W fifie wladze maja zacofane skorumpowane debile

Data: 2010-06-27 21:05:04
Autor: Aman
W fifie wladze maja zacofane skorumpowane debile
inaczej tych ludzi nazwac nie mozna. niszcza piekno pilki noznej. drugi mecz 1/8 i drugi blad sedziego wplywajacy na przebieg meczu. i jak to mozliwe ze po konultacji taka debilna decyzja jest urzeymana

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-06-27 21:20:15
Autor: tuMEk
W fifie wladze maja zacofane skorumpowane debile

Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i087d1$9dk$1@inews.gazeta.pl...
[...]

faktycznie żenada, z kim to było uzgadniane ??

tumek

Data: 2010-06-27 21:20:58
Autor: Sklavin
[...]

Tak to możliwe, że liniowy nic nie widział bo był mocno spóĽniony. My¶lę, że tym razem opinia publiczna zmasakruje Blattera i skończy się eldorado w postaci możliwo¶ci swobodnego popełniania błędów przez arbitrów.

Data: 2010-06-27 21:23:24
Autor: Sklavin
W fifie wladze maja zacofane skorumpowane debile

Użytkownik "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i088b1$d8t$1@inews.gazeta.pl...

Tak to możliwe, że liniowy nic nie widział bo był mocno spóĽniony.

Po obejrzeniu kolejnej powtórki widać, że to raczej nie spóĽnienie ale problemy z oczami. Tylko co to zmienia ? :-/

Data: 2010-06-27 21:41:10
Autor: grzeda
Sklavin pisze:

[...]

A co sie wydarzylo dla niemajacych tv?

pozdr
PG

Data: 2010-06-27 21:45:50
Autor: Piotrek
W fifie wladze maja zacofane skorumpowane debile

A co sie wydarzylo dla niemajacych tv?

Kilka godzin temu w meczu Anglia-Niemcy jedna grupa sędziów-ćwoków nie widziała gola, który padł. Teraz inna grupa sędziów-ćwoków widziała gola, który nie padł.

Data: 2010-06-27 22:09:04
Autor: Aman
W fifie wladze maja zacofane skorumpowane debile

Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:60b5.000011fd.4c27aa6e@newsgate.onet.pl...

[...]

padł , ale po kilometrowym spalonym , nawet Stevie Wonder by to zobaczył

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-06-27 22:20:12
Autor: Piotrek
> [...]

> który nie padł.

padł , ale po kilometrowym spalonym , nawet Stevie Wonder by to zobaczył

Dla mnie padł=został zdobyty w regulaminowy sposób.

Data: 2010-06-27 22:25:36
Autor: Marcin Kasperski
W fifie wladze maja zacofane skorumpowane debile
Tak to możliwe, że liniowy nic nie widział bo był mocno
spóźniony. Myślę, że tym razem opinia publiczna zmasakruje Blattera i
skończy się eldorado w postaci możliwości swobodnego popełniania
błędów przez arbitrów.

"ręka Boga" go nie skończyła, medal Korei go nie skończył, tysiące
innych katastrofalnych błędów nie skończyły, czemużby dziś miało
skończyć. Za dwa tygodnie mało kto będzie o tych meczach pamiętał.

Data: 2010-06-27 22:41:00
Autor: castrol
W dniu 2010-06-27 22:25, Marcin Kasperski pisze:

"ręka Boga" go nie skończyła, medal Korei go nie skończył, tysiące
innych katastrofalnych błędów nie skończyły, czemużby dziś miało
skończyć. Za dwa tygodnie mało kto będzie o tych meczach pamiętał.

I do tego zaraz się dowiemy, że to jest właśnie piękno futbolu. Tak samo jak się dziś dowiedzieliśmy, że mecz Niemcy-Anglia był najlepszym widowiskiem tego mundialu. Nie wiem jak przekręcone spotkanie, może być najlepszym widowiskiem.

Jacek Kustra

W fifie wladze maja zacofane skorumpowane debile