy później tak czy inaczej, ale można śmiało zrobić i 200kkm i nie mieć problemu. Cały myk polega na tym, zeby dać im szanse sie poruszać. Przegonić auto od czasu do czasu, przyspieszać dynamicznie a krótko... i wcale nie trzeba do tego TDIka kręcić wyżej niż 3kRPM, a zwykle 2,5kRPM wystarcza, chyba, ze akurat sytuacja tego wymaga. Chcialem zauważyć, ze ecodriving wcale nie wiąże sie z powolną jazdą, bo cech poruszania sie takim stylem jest zdecydowanie więcej, a większość z nich wymaga myslenia, a nie bezmyślnego utrzymywania możliwie niskich obrotów silnika. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka + Lisica Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM Volvo FL618 '97 250KM Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł |
|