W górę serca niech zwycięża Lech Kolejorz, niech zwycięża Lech Kolejorz! :-P

Data: 2010-08-26 18:48:22
Autor: b0niek
W górę serca niech zwycięża Lech Kolejorz, niech zwycięża Lech Kolejorz! :-P
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Lech, Lech Kolejorz! Jak ja lubi=EA ten niebieski kolor! :-)

Antenka

... a jak przegrają, to na bank będzie wina Tuska i Platformy...

Data: 2010-08-26 20:50:25
Autor: u2
W dniu 2010-08-26 20:48, b0niek pisze:
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Lech, Lech Kolejorz! Jak ja lubi=EA ten niebieski kolor! :-)

Antenka

.. a jak przegrają, to na bank będzie wina Tuska i Platformy...

Stawiam na Lecha. Przeciwstawił się GWnu. Jaki by nie był wynik
bieżącego meczu mają u mnie dużego plusa :)

Data: 2010-08-26 11:59:52
Autor: Antenka
On 26 Sie, 20:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-08-26 20:48, b0niek pisze:

.. a jak przegrają, to na bank będzie wina Tuska i Platformy...<

No jasne! On jest wszystkiemu winien!

Stawiam na Lecha. Przeciwstawił się GWnu.<

Ktoś musiał ;-)  Kibole "Kolejorza" bojkotują to ścierwo i chyba dość
skutecznie hihi

>Jaki by nie był wynik bieżącego meczu mają u mnie dużego plusa :)<

Przyjaciele Lecha są naszymi przyjaciółmi i mają zapewnioną ochronę w
naszym pięknym mieście :D

Antenka

Data: 2010-08-27 09:18:14
Autor: u2
W dniu 2010-08-26 20:59, Antenka pisze:
Przyjaciele Lecha są naszymi przyjaciółmi i mają zapewnioną ochronę w
naszym pięknym mieście :D

Dzięki, a Lech znowu pokazał klasę :)

W górę serca niech zwycięża Lech Kolejorz, niech zwycięża Lech Kolejorz! :-P