W fotoradarach nie chodzi o pieni±dze?

Data: 2013-01-09 10:25:37
Autor: Myjk
W fotoradarach nie chodzi o pieni±dze?
Tue, 8 Jan 2013 17:21:02 +0100, Tomasz Pyra
Bo w sumie nie sądzę, żeby obecnie w fotoradarach chodziło tak naprawdę o pieniądze - władzy się to nie opłaca.

Też mam podobne wrażenie. Mam nawet teorię spisku :P że to pierdzenie o
łataniu dziury za pomocą radarów to niezłe (choć nie sądzę, że celowe)
zagranie socjotechniczne. Ludziom łatwiej się zbuntować na kogoś i robić mu
na złość, niż ujrzeć problem w samym sobie. Więc już niejedni robią na
złość "władzy" i zaczynają jeździć spokojniej by nie finansować tzw.
"złodziei", zamiast zrewidować swoje zachowanie na drodze* i jeździć
wolniej. Tak czy siak efekt jest. :P

*) piszę tylko i wyłącznie w odniesieniu do miasta i sytuacji poza miastem,
kiedy to ewidentnie wypada pocisnąć hamulec, lub chociaż zdjąć nogę z gazu,
a ludzie dalej duszÄ… gaz.

--
Pozdor Myjk

W fotoradarach nie chodzi o pieni±dze?