W górę serca niech zwycięża Lech Kolejorz, niech zwycięża Lech Kolejorz! :-P

Data: 2010-08-26 11:40:49
Autor: Antenka
W górę serca niech zwycięża Lech Kolejorz, niech zwycięża Lech Kolejorz! :-P
Lech, Lech Kolejorz! Jak ja lubię ten niebieski kolor! :-)

Antenka

P.s. Jadrysiu głośniej kibicuj, nie śpij!  :-D

Data: 2010-08-26 18:48:22
Autor: b0niek
W górę serca niech zwycięża Lech Kolejorz, niech zwycięża Lech Kolejorz! :-P
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Lech, Lech Kolejorz! Jak ja lubi=EA ten niebieski kolor! :-)

Antenka

... a jak przegrają, to na bank będzie wina Tuska i Platformy...

Data: 2010-08-26 20:50:25
Autor: u2
W dniu 2010-08-26 20:48, b0niek pisze:
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Lech, Lech Kolejorz! Jak ja lubi=EA ten niebieski kolor! :-)

Antenka

.. a jak przegrają, to na bank będzie wina Tuska i Platformy...

Stawiam na Lecha. Przeciwstawił się GWnu. Jaki by nie był wynik
bieżącego meczu mają u mnie dużego plusa :)

Data: 2010-08-26 11:59:52
Autor: Antenka
On 26 Sie, 20:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-08-26 20:48, b0niek pisze:

.. a jak przegrają, to na bank będzie wina Tuska i Platformy...<

No jasne! On jest wszystkiemu winien!

Stawiam na Lecha. Przeciwstawił się GWnu.<

Ktoś musiał ;-)  Kibole "Kolejorza" bojkotują to ścierwo i chyba dość
skutecznie hihi

>Jaki by nie był wynik bieżącego meczu mają u mnie dużego plusa :)<

Przyjaciele Lecha są naszymi przyjaciółmi i mają zapewnioną ochronę w
naszym pięknym mieście :D

Antenka

Data: 2010-08-27 09:18:14
Autor: u2
W dniu 2010-08-26 20:59, Antenka pisze:
Przyjaciele Lecha są naszymi przyjaciółmi i mają zapewnioną ochronę w
naszym pięknym mieście :D

Dzięki, a Lech znowu pokazał klasę :)

Data: 2010-08-26 20:09:54
Autor: b0niek
W górę serca niech zwycięża Lech Kolejorz, niech zwycięża Lech Kolejorz! :-P
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Lech, Lech Kolejorz!

Heh, fuksiarze, że nie stracili bramki.
I ciekawe co oni w tej lidze będą robili, skoro nie potrafią strzelać goli ;)

Data: 2010-08-26 23:00:35
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-26 22:09, b0niek pisze:
Antenka<sweet.blue_eyes@wp.pl>  napisał(a):

Lech, Lech Kolejorz!
Heh, fuksiarze, że nie stracili bramki.
I ciekawe co oni w tej lidze będą robili, skoro nie potrafią strzelać goli ;)

Dlaczego "fuksiarze"? Czy Dniepro oddało choć jeden groźny strzał na bramkę Kolejorza?
Będą i bramki gdy wrócą do składu podstawowi zawodnicy.

Data: 2010-08-26 20:43:40
Autor: raff
W dniu 2010-08-26 20:40, Antenka pisze:
Lech, Lech Kolejorz! Jak ja lubię ten niebieski kolor! :-)

Antenka

P.s. Jadrysiu głośniej kibicuj, nie śpij!  :-D

A co to jest Lech Kolejorz ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-26 12:03:50
Autor: Antenka
On 26 Sie, 20:43, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
W dniu 2010-08-26 20:40, Antenka pisze:

A co to jest Lech Kolejorz ? <

Raffik, dlaczego mnie chcesz wkurzyć hm? :-E Rusz mózgownicą! :-p

Antenka

P.s. Zawiść bardzo szkodzi twojemu żołądkowi ;-D

Data: 2010-08-26 21:21:53
Autor: raff
W dniu 2010-08-26 21:03, Antenka pisze:
[...]

No dobrze. Lubie ich za akcje antyGWnianą :)

R.

Data: 2010-08-26 12:49:42
Autor: Antenka
On 26 Sie, 21:21, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
W dniu 2010-08-26 21:03, Antenka pisze:

> Raffik, dlaczego mnie chcesz wkurzyć hm? :-E Rusz mózgownicą! :-p

> P.s. Zawiść bardzo szkodzi twojemu żołądkowi ;-D

No dobrze. Lubie ich za akcje antyGWnianą :) <

No widzisz! Trzeba było tak od razu ćwierkać. Pokaż mi kiboli innej
drużyny, którzy by z taką determinacją skutecznie i systematycznie
zwalczali GWnianą? ;-)
Lech Lech Kolejorz!

Antenka

Data: 2010-08-26 22:34:40
Autor: jadrys
[...]

Aż mnie gardło zabolało od głośnego dopingu :-D

Tak, w Poznaniu wszystko co najlepsze i najpiękniejsze jest koloru niebieskiego. To barwy najlepszego klubu piłkarskiego w Polsce, a także kolor oczu najpiękniejszej dziewczyny w naszym kraju :-)

Data: 2010-08-27 00:43:25
Autor: Antenka
On 26 Sie, 22:34, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> Antenka

> P.s. Jadrysiu głośniej kibicuj, nie śpij!  :-D

Aż mnie gardło zabolało od głośnego dopingu :-D <

Biedactwo...Polecam Tantum verde (pastylki) bardzo skuteczne ;-)

Tak, w Poznaniu wszystko co najlepsze i najpiękniejsze jest koloru
 niebieskiego. To barwy najlepszego klubu piłkarskiego w Polsce <

Tak, nie ma jak blue ;-))

także kolor oczu najpiękniejszej dziewczyny w naszym kraju :-) <

O jakiej dziewczynie piszesz? Jestem o nią bardzo zazdrosna :-E

Pozdrawiam :-*

Antenka

"W górę serca niech zwycięża Lech - Kolejorz, niech zwycięża Lech -
Kolejorz"  :D

Data: 2010-08-27 15:58:59
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-27 09:43, Antenka pisze:
[...]

Tak, wiem. Szklanka alkoholu na ciepło też pomaga czasem ;-)

[...]

Znasz Ją bardzo dobrze, - codziennie Ją widzisz w lustrze :-*

Pozdrawiam :-*

Antenka

"W górę serca niech zwycięża Lech - Kolejorz, niech zwycięża Lech -
Kolejorz"  :D

Niech zwycięża!!!

Pozdrawiam :-)

W górę serca niech zwycięża Lech Kolejorz, niech zwycięża Lech Kolejorz! :-P