W górę serca niech zwycięża Lech K olejorz, niech zwycięża Lech Kolejorz! :-P

Data: 2010-08-26 20:43:40
Autor: raff
W górę serca niech zwycięża Lech K olejorz, niech zwycięża Lech Kolejorz! :-P
W dniu 2010-08-26 20:40, Antenka pisze:
Lech, Lech Kolejorz! Jak ja lubiÄ™ ten niebieski kolor! :-)

Antenka

A co to jest Lech Kolejorz ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-26 12:03:50
Autor: Antenka
W górê serca niech zwyciê¿a Lech Kolejorz, niech zwyciê¿a Lech Kolejorz! :-P
On 26 Sie, 20:43, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
W dniu 2010-08-26 20:40, Antenka pisze:

A co to jest Lech Kolejorz ? <

Raffik, dlaczego mnie chcesz wkurzyæ hm? :-E Rusz mózgownic±! :-p

Antenka

P.s. Zawi¶æ bardzo szkodzi twojemu ¿o³±dkowi ;-D

Data: 2010-08-26 21:21:53
Autor: raff
W dniu 2010-08-26 21:03, Antenka pisze:
On 26 Sie, 20:43, raff<patagonia2...@onet.pl>  wrote:
W dniu 2010-08-26 20:40, Antenka pisze:

A co to jest Lech Kolejorz ?<

Raffik, dlaczego mnie chcesz wkurzyć hm? :-E Rusz mózgownicą! :-p

Antenka

P.s. Zawiść bardzo szkodzi twojemu żołądkowi ;-D

No dobrze. Lubie ich za akcje antyGWnianÄ… :)

R.

Data: 2010-08-26 12:49:42
Autor: Antenka
On 26 Sie, 21:21, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
W dniu 2010-08-26 21:03, Antenka pisze:

> Raffik, dlaczego mnie chcesz wkurzyæ hm? :-E Rusz mózgownic±! :-p

> P.s. Zawi¶æ bardzo szkodzi twojemu ¿o³±dkowi ;-D

No dobrze. Lubie ich za akcje antyGWnian± :) <

No widzisz! Trzeba by³o tak od razu æwierkaæ. Poka¿ mi kiboli innej
dru¿yny, którzy by z tak± determinacj± skutecznie i systematycznie
zwalczali GWnian±? ;-)
Lech Lech Kolejorz!

Antenka

W górę serca niech zwycięża Lech K olejorz, niech zwycięża Lech Kolejorz! :-P